Mimmimiitti Ouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Huomisen valmistelut tehty!:kippis1: Oletetaanko heti alkoholistiksi jos saapuu jo reeneihin päissään.... ;)
Käyn vielä ostaa jotain panttereita kulhoon. Mun kyydillä pääsee sitten huomenna vaikka reeneihin ja poiskin jos jollain kyyti ongelmia niin privaa vaan. Ja tonne Caramialle kanssa voidaan koukata kyytiin jos joku on bussin varassa... MoiMoi nyt töihin, huomisen!!!!:rock:

Liitteet

• Kuva004.webp
    Kuva004.webp
    245,4 KB · Katsottu: 270
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Huomisen valmistelut tehty!:kippis1: Oletetaanko heti alkoholistiksi jos saapuu jo reeneihin päissään.... ;)
Käyn vielä ostaa jotain panttereita kulhoon. Mun kyydillä pääsee sitten huomenna vaikka reeneihin ja poiskin jos jollain kyyti ongelmia niin privaa vaan. Ja tonne Caramialle kanssa voidaan koukata kyytiin jos joku on bussin varassa... MoiMoi nyt töihin, huomisen!!!!:rock:
Möllisköllä on ainakin kunnon eväät varattuna :D Ite aattelin ihan vaan sidukkaan tyytyä, niin ja sitä boolia pitää tietty maistaa, kun kerran sellaista tarjolla on...Huomiseeeen!

:eek: :eek: :rock: :kippis1:

Vittu tuli oltua taas hiukka päissään........ Mukavaa oli kiitos kaikille ja Caramialle mökin vuokrasta!:haart: Mulla tais jäädä mun hopea rannekoru sinne?

Mites kaikki selvis illasta? Saiko Melli ikinä takkiaan? Caramia veti viinaa melkein enemmän kuin minä :whip: Vittu nää olit päissään! :D

Pankaa mulle kuvia jos siellä oli jotain hauskaa!!! :)

hauska3@luukku.com

:eek: :eek: :rock: :kippis1:

Vittu tuli oltua taas hiukka päissään........ Mukavaa oli kiitos kaikille ja Caramialle mökin vuokrasta!:haart: Mulla tais jäädä mun hopea rannekoru sinne?

Mites kaikki selvis illasta? Saiko Melli ikinä takkiaan? Caramia veti viinaa melkein enemmän kuin minä :whip: Vittu nää olit päissään! :D

Pankaa mulle kuvia jos siellä oli jotain hauskaa!!! :)

hauska3@luukku.com
Ihan hirviät kännit tuli vedettyä. Nyt vasta pääsin sängystä ylös, vaan taidanpas mennä samantien takaisin. Muisti on pois, vaan eipä huvita kaikkea muistaakaan:) Neitin kanssa kadottiin Onnelaan, muut taisi jäädä giglinkiin bilettämään. Oli kyllä hauska ilta, punttimimmit kirjaa oli kiva selailla ja viunaa oli mukava siemailla mukavassa seurassa. Nyt harmittaa, kun lähettiin eri teille.
Nyt on pakko palata peiton alle takaisin, toivottavasti elämä voittaa jo huomenna.

Niin ja Mölliskö, on sulla oikeesti leveä selkä ;)

NEITI: Pahaan tilinumero! Mulla jäi ainakin maksamatta se 8€ vai paljon se oli? :)

Ja Vanilja: Jätkällä on ja vielä rasvaton ja pateilla ;)

Just mölliskön kans puhuttiin, että uuden miitin vois tässä pitää kunhan keretään ja ollaan toivuttu:D mukavata oli, joten uusinta passais mulle joku viikonloppu.

Aina passaa ja akat me ollaan sitten neidille jokainen vajaa kymppi pystyssä!! Joko tilinumerot kehiin tai sitten neidille on tulossa äärettömän halpa ensi reisu...:thumbs: Onneksi mentiin taksilla se Sassin ja Giglininkin välinen 13metriä.....:rolleyes:
:rock: :kippis1:

Aina kannattaa tukea taksareita, ni ei pääse turhia laihtumaan:D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Moikka mimmit! :)
Toivuttu on täälläkin, niin henkisesti kuin fyysisestikin... Takkikin löytyi, tosin vasta kärsivällisen odottamisen jälkeen.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa - ilmeisen kivaa siis oli;) Mailailen ne teille hetimiten kun kerkeän! Laittakaahan muutkin mailiosoitteitanne.

Oli mukava ilta, kiitos siitä kaikille mukanaolijoille! :) Sunnuntaina oli kyllä niin järkyttävä olo että muistaa vähän aikaa…

Neiti pistäisitkö tilinumeron niin voisin maksella osuuteni taksi kyydeistä.

Ja kuvia voipi lähettää osoitteeseen xankye@hotmail.com

Jokos olis ajankohtaista alkaa suunnitella seuraavaa miittiä? Minä ainakin haluaisin vihdoin teihin Oulun mimmeihin tutustua :hyper:.
:kippis1:

Olis ehdottomasti ajankohtaista, nähtiin tuossa caramiankin kanssa ja oli moisesta puhetta, voitas koittaa tässä kuussa pitää, niin caramiakin ehtis mukaan, kun oli lähdössä reissuun ens kuun alussa.Vai mitä tytöt meinaa?:D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Olisin myös kiinnostunut tapaamaan Oulun mimmejä. Edellisestä pakkis tapaamisesta viisastuneena en koske (heh,heh)väkeviin...

No sehän on sitte 17.2. hyvä päivä miitille vai kuinka? eka perinteisesti kimppajumpat ja sitte iltaohjelmaa vapaalla kaavalla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom