Minkä ikäisenä aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
15-vuotiaana päämäärätöntä ja tuloksetonta höntyilyä kotona säädettävillä käsipainoilla. 17-vuotiaana sitten kunnon salille kunnon treeniä.

17-18veenä tuli vedettyä n. vuoden ajan personal trainerin ohjaamana kun mutsi maksoi. Sitten alkoi vituttamaan kun ei meinannut enää kehitystä tulla, ja tulikin muutaman vuoden tauko. 22veenä iski uudelleen salikärpänen perseeseen, ja muutaman kuukauden kokeilujen ja liikkeiden opettelujen jälkeen tulostakin alkoi tulemaan. Ja tulee vieläkin 2½ vuoden jälkeen, ei tosin ihan samaan tahtiin..

16 vuotiaana.

15 vuotiaana oli pientä intoa mutta kotona treenailin silloin tällöin ku ei ollut mahdollisuuksia eikä edes varaa saliin. Nyt 18 vuotiaana aloitettu sitten ihan "oikea" saliharjoittelu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
25v, joskus teininä oli kiinnostusta, mutta aloituskynnys oli vaan ilmeisesti liian korkea. Kumpa olisikin tullut silloin aloitettua. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

14-vuotiaana alotin, mutta kaikki meni vähintään sen vuoden päin persettä. Ravinnosta ei tietoakaan ja jalkoja treenattu :rolleyes: Toivottavasti nyt tiedetään enemmän. Ikää nyt 16

16-vuotiaana 3kk sitten ja nyt tuli 17 mittariin. Ennen salille lähtöä Pakkista luettu paljon ja alusta saakka kunnon ohjelmien kanssa vedetty. Tulokset nousseet aivan tajuttomasti, mutta tällä hetkellä ku pitäis painoa vähän pudottaa kun 3kk aikana tuli 8-9kg lisää, eli taisin ottaa vähän liian tosissaan ton syömisen kanssa :) niin ei ole nyt vähään aikaan tulokset nousseet niin paljoa.

Kannattaako mun alkaa nostelee kotona, kun sain semmoset 15kg säädettävät käsipainot. Oon 13-vuotias ja 177cm ja painan 74kg ni et kannattaaks mun viäl kauheesti alkaa nostelee? Oon kyl nyt jo vähän tehny jotain perus hauiskääntöi yms. Kiitti jos neuvoisitte ;D

Salille vaan.

Back
Ylös Bottom