Minkä tietokonepelin aiot ostaa heti kun se ilmestyy?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Gascoigne sanoi:
Joo hyvä peli on. Oon harjottelussa tuol lafkassa ja oon pelaillu tota aikasta paljon. Kiva duuni etsiä bugeja ja hienosäätää tollasta peliä :hyper:

Itse en autopeleistä juuri tykkää, mutta tota haluaa pelata =) Ja tohon peliin tulee vielä 1 hyvä yllätys mitä ei ole autopeleissä ennen nähty.

Kerro toki lisää ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flight Simulator 2006. Oon lukenu juttuja et se tulis 2006 kesä/syksy

Duke Nukem Forever
Helppo luvata. Ei varmaan tällä vuosikymmenellä ole tulossa. :D

Syberia II on kyllä vakavasti harkittavien listalla. Oli niin mukava seikkailu ykkösosassa ja jäi sellaseen kohtaan, että pakko saada tietää mitä tapahtuu kakkosessa.

HL2 ja hitman contracts. Bg3:sta ei minusta ole tulossa näin ainakin ilmotti bioware melkein heti throne of bhaalin jälkeen emt sit jos ne on vaihtanu suunnitelmiaan. Fallout 3:stakaan ei ole kuulunut paljon mitään ainakin yritystä on fanipuolelta. (hitmani saattaa kyl wareen lähteä hl 2 on pakko-ostos ihan cdkeyn takia ;) ) Quake4 myöskin mikäli on tulossa, minun tietääkseni on.

Kukaan muu ei maininnut...

Total Annihilation pelin tuleva jatko-osa.

Pelin tehnyt firma Cavedog on kuollut ja kuopattu aikoja sitten, ja oikeudet pelin nimeen omistaa muistaakseni korealainen Phantagram tai jotain sinne päin. Nuo tulevat ehkä tekemään joskus huonon jatko-osan ja yrittävät ratsastaa alkuperäisen pelin nimellä.

Mutta todellista jatko-osaa tekee Chris Taylor, joka oli alkuperäisen Total Annihilationin pääohjelmoija. Hän perusti firman Gas Powered Games, joka tekee tällä hetkellä tota jatko-osaa, ja sen nimeksi tulee todennäköisesti Supreme Commander.

Ja jos joku ei tiedä mikä on Total Annihilation, niin se on vuonna '97 julkaistu RTS-pelien kuningas joka ei ole vieläkään kohdannut voittajaansa. Jos tykkää red alerteista ja starcrafteista ja semmosista, niin tota kannattaa kokeilla, huolimatta sen yli 6 vuoden iästä se on tosi hyvä nimenomaan verkkopelinä, yksinpeli on täyttä paskaa tosin.

Total Annihilation oli aikanaan naksupelien kunkku. Pelasin sitä mela pystyssä tuntitolkulla. Ihan mielenkiintoista, jos siihen tulee jatkoa..

Fallout 3, UFO:sta uus versio, system shock 3, jagged alliance 3

Koska System Shock 3 tulee? :rock:

Black&white 2
KOTOR 2

Toi World of Warcrafthan maksaa ihan simona. Muuten olis ihan kiva.

Sukulaku sanoi:
Toi World of Warcrafthan maksaa ihan simona. Muuten olis ihan kiva.

Itse peli varmaan jonkun 40e. Kuukausimaksu on sitten suunnilleen 10-11e.
Eli ei nyt niiin kauheasti. Menee sitä rahaa turhempaankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom