Mindfuck?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
190cm ja 90 kg alkaa olla se raja josta ylöspäin ei enää näytä laihalta/hoikalta. kyllä 190 senttinen saa olla yli 100kg että alkaa näyttään vähän isommalta

ite oon 183cm ja 93kg hoikka poika:) vielä 3 vuotta sitten oli painoa ällistyttävät 65kg,mut sillon tunsi ihtensä paljon isommaksi ku nyt:wtf: jännä on ihmismieli

Mullakin on tullut kesästä melkeen 20kg lisää painoa, mutta ei sitä ulkopuolinen juurikaan huomaa. Kyllähän ku sitä kroppaa treenaa monipuolisesti, niin kyllä ne kilot sinne selkään ja jalkoihin helposti piiloutuu. :rolleyes:

Sentti lisää käsien ja jalkojen ympärysmittoihin on sekin jo paljon lihaa muttei sitä silmällä huomaa kun se hiljakseen tulee. Ite olen aina ollut rimppakinttu ja kuvittelin edelleenkin olevani kunnes istuin samankokoisena aina pitämäni työkaverin viereen auton takapenkille. Mun reidethän oli melkein tuplasti sen reisien vahvuiset. No rimppakinttu sitä edelleen ollaan... :)

Ota ihan huvikses vaikka mittoja. Se on kiva huomata, kun kehitystä tulee ja voit olla varma tapahtuuko mitään :P esm. Reisi,haba,forkku,rinnanympärys ja pohje. Näin voit olla varma ;)

Back
Ylös Bottom