Mindfuck?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo elikkäs salia takana joku 6kk [kunnon reeniä ja kunnon safkaamista bout 3kk] ja nyt on hieman WTF fiilis...saliharrastuksen alottaessani oli painoa noin 60-62kg [pituutta 187cm] eli vitunmoinen naru eikä mitään urheilutaustaa ylä-asteen salibandyn jälkeen, nyt painoa 78kg ja edelleen vitunmoinen naru, mieheen ei ole tullu leveyttä eikä kädet oo paksuuntunu, mahaa nyt on tietysti hieman tullut kun bulkilla ollaan menty mutta ei nyt todellakaan 18kg edestä.
Eli nyt mieltä painaakin että mihin helvettiin se paino sitte on tullu ku eroa ei huomaa äijässä paljon paskaakaan, teenkö jotain väärin?
:wtf::wtf::wtf:

No ootko ottanu mittaa esm käsien paksuuksista? ennen ja jälkeen. Itse suosittelen kuvien ottamista säännöllisesti, niin näkee kehittyykö. Mutta jos 18kg painoa tullut, niin uskon, että oma silmä ei vaan huomaa ;P

Samalla kun kroppa kerää nestettä, fläsää.. sekä nestettä ja fläsää.. Miksei myös lihaakin, kärsii lihaserottuvuus.. Lihaserottuvuus tekee välillä kepposia, esim kun kasvat luuletkin että kutistut ja päinvastoin.. Hillitse vähän bulkkaamista jos alkaa mennä ihan ökyläskeilyksi..

niceguy, se siinä onki ku ei oo kroppa keränny nestettä ja fläsää silminnähtävästi, esim käsiin ei ole tullut yhtään mitään, ei fläsää eikä pihviä, mahaan nyt tietysti hieman fläsää mut niinku sanoin ei todellakaan 18kg edestä.
njoo en ole kyllä ottanut mittoja ku alottelin ni ei voi siitä verrata, ehkä se sitte on niinku tompsu sano, jos oma silmä on tottunu kroppaan ku näkee joka päivä?
Vähän outoa vaan, luulis että 18kg pitäis jossain näkyä. Alkupaino 60kg oli kyllä helvetin vähä kun pituutta kuitenkin melkeen se 190cm niin ehkä tässä pitää vaan olla kärsivällisempi

Onhan tossa tota runkoakin mihin se liha voi kadota :) Isommassa rungossa painonlisäys ei ihan heti varmaan näykään, kun jakautuu pidemmälle matkalle :D

Onhan tossa tota runkoakin mihin se liha voi kadota :) Isommassa rungossa painonlisäys ei ihan heti varmaan näykään, kun jakautuu pidemmälle matkalle :D

tuota itekkin aattelin, ois vaan kiva ku huomais jotain sais lisää motivaatiota vaikka ei siitä puutetta olekkaan :) no kuitenki sarjapainot noussu niin ei kai tässä ihan metsään olla menty kuitenkaan

Ei itsellänikään painon nousua 53.5kg ->70kg kukaan, en edes itse huomannut. Ja sen jälkeen tuli eka kommentti mahtasta :) Sen jälkeen menty vähän järkevämmin, ja nyt, about saman mahan kanssa painetaan 85kg.

Kuvilla ja mitoilla sen kehityksen näkee parhaiten. Sitä sokaistuu itse tuolle kehitykselle kummasti. Mullakin alko vaatteet käydä pieneksi ja mietin, että eihän tässä oo muututtu yhtään. Sitten kun rupes kattomaan vanhoja kuvia ja alko tulla muilta kommenttia niin vasta tajus, että onhan sitä jotain tapahtunut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos sarjapainoissa on tapahtunut hyvin kehitystä eikä maha ole kasvanut ihan järjettömän paljoo niin pakkohan sitä kehitystä on silloin pitänyt kroppaan tulla. Sitä ei vain itse meinaa huomata kun näkee sen oman kroppansa joka päivä :) Itsekin alussa kummastelin kun tuntu että kroppa ei muutu yhtään vaikka sarjapainot ja oma paino nousevat. Vasta silloin tajusin että kyllä tässä on kehitystä tullut kun muutama tuttu sanoi että oot vähän lihaksia. Muutenkin olet vasta noin vähän aikaa reenannut niin ei sitä kannatakaan odottaa mitään huikeata muutosta kropassa.

jos sarjapainoissa on tapahtunut hyvin kehitystä eikä maha ole kasvanut ihan järjettömän paljoo niin pakkohan sitä kehitystä on silloin pitänyt kroppaan tulla. Sitä ei vain itse meinaa huomata kun näkee sen oman kroppansa joka päivä :) Itsekin alussa kummastelin kun tuntu että kroppa ei muutu yhtään vaikka sarjapainot ja oma paino nousevat. Vasta silloin tajusin että kyllä tässä on kehitystä tullut kun muutama tuttu sanoi että oot vähän lihaksia. Muutenkin olet vasta noin vähän aikaa reenannut niin ei sitä kannatakaan odottaa mitään huikeata muutosta kropassa.

joo ei sitä mitää hurjia muutoksia odotellakkaa varsinkaa ku kunnon syömistä ei oo todellakaan harrastettu koko tuon 6kk ajan, ois vaan luullu et 18kg sentää huomais itekki :p
kait se sit niin on et sille muutokselle on ite sokee, vaatteet kyllä alkaa käymää pieniks, varsinki paidat tuntuu hiukkasen liian sopivilta [en tarkota pötsin kohilta :p]
Eipä tässä mitään, eteenpäin vaa!

Ei sitä välttämättä huomaa jos alkupaino on niin pieni ja näkee itsensä peilistä joka päivä. Itse olen saanut nyt +12kg joulukuun puolesta välistä alkaen ja omasta mielestä joskus tuntuu että ei näy, mutta kun tutut näkee pitkästä aikaa niin melkeen aina kommentti on "ootko käynyt salilla?" Eli pyydä jotain muuta arvioimaan kasvuasi, parempi vaan jos ei ole nähnyt muutamaan kuukauteen. Ja lihaserottuvuus on sitten tietysti asia erikseen, bulkilla ne saadut lihakset peittyvät helpommin. Sitten lisäksi pitkillä tyypeillä (ainakin itselläni) käsivarret ovat muutenkin ns. ongelma-alueita, kun sitä lihaa pitäis tulla niin paljon että se oikeasti pitkässä kädessä näkyis. Muutenkin oon itse nyt 191/85kg ja edellenkin aika "hoikan" näkönen. En nyt mikään tikku, mutta ikään kuin sellanen boxerimalli (jos kiristäisin pari kiloa pois). Eli kun pituutta on about 190cm niin kyllä sitä melkeen pitää yli 90kg mennä että alkaa näkymään ulospäin vaatteet päällä isolta.

190cm ja 90 kg alkaa olla se raja josta ylöspäin ei enää näytä laihalta/hoikalta. kyllä 190 senttinen saa olla yli 100kg että alkaa näyttään vähän isommalta

Lihasten kasvua on vaikea huomata itse ilman mitään mittoja tai kuvia. Kuten täällä on jo ehdotettukin, kannattaa ottaa säännöllisesti muistiin lihasten ympärysmittoja tai kuvia.

Kyllähän nuo mitat 187/78 on vielä sellaista luokkaa, että ei ihmekkään jos / kun näyttää narulta tuollaisen painonlisäyksen jälkeen (jossa valtaosa on kuitenkin pelkkää nestettä ja fläsää). Itse saman mittaisena olen painanut 102 kg, eikä kehoksi voinut silloinkaan väittää.

Malttia vaan, vuosien myötä se oikeanlainen maltillinen kasvu alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta.

Mindfuck on tässä harrastuksessa vahvasti läsnä. Salilla kun näkee jatkuvasti paremmassa lihassa olevia treenaajia, ja omaa kroppaansa pullistelee peilin edessä viidesti päivässä niin aina näkee itsensä naruna vaikka sitä lihasta tulisikin jatkuvasti lisää :)

Itellä vähän samaa ongelmaa. Pituutta löytyy 192cm ja tämmönen 95kg ei vielä näytä juurikaan miltään. Varsinki kädet näyttää hirveiltä naruilta.

Back
Ylös Bottom