Mind is a triky thing

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Állo,

En tiedä onko tulevasta asiasta ollut aiemmin jo puhetta, mutta kirjoittelen kumminkin, koska se on itsellä nyt ajankohtainen.
Olen sairastellut flunssaa oikein kunnon sellaista vkon verran, enkä ole päässyt reenailemaan. Tästä on seuraanut se, että peilistä katsoo takaisin kuihtunut kynäniska, jonka rinnat roikkuu pahemmin kuin alakerta. Pelko tuloksien putoamisesta on suuri ja aiheellinen, sillä enhän ole viikkoon kolistellut rautaa. Vaimokaan ei katso enää ihaillen, vaan painelee ohitse katsoen nenän vartta pitkin.
Tiedän, ettei asian laita ole näin huono, mutta mieli tekee kepposia. Tiedän myös etten näytä :david::lta.
Auttakaa siskot ja veljet. Lyökää minut lopullisesti lyttyyn tai sitten sairastakaa tekin ja tuntekaa kuinka kuihdutte hetkessä kasaan.
Aion palata viikonloppuna salille, kerron sitten kuinka kävi...

pikkasen sivusta menee mutta vateva, vanhat lihat tuli takas mutta tunnen kutistuvani pois ihmiskunnasta. kokoajan vaan entistä pienempi ja pienempi olo, ei kehtaa ees pitää paitoja päällä saati ottaa niitä pois. ajattelen vaan jatkuvasti näytänkö pieneltä ja HEIKOLTA näissäkin vaatteissa. vituttaa kun pitää vaihtaa vaatteet kuudesti ennen kun on löytäny yhdistelmän missä ei näytä tikkunekulta. ahdistaa helvetisti kun kesäkin on tulossa ja hädin tuskin uskaltaa kävellä kadulla ilman talvitakkia. tuntuu että kaikki kattoo mua halveksuen "ompa hoikka poika, pieni selkä" tänäänkin kirjastasso tuntu niinkun kaikki olis kattoneet mua ja kun menin vessaan näin itteni sinisestä peilistä ja se näky oli surkea: hartiat kapenee ja kapenee, pää levenee. sitten istuin kahville rauhottumaan mutta tunsin sen että yhet tytöt ainakin ajatteli sitä, ei välttämättä sanoneet mutta en voinu olla tuntematta kun ne ajatteli kuinka pieni oon. ennen rinta oli varsinainen ylpeyden aihe mutta nyt tuntuu että oon ohuempi kun nakkimakkara. kamalan ärsyttävää kun pitää kattella jatkuvasti olan yli että käveleekö joku liian lähellä ja näkee että selkä ei oo levee. toivottavasti kasvan ja voin rauhottua.

Itelle tulee vähän sama fiilis, kun tulee vähän pitempi tauko. Varmaan psykologisen vaikutuksen lisäksi löysempi ja ruikumpi olo johtuu lihaspaineiden katoamisesta.
Sama efekti syntyy ihan kesken treeni putkenkin, jos on syöny hiilareita tai juonu vettä liian vähän.

Psykologian puolelle toi homma taitaa tosiaan mennä. Tottakai kipeenä olon jälkeen on aina "ruikku" fiilis, mut nopeesti se ohi menee kun käy pari kertaa taas pumppaamassa. sairastaminen tekee aina olon heikoksi ja ns. liha tonus katoaa väliaikaisesti eli just noi paineet.

:offtopic:
sitä kyllä ihmettelen et onko kaikkien motivaatio salilla käymiselle pelkät ulkoiset seikat. kyllä se pitemmän päälle treenaaminen pitää lähteä siitä, että saa siitä hyvän fiiliksen ja energiaa. jaksaa sitten painaa paremmin duunissa tai opiskeluissakin.
tuloksia tulee kyllä siinä sivussa aivan varmasti.:kippis1:

Muuta kuin rautapyhättöön nostamaan metallia entistä suuremmalla innolla kunhan kroppa taasen antaa periksi. Kyllä se olemus siitä petraantuu.

Ja toiseksi toi homma on suurimmaksi osaksi ihan nuppipeliä, älä ota sitä vakavasti. Kyllä ne lihat sieltä pullistuu kunhan saavat mahdollisuuden...:thumbs: Ihminenhän on aika psykofyysinen kokonaisuus. Kyllä se itsetuntoa kohottaa kun pala kasvaa.

Tuon määritelmän perusteella puolella Pakkiksen väestä on syömishäiriö, ja onkohan tuo Suomessakin jo ihan omalla diagnoosinumerollaan tänä päivänä. Hoitoon kaikki ja kipinkapin...

No aika liioteltua sanoa että puolella. Tuossa artikkelissakin mainitaan sen olevan melko harvinainen ja tuskin täällä kovin moni on esim. pilannu pari-tai kaverisuhteitaan treenaamisella. Tuossahan kuitenkin mainitaan anoreksia, joka ei sekään tarkota että ajattelee silloin tällöin olevansa lihava.

Tuostahan hyvä esimerkki on varmaan se Greg Valentino. Tuskin oli kehonkuva ihan kohillaan, kun piti hauikset dumpata täyteen syntholia.

Oliko threadin aloittajalle kenties joku ihan oikea kysymys johon halusi apua vai oliko tämä nyt sitten joku toteamus että on vittumaista olla kipeänä?

Joo minustakin on vittumaista olla kipeänä. Vittumaista on myös paska sää, laskut, äänekkäät naapurit, krapula, se kun telkka on painettu kiinni pääkytkimestä ja on ehtinyt istua jo sohvalle kaukosäätimen kanssa, ärsyttävät ihmiset, hyttyset ja paarmat yms. ötökät, turhaakin turhemmat tredit pakkiksella...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tuon määritelmän perusteella puolella Pakkiksen väestä on syömishäiriö, ja onkohan tuo Suomessakin jo ihan omalla diagnoosinumerollaan tänä päivänä. Hoitoon kaikki ja kipinkapin...
Suomeksi ortoreksia. Poikkeavuus pitää nykyään nimetä lääketieteellisesti että siihen voi puuttua

Kyllä aloittajalla oli kysymys.. tai pyyntö jos tarkkoja ollaan. Pyysi apua, lyömään lyttyyn tai sairastamaan ja tuntemaan kuihtuvansa. Itse tein (en omasta halusta) jälkimmäisen.

Eli kyllä moni valittelee että treenitaukojen aikana "kuihtuu pois" vaikka mittanauha ja vaaka muuta väittäis. Voihan siihen fiilikseen vaikuttaa sekin jos ruokavalio rapistuu tauon aikana. Ittellä ainakin ravintopuoli heikkenee hulluna flunssassa, tulee vain syötyä jotain pizzaa ja juotua kaljaa. Proteiinijuomat, kreatiinit ja sen sellaset jää pois.

Luulen jopa tällaisena lihaksettomana tyyppinä (Pakkiksen mittakaavassa) tietäväni, mitä tuolla lihaspaineiden katoamisella tarkoitetaan. Kyllähän sitä tulee sellainen surkastunu olo, että se vähäkin muskeli lähtee kävelemään, kun tulee taukoa punttien nostelusta. Sehän on sinänsä ymmärrettävää, että vituttaa kun pitkäjänteisellä työllä hankittu massa katoaa olemattomiin. Samalla lailla ottaa päähän kun tuloksen tippuu jne.

Sen sijaan tämänkaltainen "paranoia" kuulostaa melko sairaalloiselta...

tunnen kutistuvani pois ihmiskunnasta. kokoajan vaan entistä pienempi ja pienempi olo, ei kehtaa ees pitää paitoja päällä saati ottaa niitä pois. ajattelen vaan jatkuvasti näytänkö pieneltä ja HEIKOLTA näissäkin vaatteissa. vituttaa kun pitää vaihtaa vaatteet kuudesti ennen kun on löytäny yhdistelmän missä ei näytä tikkunekulta. ahdistaa helvetisti kun kesäkin on tulossa ja hädin tuskin uskaltaa kävellä kadulla ilman talvitakkia. tuntuu että kaikki kattoo mua halveksuen "ompa hoikka poika, pieni selkä"

Itsellä auttaa tässä ehkäpä se, etten usko ketään (ainakaan tuntematonta kaupungilla) oikeasti kovin paljoa kiinnostavan sen, paljonko lihasmassaa ruhossani milloinkin on. Kaiketi oikeasti isot pojat ovat sitten tottuneet kiinnittämään huomiota kadulla kävellessäänkin ja siksi pelko kutistumisesta on niin syvällä takaraivossa...

Állo,

En tiedä onko tulevasta asiasta ollut aiemmin jo puhetta, mutta kirjoittelen kumminkin, koska se on itsellä nyt ajankohtainen.
Olen sairastellut flunssaa oikein kunnon sellaista vkon verran, enkä ole päässyt reenailemaan. Tästä on seuraanut se, että peilistä katsoo takaisin kuihtunut kynäniska, jonka rinnat roikkuu pahemmin kuin alakerta. Pelko tuloksien putoamisesta on suuri ja aiheellinen, sillä enhän ole viikkoon kolistellut rautaa. Vaimokaan ei katso enää ihaillen, vaan painelee ohitse katsoen nenän vartta pitkin.
Tiedän, ettei asian laita ole näin huono, mutta mieli tekee kepposia. Tiedän myös etten näytä :david::lta.
Auttakaa siskot ja veljet. Lyökää minut lopullisesti lyttyyn tai sitten sairastakaa tekin ja tuntekaa kuinka kuihdutte hetkessä kasaan.
Aion palata viikonloppuna salille, kerron sitten kuinka kävi...

Nyt en ihan sisäistäny, et mikä täs nyt oli tää pointti. Eikä toi viikon flunssa nyt missään tuloksissa näy(ainakaa pitemmällä aikavälillä). Toikaa ei nyt ihan terveeltä kuullosta, et masennut tosta, ku vaimo ei ihaile sun lihaksias(ei oo ainaka mun mielestä tollanen ajattelutapa se paras perusta avioliitolle ;)).

Eikä oo tainnu mennä ihan nappii toi threadin otsikointikaa "Mind is a triky thing". :thumbs:

Mä en tajua miten jotku sanoo että viikossa muka vois kutistua niin paljoo että sen silmillä huomais... :wtf: eihän tälläne oo mitenkää mahollista?:)

Állo
Antakaa anteeksi kirjoitusvirheeni (triky -->tricky). Toivottavasti kukaan ei ottanut itseensä.
Lisäksi koko kirjoitus perustui tuolle väärin kirjoitetulle otsikolle ja sen oli tarkoitus herättää keskustelua siitä miten kukin kokee sen jos sairastelee tai ei pääse vähään aikaan syystä tai toisesta reenaamaan. Eli toisin sanoen taukoa ei tule omasta halusta vaan pakosta. Ilmeisesti osastokin oli väärä, joten pyydän sitäkin anteeksi. Kuihtuminen, tuloksien putoaminen, vaimo--> sarkasmia hyvät veljet ja sisaret

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom