Minkä lihasryhmän treenit ovat parhaita??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Samaa mieltä kuin Cassu... Vanha suosikki eli jalat on edelleenkin number 1! Mistään muusta ei saa niin kokonaisvaltaista ekstaasia kuin kunnon jalkatreeneistä. Poislähtiessä saattaa olla sekä tippa linssissä että purskahdella itsekseen nauruun yhtä aikaa...

Viime aikoina myös rinta on aina välillä ollut pop, kun penkkitulos on ollut pitkästä aikaa ollut nousussa, ja mikäs sen hienompaa! Tosin silloin kun penkki menee huonosti, huudan mahdolliselle mukana olevalle treenikaverille pää punaisena, potkin telineitä ja heittelen painolevyjä ja lukkoja! Vaarallista. Kaveri sanoi, ettei enää välttämättä suostu tulemaan mun kanssa salille, jos mulla on penkkipäivä...;)

Selkätreenistä pidän ainakin tällä hetkellä eniten. On se maastaveto niin mukavaa!

Olkapäät on ykkönen,niitä on aina kiva tehdä.jalat on kakkonen(tarkemmin sanottuna etureidet,takareiskoja ei ole läheskään yhtä kiva tehdä),niitä ei ole niin kiva tehdä mutta ne kehittyy kaikista parhaiten.
en erityisemmin pidä ojentajien treenaamisesta :D enkä rinnan,koska mä olen niin paska punnerrusliikkeissä

Etureiskat! Niinden reenaamisessa saan parhaiten kaikki mehut itsestäni ulos. Hyvänä kakkosena tällä hetkellä tulee selkä ja olkapäät.

Rowena sanoi:
Viime aikoina myös rinta on aina välillä ollut pop, kun penkkitulos on ollut pitkästä aikaa ollut nousussa, ja mikäs sen hienompaa! Tosin silloin kun penkki menee huonosti, huudan mahdolliselle mukana olevalle treenikaverille pää punaisena, potkin telineitä ja heittelen painolevyjä ja lukkoja! Vaarallista. Kaveri sanoi, ettei enää välttämättä suostu tulemaan mun kanssa salille, jos mulla on penkkipäivä...;)
...kai se painolevyjen heittely kans kehittää jotain... :lol2: :lol2:

Täytyy myöntää että parhaat päivät on rinta ja ojentaja päiviä, ainakin rikkinäisellä nilkalla...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Taitaapi olla selkä (kulmasoutu lempiliike kaikista) vaikka leuat ei niin hirveästi aina sytytäkään. Nykyään kun treenaan alakroppa/yläkroppa jaolla niin kyllä aina salille mennessä joutuu olemaan innoissaan :) kyykky ja penkki ovat heti kulmasoudun jälkee tasoissa.

Kaikkia lihaksia on kiva rankassa!
Tietenkin pidän esim. selkätreenistä enemmän kuin esim. olkapäitten treenaamisesta. Mutta kivaa se silti on. Vituttamaan alkaa eniten silloin kun ei oikein treeni mene odotetulla tavalla tai muuten huonosti. Ja kaikille lihaksille on ne suosikki liikkeet, joita on mukava kyllä vaihdellakin välillä.
Ja suosikkiliike on mave ja lihasryhmä selkä.

Pohkeisiin saa parhaat poltot, selkätreenillä helpointa päästä twilight zonelle, olkapäihin saa näkyviä tuloksia.

Selkä mullakin.
Kun teen kombon Davidin soutukone-ylätalja kapeella vastaotteella-alatalja, niin oooohhhh sitä pumppia ja tunnetta selässä. -ttu se on hienoo.

Mun suosikkiliike on kuiteskin käsipainopunnerrus Yatesin tyyliin, eli lievässä takakenossa nojaten...etuolkapäät on vaan niin romu lihasryhmä, että ne ei kestä enää olkapääpunnertelua rintapunnerrusten lisäksi, joten joudun tyytymään vipareihin :itku:

Ehkä Selkä/Hauis-treeni, koska siitä saa kaikista konaisvaltaisimman pumpin eli tuntuu että koko kroppa olis ihan turvoksissa... ja sitten vaan peilin eteen pullistelemaan:D

Aikasemmin kehoilun aikaan oli hauis ja olkapäätreenit mukavimpia nyt kun enempi voimaa treenaa niin kyykky on ykkösliike, varmaan kun kehitystä tulee tasasesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom