Mimmimiitti Ouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
25 pvä on kärpät-pelicans matsi joten wanhana lahtelaisena tekee mieli käydä katsomassa että kenelle käy huonosti. ;) Matsi alkaa kuulemma 17-> joten pelin jälkeen voisin sitten raksilasta matkata paikkaan x (caramiallako me sitten istutaan iltaa?) ja liittyä seuraanne hurjaan. :D

Elkääkä ihmeiset nyt jänistäkö niin saadaan hyvän kokoinen porukka kasaan. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
ei siitä ole kait ollut toistaiseksi tarkempaa puhetta, mutta ihan hyvinhän voitaisiin treenailla vasta iltapäivällä, esim. viiden maissa?

Täältä tulisi myös yksi uusi tulokas matkaan. Pääsen neljältä töistä, joten viiden aikaan treenaaminen kuulostaan hyvälle :) Mukava nähdä teitä!

Mun viikonloppusuunnitelmat menikin ihan sekasin enkä pääsekkään miittaamaan :itku: :itku: :itku: Harmittaa kyllä nyt tosi paljon kun olisin niiiin kovasti halunnut teitä kaikkia nähdä :(

(Sitten kun tästä miittistä selviätte niin aletaan suunnitella pikkujouluja jookos?)

Eli treffit klo 17 PT:n edessä. Tunnin reenit ja suora siirtyminen viinarekan kanssa jollekkin, mihin ja miten vai miten tää nyt menee.....? Vai joko on siirretty koko systeemi? :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Eli treffit klo 17 PT:n edessä. Tunnin reenit ja suora siirtyminen viinarekan kanssa jollekkin, mihin ja miten vai miten tää nyt menee.....? Vai joko on siirretty koko systeemi? :)
Ei kai sitä mun tietääkseni oo siirretty, vai? Voipi kyllä olla että käyn kotona suihkussa ja vaihtamassa biletyskamppeet päälle :) Onkos se nyt sovittu, jotta caramian koti valloitetaan? Vai olikos neitikin omaansa tarjoamassa?

Mun mielestä ne reenit vois alkaa jo kolmelta-neljältä jos kaikki meinaa vielä kotiin mennä ja laittautua. Sitten kuuden jälkeen jonkun kämpille kokoontuminen.:)
Jos me vasta kuuden jälkeeen lopeteltas salilla(alkaisi klo 17) ja sitten vielä kaikki kotiin, suihkut ja muut meikit niin kello vähintään kahdeksan ennen kun sitä on missään. Ja jos sitä kerrankin on miitti niin miksi vitussa sitä pari tuntia treffataan ennen baariin hajoamista. Aika menee hyvässä seurassa muutenkin niin nopeaa.... ;)

Ketä sinne nyt sitten oisi tulossa? Mulle on ihan sama kellä ollaan (myös tänne pääsee!) kunhan siellä ei oo vaan kennenkään äijä jaloissa pyörimässä.

Mulle nyt passaa kaikki suunnitelmat, voidaan olla meilläkin mitä todennäkösemmin. Alunperin oli tarkotus mennä treenaan vasta viideltä, että työläisetkin ehtii mukaan, mut mulle kyllä passaa jo vaikka neljältäkin? Mitäs caramia sanoo, ollaanko me teillä vai mitkä sulla oli suunnitelmat?

Oon kyllä vähän samoilla linjoilla Mölliskön kanssa että olis hyvä jos päästäisiin treenaa PT:lle jo ennen viittä. Aikaa menee kuitenkin tälläytymiseen :)

En ole aikaisemmin miiteissä ollut mukana, mutta mieleeni tuli että
voisko jokainen tuoda jotain pientä naposteltavaa omien juominkien lisäksi? *omaa valtavan ruokahalun* :D Millainen käytäntö teillä on ollut? Fitness Expo -koosteita olisi myös mukava katsella jos jollakin on ne nauhalla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pitääköhän tämä listaus enää yhtään paikkansa osallistujista?:
CaraMia
neiti
Melli
mölliskö
vanilja
hannelek22
pikkupanda
ja ilona sitten messiin kunhan kärppämatsista joutaa.ja oliko Xedra kans?
eli hokasin justiinsa, että pt on auki lauantaisin nykyään vaan kolmeen, joten ennen sitä pitäs mennä, oisko treffit puol kolme siellä? siitä sitten suihkuun ja kamoja vaihtaa tms. kotia ja caramiallako(?)treffit esim.kuudelta tai seiskalta?tehhään sitte siellä mitä tehhään, katotaan leffaa, jos löytyy jostaki, jos ei löydy läpistään muuten vaan höpöjuttuja;) passaako tämmönen kuvio?

Mä ilmottaudun kanssa mukaan! :) Näillä näkymin en tosin ole tulossa treenaamaan, mutta illalla sitten mukana. Kuusi kuuloistaisi ihan hyvältä ajalta kokoontua jonkun luo...

Joo, puoli kolme PT:n edessä ja klo 18 jonkun kämpillä kera juomat ja eväät ja videot ja punttimimmikirjat ja mitä vaan!? :)

Tervetuloa vaan mun luokse ja aikataulu kuullostaa hyvältä. Ukon olen ajanut viikonlopuksi pois eli ei ole ylimääräisiä jaloissa pyörimässä:)
Valitettavasti en ole löytänyt mitään videoita vielä, jatkan etsimistä ja jos jollain on tai tietää mistä saa ilmoittakoon itsestään. Mutta eiköhän me keksitä puhumista ja tekemistä ilman videotakin..

Tervetuloa vaan mun luokse ja aikataulu kuullostaa hyvältä. Ukon olen ajanut viikonlopuksi pois eli ei ole ylimääräisiä jaloissa pyörimässä:)
Valitettavasti en ole löytänyt mitään videoita vielä, jatkan etsimistä ja jos jollain on tai tietää mistä saa ilmoittakoon itsestään. Mutta eiköhän me keksitä puhumista ja tekemistä ilman videotakin..
Kiva homma ja selviäähän sitä ilman leffojakin todennäkösesti, ainakin viimeks selvittiin just ja just:D näillä suunnitelmilla sit mennään eli miittiä odotellessa.

Ollaankos me myös baariin menossa? Tällä kertaa mäkin saattaisin kyetä mukaan. :D Tuun sitten vähän myöhässä CaraMialle, luultavasti siinä seiskan ja kasin välillä, miten sieltä pelistä vaan pääsen. CaraMia voi varmaan privalla lähettää mulle osoitteensa kun en tuu sinne PT:lle? :)

Minuun iski vatsatauti, tuskin tokenen ennen lauantaita =( Toivottavasti seuraavalla kerralla pääsis mukaan.

Onko ketään muita kuin ilona, jotka eivät pääse reenaamaan mutta haluavat tulla illalla mukaan? Voisin laittaa privaa tai mailia, että osaatte perille.:)
Teen huomiseksi boolia ja löysin videonpätkääkin katseltavaksi, eiköhän me miitti saada aikaseksi:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom