Mimmimiitti Ouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
Heittäsin vielä ilmoille lauantain 3.3. olisko kannatusta? kimppatreenit alkuun pitää ehottomasti ottaa, sen jälkeen vapaamuotoista hengailua missä vaan:D

Tää ei pääsis 3.3. :( Taisin sanoa jossain aiemminkin jo että oon sillon bongailemassa kuun pimennystä kaukana täältä :)

Onko tuota miittiä todella tarpeen siirtää kun tuo 24. päivä vaikutti jo sopivan niin monelle? Aina kuitenkin on joku jolle sovittu päivä ei sovi, pitääkö tapaamista sitten siirtää aina eteenpäin niin kauan että löytyy päivä joka sopii kaikille (joka ei ehkä tule koskaan vastaan)?

Tehdäänkö nyt niin, että lyödään perjantaihin (16. päivä) mennessä lukkoon tuo päivämäärä ettei veny ihan loputtomiin yhden miittin aikaan saaminen? Eli nyt jos on sellaisia keille tuo 24. ei sovi ja 3.3. sopii niin ilmoittautukaa! Sitten pitää alkaa laskeskella kumpi päivä saa enemmän kannatusta.

:kippis1:

3.3. passais mulle parhaiten, etkö caramiakin oo vielä maisemissa? pitäähän mun ja vaniljan olla paikalla sun läksiäisissä, jotta tunnelma on kohdallaan;)

Älä ilona oo reissussa, vaan oo miitissä tuollon 3.päivä, meillähän on aina niin mukavata noissa riennoissa:D eikö se perinteinen kaava ole, että kimppajunpat siinä iltapäivästä, viimeks tais olla neljän aikaan, miksei myöhemminkin ja sit kotia vaihteleen vehkeitä ja reffit jonnekkin kuuden-seittemän aikaan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
3.3 meikä on ainakin häipynyt hiihtoloman viettoon. Jos jokin päivä pitäisi valita, niin tuo 24.päivä sopisi mulle parhaiten, mutta vielä en uskalla lyödä 100% lukkoon, koska en tiedä että pitääkö tuona viikonloppuna käydä kotosalla.

La 24/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum, xankye, ~ilona~, Minttu
La 03/3: neiti, vanilja, Centrum, mölliskö

Oisko tuossa nyt sitten tämän hetkinen tilanne? Oliko jollain jotain sitä vastaan että lyödään päivämäärä lukkoon nyt perjantaina? Jos tuohon jälkimmäiseen päivään lopulta päädytään niin kait se on pakko yrittää sinne tulla. En voi taas missata miittiä :D

~ilona~ Millos CaraMia oot nyt tarkalleen ottaen lähdössä?[/QUOTE sanoi:
Mä lähden maaliskuun toisella viikolla. Alkaa olla jo paniikki kun aika loppuu kesken ja hulluna vielä tekemistä. Mulle ei valitettavasti käy 3.3...

Aika hiljaista... :rolleyes: Oisko se nyt tuo 24.2. sovittu kun ei enempää ilmoittautunut kannattamaan tuota maaliskuun ekaa lauantaita?

Millä aikataululla oltais liikkumassa? Mun pitää päivällä käydä yhdessä paikassa tekemässä yhtä juttua, mutta ilta on avoin.

Eikö Oulusta löydy tän enempää Pakkis misuja vai onko loput ihan sairaalloisen ujoja?
Minttu, älä huoli, mä vaikkaan et porukassa ujous rapisee aika nopeaan:hyper:

Ovatkos kaikki aiemmin ilmoittautuneet vielä tulossa? Käykö vaniljalle, neidille tai mölliskölle nyt tuo 24. päivä ollenkaan?
Millä aikataululla oltais liikkumassa?
Onko halukkaita siihen kimppatreeniin? Salia saa myös ehdottaa. Minä en vielä lupaa varmaksi, mutta voisi olla ihan hauskaa kyllä :). Millos Centrum teille sais sitten ilmestyä? Kuuden maissa esimerkiksi vai vasta myöhemmin? Laitatko kaikille osotteen sähköpostilla tms. vai tehdäänkö treffit jonnekkin mistä sitten jatketaan teille?

Niin paljon kysymyksiä... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom