Mimmihupparit, pari testikappaletta kaupalla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, mäkin taidan olla sen "pidemmän" kannalla, varsinkaan kun se ei edes ollut mitenkään pitkä. Vaikutti minusta istuvammalta ja parempilaatuiselta. Värikin oli söpön pinkki :)

Lauantaina halukkaat voi sovittaa tota hupparia seminaarissa ja kerään siellä listaan nimet, koot ja osoitteet. Muut hupparin haluavat voivat laittaa vastaavat omat tietonsa privaviestillä mulle. Tarkoituksena ois siis saada tilaus lähteen eteenpäin mahdollisimman pian ensi viikolla. Hintaa hupparille tulee 42e+postikulut, tuota kun ei oikein enää kirjeenä kotiin lähetä, niinkuin t-paidan kanssa aikoinaan tehtiin. Otan lauantaina lisäks kuvia ja mittoja ja pistän tiedot tänne.

Emmah sanoi:
Lauantaina halukkaat voi sovittaa tota hupparia seminaarissa ja kerään siellä listaan nimet, koot ja osoitteet. Muut hupparin haluavat voivat laittaa vastaavat omat tietonsa privaviestillä mulle. Tarkoituksena ois siis saada tilaus lähteen eteenpäin mahdollisimman pian ensi viikolla. Hintaa hupparille tulee 42e+postikulut, tuota kun ei oikein enää kirjeenä kotiin lähetä, niinkuin t-paidan kanssa aikoinaan tehtiin. Otan lauantaina lisäks kuvia ja mittoja ja pistän tiedot tänne.
Samoin seminaarissa on 2 eri mallikappaletta mimmien pakkispaidasta, hihaton ja lyhythihainen. Niitä voi myös koittaa.

Osaisiko kukaan sovittaneista kertoa, vastaako huppareiden koot "normaalia" mitoitusta? Siis onko esim S noin suunnilleen sopinut ihmiselle, joka on kokoa 36, ja M ihmiselle, joka on kokoa 38 jne? Kun välillä jollakin valmistajalla S on tosi pieni, ja M on normaali S jne.

Emmah laittaa varmaan myöhemmin tossa kuvan jossa mulla on päällä koko M. Normaalisti mulla yläosat on S-M tai 36-38. M-koko oli hyvä, joten tilasin sen itselleni. Aika standardikokoisilta vaikutti :)

Sovitin eilen noita huppareita ja mun mielestä se pidempi malli oli tosi hyvä. Ja erityisesti vaaleanpunaisena oli mun mieleen :) Saattaa tietysti olla, että lyhyemmille mimmeille lyhyt malli on parempi. Mulla pituutta 172 ja tuntui jäävän jotenkin liian lyhyeksi se lyhyempi. L koko tuntui olevan hyvä, vaikka yleensä mun koko on 38/M. Suurta eroa ei normaaliin vaatekokoon oo, mutta itse ottaisin tuon L-koon, jos esim. kutistuu pesussa, niin ei mene sitten liian pieneksi.

Tässäpä siis kuva hupparista, mitat jäi ottamatta, kun unohtui mittanauha kaikessa kiireessä kotiin :nolo: Tuo lyhyen mallin M koko vaikutti aika monen päällä passelilta, tosin jos on yhtään pitkäkätisempi/leveäselkäisempi, suosittelisin ottamaan L-koon.

Liitteet

• IMG_3061.webp
    IMG_3061.webp
    164,2 KB · Katsottu: 387
Onkos se nyt päätetty, että porukka ottaa lyhyen mallin? Vai voiko ottaa kumman vaan?

Mä tilaan heti jos saan vaaleanpunaisen pidemmän mallin.. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hippo sanoi:
Onkos se nyt päätetty, että porukka ottaa lyhyen mallin? Vai voiko ottaa kumman vaan?

Mä tilaan heti jos saan vaaleanpunaisen pidemmän mallin.. :rock:
Kuulemma saa ottaa niin pitkän kuin lyhyenkin, koska painatus on noissa kuitenkin sama. Tosin vaaleanpunaisella toi teksti ei välttämättä yhtä tehokkaasti erotu.

Siis mitä? Saako huppari jollain muullakin värillä kuin mustalla?Millä? Mä luulin että musta oli ainut vaihtoehto...

No vaaleanpunainen on ollut myös sovitettavana, muista väreistä ei ole tietoa. Tosin imho tuo painatus näyttää parhaimmalta mustalla pohjalla.

Emmah sanoi:
No vaaleanpunainen on ollut myös sovitettavana, muista väreistä ei ole tietoa. Tosin imho tuo painatus näyttää parhaimmalta mustalla pohjalla.

Pommitetaan nyt sitten Emmaa oikein kunnolla ;) Saako siitä vaaleanpunaista mallia mustana?? Ja koska päästään oikein tilaamaan? :)

Minäkään en pysty kun vasta sitten tilaamaan, kun saan tietää ne mitat. Harmillista. Onko muuten siitä pitemmästä mallista kuvaa?

Helga sanoi:
Pommitetaan nyt sitten Emmaa oikein kunnolla ;) Saako siitä vaaleanpunaista mallia mustana?? Ja koska päästään oikein tilaamaan? :)
Käsittääkseni pidempää mallia saa sekä mustana että vaaleanpunaisena, mutta lyhyempää mallia vain mustana. Tilaukset on alustavasti ollut tarkoitus kerätä tällä viikolla.
Tampio sanoi:
Minäkään en pysty kun vasta sitten tilaamaan, kun saan tietää ne mitat. Harmillista. Onko muuten siitä pitemmästä mallista kuvaa?
Itse en nyt tähän hätään kaupalle pääse mittailemaan, ei kellään mimmillä Hgin suunnalla olisi asiaa kaupalle? :) Pidemmästä mallista ei ole kuvia.

Emmah sanoi:
Tässäpä siis kuva hupparista, mitat jäi ottamatta, kun unohtui mittanauha kaikessa kiireessä kotiin :nolo: Tuo lyhyen mallin M koko vaikutti aika monen päällä passelilta, tosin jos on yhtään pitkäkätisempi/leveäselkäisempi, suosittelisin ottamaan L-koon.

Tehdäänpä tällälailla. Kun kerta tuo lyhyen mallin M koko yltää tuohon vyöhön asti, niin mihin asti yltäisi suurinpiirtein tuon pitemmän mallin vastaava koko?

Yhtä#Hauista sanoi:
Mites hupparit?? Onko se juttu edenny vai oonko mä vaan hidas...? :david: :wanha:
Viimeisimmän Mikeltä saamani tiedon mukaan odotellaan huppareita painosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom