Mimmimiitti Ouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
17 päivä ei passaa tänne kun 16pv on parhaan ystävän Väittelee tohtoriksi-kemut eli lauantaina kauhee olo ilimasen viinan bileistä ja sitte taas 18pv onkin jo töihin... :(

Mulle passais la 3/3 ja la 10/3...?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Moikkapa moi!
Minuakin kiinnostaisi kovasti päästä tutustuileen Oulun salitytsyihin:) .. Mulle vaan toi la pv on aika hankala, ku töitä köyhän opiskelijan ois la yöt painettava.. Miltä joku pe ilta kuulostais teidän korvissa?

Mitenköhän me löydettäis semmonen päivä joka sopii mahdollisimman monelle? Ihan kaikille ei sama aika kuitenkaan koskaan sovi :D. Mulle kävisi kyllä myös joku perjantai-ilta. Viikonloppuista en osaa kovin pitkälle eteenpäin mitään sanoa mutta nyt ei ainakaan ole mitään suunniteltuja menoja viikonlopuille tiedossa. Paitsi maaliskuussa 3.-4. en ole Oulussa vaan bongailen kuunpimennystä jossain missä on pimeää :).

Pitääkö tehdä jonkinlainen äänestys että saadaan selville milloin suurin osa pääsisi tulemaan? Yritetäänkö saada miitti aikaiseksi jo nyt helmikuussa?

La 24/2 sopis kanssa meikäläiselle jos vähän sais töitä järjesteltyä (?)
Tosiaan kaikille ei passaa millään sama päivä että valitkaa vaan joku ja tulee ketkä pääsee ja muut harmitellaan :)

Tehdään jonkinmoinen listaus että nähdään ketkä pääsisivät milloinkin paikalle. Pistän nuo perjantaitkin mukaan kun keltään ei tullut vastaväitteitä. Kimppatreenit kyllä saattaa jäädä sitten pitämättä jos kaikki ovat töissä. Pistän myös tämän viikonlopun jos vaikka kävisi niin että saataisiin miitti supernopeeta järjestettyä. Jos ei nyt helmikuun aikana saada järjestettyä niin katsotaan sitten maaliskuun viikonloppuja.

Käviskö tämmönen listaus. Eli, nimi kaikkien niiden päivien kohdalle jotka sulle passaisi:

Pe 09/2: kcuf
La 10/2: kcuf
Pe 16/2: kcuf
La 17/2: kcuf
Pe 23/2: kcuf
La 24/2: kcuf

Jos muutoksia pääsemisen suhteen tulee niin sitten nimi pois listasta. Mielellään ei mitään kysymysmerkkejä tms. kun se vaan vaikeuttaa päivämäärän päättämistä.

:hyper: ja :kippis1:

Mulle passaapi kaikki loput päivät tulevaa vkonloppua lukuunottamatta.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Elikkäs näin jos nyt laitoin nuo oiken :)

Pe 09/2: kcuf
La 10/2: kcuf
Pe 16/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum
La 17/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum
Pe 23/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum
La 24/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum

Lisää mimmejä mukaan! Luultavasti ensi viikonlopun voi jättää melkein jo pois laskuista.

Minulla muuttui hieman suunnitelmat ensi viikonlopun suhteen :jahas:. Täydentelin tätä listaa taas:

Pe 09/2: kcuf, vanilja
La 10/2: kcuf, vanilja
Pe 16/2: neiti, CaraMia, Centrum, vanilja, xankye
La 17/2: neiti, CaraMia, Centrum, vanilja, xankye
Pe 23/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum, mölliskö, xankye
La 24/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum, mölliskö, xankye

Minulle passaisi kyllä myös minimiitti vaikka huomenna, kun ei ole muutakaan tekemistä :D

Minkälaista kuviota tuohon mimmimiittiin ois suunniteilla? Tavataanko jonkun luona ja jatketaan sieltä hurvittelemaan vai miten? Mun luo mahtuu väkeä, jollei kukaan järkyty kämpän kunnosta...
Miten ois joku peli (Pictonary, Alias tms.) siinä aloittelun lomassa vai oletteko käyneet kimppatreeneissä tms?

Pe 16/2: neiti, CaraMia, Centrum, vanilja, xankye
La 17/2: neiti, CaraMia, Centrum, vanilja, xankye
Pe 23/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum, mölliskö, xankye, ~ilona~
La 24/2: kcuf, neiti, CaraMia, Centrum, mölliskö, xankye, ~ilona~

Näillä näkymin miitti olisi joko pe 23. tai la 24. päivä?

Minä kannatan sitä että tavataan ensin jonkun luona ja jatketaan siitä sitten jonnekkin, niin kuin Centrum ehdottikin jo. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että mennään Centrumille. Missä päin asut? Jos meinataan vetää jonkinlaiset kimppatreenit niin miitti pitää varmaan sopia lauantaiksi kun moni on varmaan töissä perjantaina päivällä?

Sitten kaikenlaisia ideoita koskien sitä mitä hauskaa keksitään tehdä :D! Voisiko mölliskö tuoda Punttimimmit-kirja ihasteltavaksi kun ainakaan minä en sitä viimeksi päässyt kuolaamaan :kuola:. Ja oliko jollain jotain fitness tms. aiheisia videoita? Pelit käy myös, juomapelejä? Twister? :D

En malta odottaa! :hyper:

Mä asun Tuirassa. En ole saanut tv:tä synkkaamaan DVD soittimen kanssa (tekniikan ihmelapsi iski jälleen), mutta voisin lainata siskon miestä korjaamaan tilanteen. Punttimimmit kirja ois kiva nähdä ja juomapelit kuulostaa kivalta...
Näyttäis tuo 24.päivä olevan sopivin kaikille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom