Minä auton ostaisit 16000-20000€:lla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
47
Itse olen poikamies, eli tila-autolle(farkku,maasturi) ei ole juuri tarvetta.
Ei siinä, kyllä joku maasturikin menis, on ne jotkut sen verran reteitä:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
saksasta e46 bmw 328

Tuosta auto http://tinyurl.com/2llh4p
Ja siihen se Celican ahdettu kone ja alustaa loppurahalla (vaikkei kauheasti kaipaa, ehkä jarrut vois olla brembot tmv.)

Maastureista tuo kiinnostaisi http://tinyurl.com/388uy
Eräällä tutulla tuollainen ja ihme paikkoihin sillä pääsee ja älyttömän vähän siihen ajoon nähden korjattavaa, mitä se sillä tekee.

Zone-sarja -42%
saisko katsastettua? on nimittäin PILKUN NUSSIMISTA tuo koneiden rakentelu suomessa.... minäkään en saa vaihtaa B20 mottia vaikka T5 koneeseen vaikka mitään estettä ei ole (paitsi joku vitun pykälä)..

Turbo & neliveto on 2 asiaa mistä ei tingitä. VAG-konsernilta löytyy sopivia tai GT Impreza mahtuu tohon haarukkaan

Mä ostaisin mun -04 2.0 TDI Golffin ja läiskäsisin siihen lastun.

Tai siis en itse asiassa ostais, kun myyn sen koska ei tuu ajoja tarpeeks nykyään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää onki aika paha...

Luultavasti tällaisen Seat Leon TS:n
Tai
Tämmösen Subaru Impreza GT:n
Heh, pakko kommentoida.. mä soittelin juuri tuosta kyseisestä Subarusta kuukausi takaperin :D Ostin sitten toisen.. mutta joo, Subaru GT on/oli oma valinta. Muy bueno :thumbs:

Muutama vuosi sitten ostin Dodge Charger '70:n reilulla 15000:lla, oli vieläpä 440 isolohko ja matching numbers. Ei saisi enää tuolla rahalla tänä päivänä ainakaan yhtä hyvää yksilöä..

Yllätys että bemareita tarjotaan. :D

16-20... mitähän tällä kertaa keksis? Mitä te nuoret miehet teette töiksenne kun on rahaa pistää autonrotiskoon vaikka kuinka? Onko pakko olla noin kallis?

Seat Altea on jotenkin siisti piili. Me likes. Tai uuden mallinen Leon. Mikä niissä on erona, onko Altea isompi?

Yllätys että bemareita tarjotaan. :D

16-20... mitähän tällä kertaa keksis? Mitä te nuoret miehet teette töiksenne kun on rahaa pistää autonrotiskoon vaikka kuinka? Onko pakko olla noin kallis?

Seat Altea on jotenkin siisti piili. Me likes. Tai uuden mallinen Leon. Mikä niissä on erona, onko Altea isompi?

Altea on semmone tila-auto, Leon on paljon urheilullisempi ja paremman näköne :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom