Minä fanitan..!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Merica sanoi:
Ultimecia sanoi:
Kerrankin ei tarvinnut edes miettiä mitä vastaisi.

nick_cave.jpg

Sama:love::haart: :haart:

Liityn joukkoonne. Fanitukseeni ei liity fanitavaroiden ostaminen, sellainen ei tuntuisi oikein luonnolliselta, ja tuhmia unia en ainakaan tunnusta, mutta kenenkään muun muusikon tuotanto ei ole koskaan kolahtanut yhtä lujaa. Tällä hetkellä fanitan erityisesti seuraavaa sanoitusta: "Despair and Deception, Love's ugly little twins Came a-knocking on my door, I let them in. Darling, you're the punishment for all of my former sins."

Fanitan myös:

saram.jpg

Kyseinen herra kertoo olevansa kommunisti, ateisti ja pessimisti, mutta hänen suomennetun tuotantonsa lukeneena tätä on mahdotonta uskoa. Mies tuntee ihmisluonnon liian hyvin ollakseen yhtäkään edellämainituista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Willie sanoi:
"Despair and Deception, Love's ugly little twins Came a-knocking on my door, I let them in. Darling, you're the punishment for all of my former sins."

No mutta, "Far worse to be Love's lover than the lover that Love has scorned" ;) :love: .

Fanikrääsää ei ole mullakaan tosin. "All God's children they all gotta die".

eagle.jpg

Meikä on jo ala-asteen pikkupojasta saakka fanittanut Natsi-Saksan sotakoneistoa ja propagandaa. Ideologiasta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä niillä natseilla oli makeimman näköiset lelut ja rytkyt.

Niin ja tietysti myös hasselhoffia fanitan, kuka ei? :david:

1993_David%20Hasselhoff.jpg

Mä fanitan Tolkienia. Uskomatonta, miten jollain voi olla sellainen mielikuvitus... oon niin monet kerrat uppoutunut TSH:n maailmaan ja aina se on yhtä mielenkiintoinen ja moniulotteinen. Tolkienia fanitan myös kirjoittamisen lahjan vuoksi. Voisin kai sanoa ihailevani monia muitakin, jotka pystyvät tekstin kautta avaamaan lukijoille aivan uuden maailman. Ihailun kohde vaan vaihtuu usein sen mukaan mitä milloinkin luen (Tolkienin ihailu ei tosin koskaan lopu).

Fanitan myös sisukkaita ihmisiä. En ketään tiettyä, vaan kohde tämänkin fanituksen suhteen muuttuu: pienempänä ihailin Madonnaa, koska hän oli kovalla työllä saavuttanut unelmansa megatähteydestä. Myöhemmin ihailin Kyra Kyrklundia, koska hän oli päässyt rakastamassaan lajissa (kouluratsastus) huipulle harjoittelemalla harjoittelun perään. Fitnessin astuessa elämääni ensimmäinen ihailun kohde oli Marjo Krishi ja hän on minulle edelleenkin yksi esikuvista. Viimeisin ihailun kohteeksi joutunut (heh) henkilö on Mimmi Jokinen, josta en aiemmin tiennyt mitään... mutta lyhyen tuntemisen jälkeen olen nähnyt millainen sisupussi ja mieletön urheilija tyttö on. Nimenomaan nuo ominaisuudet kuten sisukkuus, kova tahdonvoima, (jossain määrin) mahdottoman mahdolliseksi tekeminen, silti omana itsenään pysyminen ja itsensä kunnioittaminen ovat niitä asioita, joita minä ihmisissä ihailen suunnattomasti.

Asioista... hmm.... fanitan upeita hevosia ja hienoja autoja.

el_nabil2.jpg

2co.jpg

Faidra sanoi:
Mä fanitan Tolkienia. Uskomatonta, miten jollain voi olla sellainen mielikuvitus... oon niin monet kerrat uppoutunut TSH:n maailmaan ja aina se on yhtä mielenkiintoinen ja moniulotteinen. Tolkienia fanitan myös kirjoittamisen lahjan vuoksi.
Mua tässä nyt ihmetyttää pari juttua:
1) Tolkienin maailma on käytännöllisesti katsoen Eurooppa. "Sen kehittämät" myytit ovat enimmäkseen lainoja muista myyteistä, erityisesti eddoista. Onhan sillä jonnin verran omaakin, mutta varsin vähän.
2) Tolkien oli ihan käsittämättömän puiseva. Opusta lukiessa millä tahansa kielellä huomaa, että sitä ei ole kirjoittanut kirjailija vaan kielitieteilijä.

Ei sillä, kyllä keksi-maa ja örkit on siistejä.

Hölkkääjän (ei kuvaa) lisäksi fanitan ihan kympillä myös:

Subaruita:

Subaru20-20Impreza20WRC.jpg

Taffelin Tavallisia:

Taffel%20sips.jpg

Billy Idolia:

billy%20idol%20hits.jpg

Ei missään järjestyksessä:

Mini - Tälläisen auton nähdessä tulee sellainen jonkinlainen alkureaktio ja herpaantuminen muusta maailmasta

Linda Fodor :kuola:

Sub Urban Tribe - ihan sieltä alkuajoista asti. Tyyli on muuttunut rankasti, mutta musiikki silti toudella hyvää. Ville Tuomi = :haart:

Liitteet

• MINI Cooper (red).jpg
    MINI Cooper (red).jpg
    85,5 KB · Katsottu: 200
  • NOGP4.jpg
    NOGP4.jpg
    32,5 KB · Katsottu: 177
  • nosto_yhtye.jpg
    nosto_yhtye.jpg
    9,5 KB · Katsottu: 173
Ei järjestyksessä (enkä jaksa liittää kuvia kun laiska olen):

Teräsbetoni :rock:
Kissat
Salaiset Kansiot, erityisesti Dana Scully
Ato Boldon :kuola:
Elfquest-sarjakuvat
Rammstein
James Bond

... olishan noita muitakin, mutta nuo nyt päällimmäisinä mielessä. :haart:

Tupla-J sanoi:
2) Tolkien oli ihan käsittämättömän puiseva. Opusta lukiessa millä tahansa kielellä huomaa, että sitä ei ole kirjoittanut kirjailija vaan kielitieteilijä.

Sain synninpäästöni. Kuvittelin joskus olevani kovinkin epätrue kun meni 3 vuotta Kahden Tornin loputtoman nurtsillavaellusosuuden lukemiseen.

Minä fanitan.. paljon!

kipose.jpg

Low Ki. Jätkä on eläin. IHAN OIKEASTI.

artist_1083.jpg

Satyricon. Dragon wings, crooked horns :evil:

Ja tatskatut tsiksit.

In random order:

1. Peer Günt. Silkkaa rautaa.

2. Tappara. On terästä.

3. Tolkien

4. Motörhead

Latest posts