Mimmihupparit, pari testikappaletta kaupalla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Juhuu Mike, onko näistä mitään tietoa? Onko niitä tulossa ollenkaan?

Mike sanoi:
Eiköhän ne saada ulos jossain vaiheessa. Vieläkään ei ole kukaan sanonut kumpi malli otetaan. Lyhyempi vai pitempi?

Äänestän lyhyempää, vaikken nähnyt olekaan. Pidempiä saa mistä tahansa kaupasta jos haluaa kotona käyttää takan ääressä, varmaan ulos kaikki laittaisi päälle jotain pikkasen näyttävämpää tms.
Mutta sanokoot ne, jotka on tuotteet nähnyt! Itse kaappaisin kainalooni varmemmin lyhyemmän kuin pidemmän version kaupasta. :)

E: sekin vielä että lyhyemmät ovat kätevämpiä esim takin alla, ellei takki yltä polvien alapuolelle. Senkin takia on lyhyt kiva... prätkäkausi alkamassa :P

Mike sanoi:
Eiköhän ne saada ulos jossain vaiheessa. Vieläkään ei ole kukaan sanonut kumpi malli otetaan. Lyhyempi vai pitempi?

Lyhyempi!

Mäkin haluun!!! Lueskelin jo aikaisemmin tosta hupparitilauksesta, mutta kuvittelin myöhästyneeni koko jutusta, kun oon uusi täällä. Lyhyt malli mullekkin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olisin myös kiinnostunut hupparista! Lyhyempi kuullostaa paremmalta (vaikka en ole nähnyt niitä).

Onko hupparissa joku teksti, minkä värinen? Miten sen voi tilata ja maksaa? :rolleyes:

Kultsalla kävikin jokunen mimmi sovittamassa hupparimalleja, mutta juteltiin Miken kanssa, että Maijan seminaarissa lauantaina 4.6. on vielä mahdollista sovittaa kokoja (toki myös ovat kaupalla koko ajan sovitettavissa). Kerään tuolla sitten tilauslistaa, mutta halukkaat ja kokonsa jo tietävät voivat laittaa sitovat tilaukset allekirjoittaneelle privaviestillä, toimitan ne sitten Mikelle yhdellä kertaa. Kun tilaus on laitettu eteenpäin, huppareitten paino kestänee n. pari viikkoa.

Noiden kahden mallin välillä ei pituudessa merkittävää eroa ollut, molemmat ovat vyötärölle yltäviä, se pidempi tosin enemmän "pusakkamainen", ei niin päälle istuva. Väri tulee olemaan musta ja painatukset kuten miestenkin hupparissa, edessä sydämen päällä P logo ja takana Pakkotoisto.com url. Tuossa viikonlopun jälkeen ois tarkoitus pistää tänne myös tietoa hupparimallien mitoista ja mahdollisesti pari kuvaakin. Hintaa hupparille tulee arviolta aavistuksen enemmän kuin miesten hupparille, joka maksaa 42€, ei kuitenkaan merkittävästi enemmän.

Tuossa vielä kuva miesten vastaavasta:

huppari1.jpg

Eli mä laitan sulle privaviestiä, jos olen halukas tilaamaan hupparin, vai? Voiko tähän threadiin ilmoittautua? Mulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä sovittelemaan Kultsalle tai vierailla pakkiskaupassa.

Tampio sanoi:
Eli mä laitan sulle privaviestiä, jos olen halukas tilaamaan hupparin, vai? Voiko tähän threadiin ilmoittautua? Mulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä sovittelemaan Kultsalle tai vierailla pakkiskaupassa.
Pistä privaviesti, koska mun on helpompi kerätä tiedot siten kuin tätä threadiä selailemalla. Eikä tota tietenkään mikään pakko sovittaa ole :) Kunhan vaan jokainen sopivan itelleen saa, noita mimmien huppareita kun ei kait ole muuten kauppaan myyntiin tulossa, kuitenkin sen verta pienen kysynnän takia.

Emmah sanoi:
Pistä privaviesti, koska mun on helpompi kerätä tiedot siten kuin tätä threadiä selailemalla. Eikä tota tietenkään mikään pakko sovittaa ole :) Kunhan vaan jokainen sopivan itelleen saa, noita mimmien huppareita kun ei kait ole muuten kauppaan myyntiin tulossa, kuitenkin sen verta pienen kysynnän takia.

Ai katos.. mä menisin pakkikselle sovittamaan muttei Suomeen pääse ennen kesäkuun puoltaväliä, toivottavasti ei lopu kesken siihen mennessä?

Emmah sanoi:

Mitäs tietoja tarvit tuohon viestiin? Nimi, osoite, hupparin koko? Riitttääks noi?

Onko hupparit muuten kooltaan reiluja vai ihan normaaleja? Mullakaan ei ole mahdollista käydä kokeilemassa. Jos vähän kuvausta onko normaalia pienempää vai reilumpaa kokoa niin voi arvioida... :D

Niinpä... Varmaan hartiat ja vyötärö on sillein että ei kiristä ylhäältä ja lerpata ainakaan hirmusesti alhaalta:D Ettei oo sellaista H&M tyyppistä designia...? :lol2:
Oon tietty kiinnostunut, siitä lyhyestä se on varmaan coolin näköinen ;)

Yhtä#Hauista sanoi:
Niinpä... Varmaan hartiat ja vyötärö on sillein että ei kiristä ylhäältä ja lerpata ainakaan hirmusesti alhaalta:D Ettei oo sellaista H&M tyyppistä designia...? :lol2:
Oon tietty kiinnostunut, siitä lyhyestä se on varmaan coolin näköinen ;)

Kokeilin huppareita Kultsalla eivätkä olleet edellä esittämääsi mallia :D Minusta molemmat mallit olivat hyviä, ehkä pidempi parempi. Se ei siis todellakaan ole pitkä vaan enemmänkin vain eri mallinen kuten Emmah jo mainitsikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom