Minkä lihasryhmän treenit ovat parhaita??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minulla ehdottomasti olkapää/ojentaja reeni. En tiedä mistä tuo johtuu, siinä vaan on se jokin...

Jalkareeneihin ja -liikkeisiin on kyllä sellanen viha/rakkaussuhde. Mikään muu ei aiheuta sellasia tunneväristyksiä, ei edes maastaveto. Love to hate them...:)

LEGS ARE EVIL AND MUST BE PUNISHED! :curs:
jonkun sigusta tääki

E: oikeestaan kaikkiin muihin on jokseenki neutraali suhtautuminen, "business as usual".

Rinta ja ojentajat koska tuntuvat palautuvan parhaiten... jalat hyvänä kakkosena. Hauikset ja selkä vähinten innostavat, kun tuntuu että ei 7 päivää riitä palauttamaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tompsa sanoi:
Selkä. Se on mahtavaa kun treenaa selän ni tuntuu 2 kertaa leveemmältä ku salille tullessa:rock:

Tää on kyllä niin totta. Ja jos on vähänkään tiukka paita, niin mukava tunne kun se ahistaa jo kunnolla treenin jälkeen. ;)

Rinta & ojentajat, tykkään punnerrusliikkeistä, vaikka varsinkaan rinta ei ole mun vahvin osa-alue.

Jalkatreeneistä en oo tähän päivään mennessä oppinut tykkäämään. Itkunsekaisella raivolla painan ne menemään. Vatsatreenit ei myöskään ole mun mieleen, enkä vatsoja juuri koskaan salilla treenaakaan.

Selkä, se on ollu aina ykkönen. Ja kädet on sitte kakkosena etenki haukkarit.
Vihaan jalkatreeniä, vaikka nainen olenkin.

Nyt täytyy sanoa, että oon ottanut mukaan sellaisen "perse kesäkuntoon" reenipäivän ja se on aika kivulias, mutta loistava reeni: 4 sarjaa kyykkyä leveellä asennolla, 4 sarjaa askelkyykkyä ja 4 sarjaa sjmv:tä. Muuten ois rintareeni se mukavin, mutta kun tällä hetkellä teen ryssäpenkkiä, niin se on hyvin epämiellyttävää, kun tuntuu, että kokoajan on liian suuret painot tangossa, mutta silti menee. En malta odottaa ohjelman loppua, jolloin voin aloittaa penkissä niitä ihania 10 toiston pumppailuja.:hyper:

Yleisesti mikä tahansa lihasryhmä kun on pumpissa niin tuntuu hyvältä (on niin iso olo palkkaria juodessa). Erityisesti kuitenkin saan kiksejä selkä- ja jalkatreenistä :whip:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom