Minä auton ostaisit 16000-20000€:lla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ehottomasti jonku ooppelin ku ne on niin hyviä ja kestäviä

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kun kerta tuli pick- upit puheeks niin tässä ois sellanen millä miehen kelpais jo ajella. Kävin kattelee alkukesäst tuol autoareenal tätä kärryä ja voin sanoo et hienopeli on.

http://www.nettiauto.com/viewVehicl...geFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_make=11@id_model=153@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@engineFrom=@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae

Kuvat on heikot mut kuka tahansa joka tollasen on livenä nähny ei voi kiistää sen kuninkuutta. Kunnon karjapuskuri viel keulaan niin...

Heppoja tais olla joku 500-600... Ja vääntöö niin et sil repis vaikka porukoiden kesämökin perustuksiltaan.

harmi vaan että suomessa ei ole niin pitkää suoraa missä noiden ajo-ominaisuudet korostuisivat...

Eihän noi autot nyt mihkään Stadiin oo luotukaan, mutta jos asuu vähän hiljasemmil seuduilla niin miksei?

Tollasel autolla ku ajelee niin tulee hyvin miehekäs olo.

Eihän noi autot nyt mihkään Stadiin oo luotukaan, mutta jos asuu vähän hiljasemmil seuduilla niin miksei?

Tollasel autolla ku ajelee niin tulee hyvin miehekäs olo.

ongelma noissa on se, ettei niillä voi ajaa mihinkään kurviin kovin lujaa. loppuu hyvin äkkiä ajo-ominaisuudet. ja hidastetöyssyissä varsinkin tulee miehekäs olo kun kuski hyppii kuin pieni jänisemo :D

mutta suht suoralla tiellä ja hiljalleen niin mikä ettei

ongelma noissa on se, ettei niillä voi ajaa mihinkään kurviin kovin lujaa. loppuu hyvin äkkiä ajo-ominaisuudet. ja hidastetöyssyissä varsinkin tulee miehekäs olo kun kuski hyppii kuin pieni jänisemo :D

mutta suht suoralla tiellä ja hiljalleen niin mikä ettei

Niin mut ei noilla jenkkilaivoilla kuulukaan kaahata. Niil pitää ajaa arvokkaan tyylikkäästi.

Ja se mukavuus on se mikä niissä puhuu...ajaminen on niin helvetin helppoa ja kyyti tasasta...kulkee ku juna.

E: Ja kyl toisaalt tollasel sä voit maanteitä ja landeteitä pitkin päristellä turhia jarruttelematta, kaupunkiajossahan tollanen on sit sama ku ajais kuorma- autoa. Eli aika helvetin kankee.

Arvelinkin että joku vetäisee herneen nenään, kun menin pemareita ja mersuja muovipulkiksi sanomaan. Siinä oli se hymiö kyllä perässä.

Mutta toi munanjatkehomma mua jaksaa aina ihmetyttää. Miten autosta tulee munanjatke, mikäli se sattuu olemaan isompi kuin keskivertofarkkuvolvot? Onko esimerkiksi tämä http://www.nettiauto.com/1415848 äärimmäinen peniksenpidentäjä? Tai tämä http://www.nettiauto.com/1410030 ?

Mitä tohon kaupungissa ajamiseen tulee, niin mun mielestä taas parempaa kaupunkiautoa ei olekaan, kuin fullsize pikkari. Tilaa syntyy kun laittaa vilkun päälle. Ja jos ei muuten synny, niin väkisin viimeistään. Ja isompien kauppakeskusten parkkihalleihinkin tommosella ei-paripyörällisellä mahtuu aikalailla mukavasti. Esimerkiksi Jumboon sopii melkeinpä paikalle kuin paikalle. Ahtaisiin halleihin ei kylläkään ole mitään asiaa.

Ja jo otsikossa kysyttiin, että minkä auton itse kukin ostaisi 20 tonnilla, mä ainakin ostaisin Ramin. :D

Paljonkos ossipenalla on plakkarissa kilsoja jenkkipikkarilla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja jo otsikossa kysyttiin, että minkä auton itse kukin ostaisi 20 tonnilla, mä ainakin ostaisin Ramin. :D

Kyllä mullekin Ram kelpais. Sillä Cumminsin kutos-dieselillä.

Uutena voisi harkita. Jenkeissähän tuo taitaa noihin ra(a)meihin mennäkin. Ei kai noista yli kymmenen vuotta vanhoista luuskista PITÄISI joutua tuota maksamaan.

Autosta nähtävästi tulee munanjatke siinä vaiheessa kun se on:
a) hienompi kuin kateellisen pikkupaskan auto
b) amerikkalainen
c) siinä on vähintään V8
d) erottuu joukosta

Moni perusurpo ei miellä sit taasen jotain BMW M5 Touringia munanjatkeeks ("kato onhan se bemari, niinku munkin vm. -89 amisruoska"), joka ei juurikaan eroa (paitsi ajotuntumalta) jostain luxus jenkkisedanista.

Uutena voisi harkita. Jenkeissähän tuo taitaa noihin ra(a)meihin mennäkin. Ei kai noista yli kymmenen vuotta vanhoista luuskista PITÄISI joutua tuota maksamaan.

Jenkkikärryt Suomessa kuitenkin on usein aika vähän ajettuja ja hyvin pidettyjä. Ja kyllähän harvinaisuudet maksaa.

Autosta nähtävästi tulee munanjatke siinä vaiheessa kun se on:
c) siinä on vähintään V8
Ei, se tulee vasta siinä vaiheessa kun urpo tokaisee ääneen, että "mää en ainakaa aja ku kasilla"

machgun.gif

Zone-sarja -42%
Diesel-Rami ei siis olekaan munanjatke, sillä siinä on suora kutonen. Mutta pitäisi varmaan perustaa oma ketju näille pippelinjatkamiskyselyille, kun tän topikin aiheena tais olla auton ostaminen.

Tuleehan noita kateltua silloin tällöin suunnilleen tuohon budjettiin... dieselfarmarille olisi käyttöä ja vakavimmin olen harkinnut '04 Octaviaa 2.0 tdi koneella tai samanikäistä kuutos Mazdaa. Sitten tietysti vähän vanhempana Audi A4 1,9 96kw ja BMW 320 voisi vielä sopia budjettiin suht asiallisilla kilometreillä. Myös S60 D5 Volvo on käyny mielessä kun nyt farmari ei mikään pakollinen ole.

Hinta/laatu-suhde lienee parhaiten kohdillaan Octaviassa ja Mazdassa, tosin miellyttävät vähiten silmää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom