Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoin seminaarissa on 2 eri mallikappaletta mimmien pakkispaidasta, hihaton ja lyhythihainen. Niitä voi myös koittaa.Emmah sanoi:Lauantaina halukkaat voi sovittaa tota hupparia seminaarissa ja kerään siellä listaan nimet, koot ja osoitteet. Muut hupparin haluavat voivat laittaa vastaavat omat tietonsa privaviestillä mulle. Tarkoituksena ois siis saada tilaus lähteen eteenpäin mahdollisimman pian ensi viikolla. Hintaa hupparille tulee 42e+postikulut, tuota kun ei oikein enää kirjeenä kotiin lähetä, niinkuin t-paidan kanssa aikoinaan tehtiin. Otan lauantaina lisäks kuvia ja mittoja ja pistän tiedot tänne.
Kuulemma saa ottaa niin pitkän kuin lyhyenkin, koska painatus on noissa kuitenkin sama. Tosin vaaleanpunaisella toi teksti ei välttämättä yhtä tehokkaasti erotu.Hippo sanoi:Onkos se nyt päätetty, että porukka ottaa lyhyen mallin? Vai voiko ottaa kumman vaan?
Mä tilaan heti jos saan vaaleanpunaisen pidemmän mallin..
Emmah sanoi:No vaaleanpunainen on ollut myös sovitettavana, muista väreistä ei ole tietoa. Tosin imho tuo painatus näyttää parhaimmalta mustalla pohjalla.
Käsittääkseni pidempää mallia saa sekä mustana että vaaleanpunaisena, mutta lyhyempää mallia vain mustana. Tilaukset on alustavasti ollut tarkoitus kerätä tällä viikolla.Helga sanoi:Pommitetaan nyt sitten Emmaa oikein kunnolla ;) Saako siitä vaaleanpunaista mallia mustana?? Ja koska päästään oikein tilaamaan?
Itse en nyt tähän hätään kaupalle pääse mittailemaan, ei kellään mimmillä Hgin suunnalla olisi asiaa kaupalle? Pidemmästä mallista ei ole kuvia.Tampio sanoi:Minäkään en pysty kun vasta sitten tilaamaan, kun saan tietää ne mitat. Harmillista. Onko muuten siitä pitemmästä mallista kuvaa?
Emmah sanoi:Tässäpä siis kuva hupparista, mitat jäi ottamatta, kun unohtui mittanauha kaikessa kiireessä kotiin Tuo lyhyen mallin M koko vaikutti aika monen päällä passelilta, tosin jos on yhtään pitkäkätisempi/leveäselkäisempi, suosittelisin ottamaan L-koon.
Viimeisimmän Mikeltä saamani tiedon mukaan odotellaan huppareita painosta.Yhtä#Hauista sanoi:Mites hupparit?? Onko se juttu edenny vai oonko mä vaan hidas...? :wanha: