Minä auton ostaisit 16000-20000€:lla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
tuosta lentäis vanteet metsään ihan ekana jos mulle tuollainen auto tulis...
4 veto on kyllä kova kun virittää niin saa tehoa siihen tiehenkin:D

Olisi tehoa (500hp+) ja voisi olla Suomen ainoa lyhyt malli ;) Auto veroineen mukavasti alle 20000€

Nissan 300ZX Twin Turbo USA 2 Seater

http://www.blocket.se/vi/12654254.htm?ca=1_14_s

Motor 3Liter 24V Twin Turbo Portde toppar,insug och turbogrenrör US Hi-Perf kammar och lyftare. Hybrid T25/28 Turbos går upp till 1,4Bar.
Nismo Downpipes i rostfritt.
Nytt Rostfritt 66mm polerat dubbelt avgassystem med kolfiberljuddämpare US CA Kattar mod till 66mm.
Stillen Chip för laddtryck upp till 1,6Bar 7900Rpm
Haltech F5 insprutning extra spridare justerbar.
Motorn ger runt 500+Hp med max tryck. jne..

eikös teistäkin saab ole aliarvostettu? se menetti maineensa silloin ennen vanhaan ja nyt on sama mitä se tekee....

saabbeja saa ruotsista tosi halvalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tai sit ostat ihan uuen auton tuolla summalla.

takuut ja kaikki.

joku varis ts taitaa mennä vähän yli hintahaarukasta...

Ite ostasin jonkun 4000e hintaisen -96 vuosimallia about olevan farmaricorollan. Loput rahat sijoittaisin.

Ite ostasin jonkun 4000e hintaisen -96 vuosimallia about olevan farmaricorollan. Loput rahat sijoittaisin.

tai 500€ kesäauton, saa about saman verran rahnaa kun sen vie paalaamoon kun alkaa ekan kerran piiputtamaan. :D

2003 vuoden GT mazda 6:sen, jolla ajettu maks.45tkm. Näytti olevan yhdellä hintaa 19900e, eli just raameihin mahtuu :).

Just ostin kuukausi sit 17000 eurolla Cadillac STS:n (-98).

Mutta jos nyt joku auto pitäis päättää niin ehkä Corvette Stingray tyyliin vm. -76...

Itseasias oisin ostanu sellasen oranssin värisen mikä oli myynnis jonkun aikaa sitten nettiautos, mut onneks alko järki raksuttaa sen verta et päätin olla ottamatta.

2003 vuoden GT mazda 6:sen, jolla ajettu maks.45tkm. Näytti olevan yhdellä hintaa 19900e, eli just raameihin mahtuu :).

Missä oli myynnissä?

tai sit ostat ihan uuen auton tuolla summalla.

takuut ja kaikki.

joku varis ts taitaa mennä vähän yli hintahaarukasta...

Ei raaski uutta ostaa, on niin kalliit kilometrit kun ajaa liikkeestä ulos, ja saa niitä takulla muutenkin kuin upouusia.

Ghostrider sanoi:
Otsikossa kysyttiin että minkä auton ostaisi itse kukin 20 tonnilla, joten ajattelinpa ehdottaa näiden kaiken maailman muovipulkkien jälkeen autoa.

Hohhohhoo. Mitä jos olisit ehdottanut autoa, jolla jaksaa ajella muuallekkin kuin lähimpään metsään. :D

Arkunnaula sanoi:
2003 vuoden GT mazda 6:sen, jolla ajettu maks.45tkm. Näytti olevan yhdellä hintaa 19900e, eli just raameihin mahtuu

Pakko sanoa, että itse omilla rahoillani ostaessa johonkin tämmöiseen päätyisin. Tai sitten Passatiin tai Mondeoon tai...johonkin semmoiseen. Ehkä persoonaton yms. mutta hinta-laatu suhde kohdillaan ja ajomukavuuskin ihan ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom