Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä innostusta jatui ehkäpä 3kk tuosta. Jonka jälkeen ollaan vuoteen 2008 asti treenattu sillon tällöin kuukaus pari putkeen, jonka jälkeen innostus lopahtanut syystä tai toisesta. Nyt olisi tarkoituksena jatkaa tätä kunhan tuon ojentajan sais kuntoon.. :( Kummallista vihlovaa kipua suorituksen jälkeen.. (esim etunojapunnerrukset, laskiessa ilmaantuu kipua ei laisinkaan työntäessä.)Sama täällä.. Salilla olin käynyt ehkä pari kertaa ennen kuin täytin 19. Olin hirveä kynäniska ja oon kyllä vieläkin. En kuitenkaan oo 14 ikävuoden jälkeen juurikaan kasvanut pituutta, olis pitänyt aloittaa treenaaminen silloin!19v, kun kyllästyin itteeni - eli ihan liian myöhään.![]()
. Lopulta toinen rintalihas revähti silleen, ettei pystynyt tekemään yhtään mitään, samaan aikaan salikortti vanheni ja siihenhän se homma taas jäi. Lääkäriin ei tietenkään pikkuasioiden takia juosta (taas
), kuukausikaupalla sattui kaiken tekeminen vaikkei salilla enää käynytkään ja sitten kun tuntui, että rinta oli jo lähes kunnossa niin onnistuin jotenkin en kyllä vittu tajua miten rikkomaan sen uudestaan yrittäessäni ainakin kahden promillen humalassa hässiä jotain rumaa eukkoa laivalla mutta se ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun eikä sitä huvita muutenkaan muistella, mutta kyllä se lopulta parani eikä ole oireillut jälkikäteen. Pari vuotta meni taas mitään tekemättä, kunnes 24 ikäisenä löytyi duunipaikalta hyvä sali ja pari vuotta vedettiin taas kunnolla, tällä kertaa jo oleellisesti fiksummin ja alan kirjallisuutta sekä pakkista ahkerasti opiskellen ja tulosta tuli sen mukaisesti ihan kivasti. Tuli vain jossain vaiheessa vedettyä hyvä sikabulkki päälle, sitten tuli duunipaikan vaihto ja sen myötä sali meni alta eikä uutta löytynyt heti ja kaiken stressin takia treenaaminen jäi sikseen, suunniteltu dieetti jäi pitämättä ja muutama vuosi tuli vietettyä aika tukevassa kunnossa (178/~105)
.
tosin alotin treenin vasta 16 vuotiaana, ja ekan vuoden ajan olin RHP enkä juuri saanut tuloksia paskan ruokavalion takia :D tässä vähän pidempää tarinaa.Katos vain, muitakin jotka alottanu vähän myöhemmin...
Ihan omaksi huvikseni alotin kotona reenaamisen 25 vuotiaana ja ekat 1,5 vuotta reenaaminen oli vähemmän säännöllistä. Nyt reilu puoli vuotta oon sitten reenannu säännöllisesti (mutta edelleenkin kuitenkin kotiharjotteluna).
PS: kotiharjottelulla ja vähemmän vakavallakin asenteella voi päästä hyviinkin tuloksiin kunhan vain reenaaminen on säännöllistä (itellä on reenipainot noussu alkupainoista reilusti yli kaksinkertaisiksi).