Minä fanitan..!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
1. Kaikkien aikojen koripalloilijaa Michael "Air" Jordania
2. Alessandro Del Pieroa (Juventus F.C)
3. Simsponeita (Varsinkin Homeria)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä vain, Tavastialle heilumaan!!

1. Heviä (Rammstein, WASP, Kiss, System of a Down, Iron Maiden, Mötörhead, Slayer, norjalainen kansanmusiikki, suomalainen uusi hevi...)

2. Johnny Deppiä

3. Lukemattomia fitness-urheilijoita ja kehonrakentajia (kaikkea, mikä liittyy punttiin)

4. Argentiinaa (fudiksessa)

5. Pancho Villan sapuskoita

Discipline. Streetpunk bändi Hollannista. Parasta musiikkia ja mikä parasta vielä pojat on uskaltanut salillakin näyttäytyä!

Laulaja:
©steh.de_221102_dis06.jpg

Kitaristi :
erik01.jpg

Rumpali:
©steh.de_221102_dis08.jpg

Basisti:
carlo01.jpg

Heh, Suomen keikoilla kun kävi niin pääsivät iltalehtiin kun sikaili lentokoneessa.
:rock:

http://www.discipline.nl/

Komppaan:rock:

Psychobilly ja meteorssin Paul fenech rokkaa myös:

meteors_essen_01.jpg

Venla:

Kaikki fanittaa jotain elämässä. Surullisia on ne jotka ei tunnista mitä. Ne on muutenkin niitä jotka ei tiedä mitä oikeastaan edes haluaisivat.

On normaalia haluta jotain elämässä, jotain saavutusta. Ja silloin luontaisesti tulee ihailtua yksilöitä jotka sen saavuttavat. Jos ei ihaile ketään yksilöitä, herää kysymys, eikö ole mitään niin suurta saavutettavaa?

Minun mielestäni, mikäli vastaus on ei, elämästä puuttuu jokin tärkeä mauste joka tekee siitä makoisaa.

Venla:

Kaikki fanittaa jotain elämässä. Surullisia on ne jotka ei tunnista mitä. Ne on muutenkin niitä jotka ei tiedä mitä oikeastaan edes haluaisivat.

On normaalia haluta jotain elämässä, jotain saavutusta. Ja silloin luontaisesti tulee ihailtua yksilöitä jotka sen saavuttavat. Jos ei ihaile ketään yksilöitä, herää kysymys, eikö ole mitään niin suurta saavutettavaa?

Minun mielestäni, mikäli vastaus on ei, elämästä puuttuu jokin tärkeä mauste joka tekee siitä makoisaa.

Vaikka et tiedostaisikaan ihailevasi jonkun henkilön saavutuksia ja elämää, tarkoittaako se ettet voi olla onnellinen?

Onko tämä tiedostaminen ihan pakollista saavuttaakseen mitään elämässä?

Venla:

Tässähän sotkeutuu nyt kaksi asiaa ristiin. On aivan eriasia haluta vaikka merenranta mökki ja bellan vene laituriin. Kuin että näkee märkiä unia jostain punklaulajasta tai näyttelijästä. En minä saavuta sitä mökkiä ja venettä sillä että ihailen ja kyttään jotain naapurin eskoa jolla sellaiset jo on.

Tai jos vaikka minä haluan saavuttaa mestaruuden vaikkapa maahockeyssa niin en minä niitä sen enempää ihaile jotka ovat sen jo saavuttaneet vaan oikeastaan varsinkin jos ne viellä kilpailevat niin pidän heitä hieman vastustajina joita ei kunnioiteta koska he pitää voittaa. Voittamaan ei lähdetä sillä että nöyristellään ja kumarrellaan muita jotka ovat aikaisemmin pärjänneet vaan ne poljetaan mutaan. Tietenkin edellisiltä voittajilta voidaan seuraamalla löytää vinkkejä siihen kuinka heidät voitetaan joko harjoittelun kautta tai heidän heikkouksistaan, mutta tuohan on vaan opiskelua vastustajasta.

Eli jos haluataan saavuttaa jotain (omaisuutta,tavaraa,kunniaa jne) niin sehän lähtee aivan omasta halusta ja tekemisistä ei siitä että jonkun tuomoisen asian saavuttaneen ihmisen kuvia ripustetaan seinälle jne.
Fanittaminen,esikuvien ja tavoitteiden saavuttamien ovat kaikki eriasioita mielestäni.
Fanittaminen: kuten tuossa edellä moni on maininnut jonkun yhtyeen jos sitä kuuntelee käy keikoilla jne niin on fanittamista. Mutta luulisin että loppujen lopuksi kukaan ei nyt halua olla se "yhtye"
Esikuvien pitäminen: jos joku seuraa esim. jotain urheilijaa siksi että haluaa saavuttaa samat vaikkapa lihakset. Niin tässä taas eikö olla hieman "oppilaan" asemassa eli opiskellaan ja miten toinen treenaa jne.
Tavoitteiden saavuttaminen: kuka vaikka edellä maininneista ihmisistä on laittanut tavoitteekseen olla vaikkapa joku bändi jota kuuntelee, varmaan hyvin harva. Mutta jollakin voi olla tavoitteena pärjätä muuten musiikin alalla tai vaikkapa saada se mökki sinne rannalle jne.
Tässä voi sitten myös tulla hieman jo ikäerollisetkin näkemykset vastaan eli on hieman erilainen ajatusmaailma 20v ja 30v ihmisellä.

No joo, jos fanittaminen tarkoittaa ikonien palvontaa siinä teinimuodossa, että huoneen seinät on vuorattu julisteilla ja kaikkiin vaatteisiin kirjotellaan tussilla ikonin nimiä tai logoja, niin olette aivan oikeassa. Mä ajattelin fanitusta enempi sillätapaa kunnioittamis- ja esikuva-, enkä niinkään henkilöpalvonnan suunnalta.

hah, UP! Tää on sellanen threadi, että uusimpienkin kirjoittajien pitää kommentoida rohkeasti!

Motley crue:ta fanittanut yli 20 vuotta eikä taantumista näy.

Liitteet

• 670161_356x237.jpg
    670161_356x237.jpg
    28,5 KB · Katsottu: 144
  • sixx800x600.jpg
    sixx800x600.jpg
    25 KB · Katsottu: 168
1. Mihail Gorbatshov- mies jolle mielestäni kuuluu suurin ansio kylmän sodan loppumisesta.
(valitettavasti sodat ei lopu, viholliset vain vaihtuu)
2349.jpg

2. Stanley Kubrick - perfektionisti ja se näkyy tuotannossa
kubrick.jpg

3. Nicholas Cage - vahva näyttelijä ja äärimmäisen cool
12645.jpg

4. Scarlett Johansson - nähtyäni elokuvan Lost in traslation
scarlettjohansson.jpg

5. Ja tämän kuvan nähtyäni pikkuisen myös Mikeä kuvaajana ja Vilmaa mallina :nolo:
MS76.jpg

Kuvalähteet mtv3, stara.fi, movieforum.fi ja bodynet.fi

Suositut

Back
Ylös Bottom