Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Eiköhän ne saada ulos jossain vaiheessa. Vieläkään ei ole kukaan sanonut kumpi malli otetaan. Lyhyempi vai pitempi?
Mike sanoi:Eiköhän ne saada ulos jossain vaiheessa. Vieläkään ei ole kukaan sanonut kumpi malli otetaan. Lyhyempi vai pitempi?
Pistä privaviesti, koska mun on helpompi kerätä tiedot siten kuin tätä threadiä selailemalla. Eikä tota tietenkään mikään pakko sovittaa ole Kunhan vaan jokainen sopivan itelleen saa, noita mimmien huppareita kun ei kait ole muuten kauppaan myyntiin tulossa, kuitenkin sen verta pienen kysynnän takia.Tampio sanoi:Eli mä laitan sulle privaviestiä, jos olen halukas tilaamaan hupparin, vai? Voiko tähän threadiin ilmoittautua? Mulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä sovittelemaan Kultsalle tai vierailla pakkiskaupassa.
Emmah sanoi:Pistä privaviesti, koska mun on helpompi kerätä tiedot siten kuin tätä threadiä selailemalla. Eikä tota tietenkään mikään pakko sovittaa ole Kunhan vaan jokainen sopivan itelleen saa, noita mimmien huppareita kun ei kait ole muuten kauppaan myyntiin tulossa, kuitenkin sen verta pienen kysynnän takia.
Emmah sanoi:Pistä privaviesti, koska mun on helpompi kerätä tiedot siten kuin tätä threadiä selailemalla. Eikä tota tietenkään mikään pakko sovittaa ole Kunhan vaan jokainen sopivan itelleen saa, noita mimmien huppareita kun ei kait ole muuten kauppaan myyntiin tulossa, kuitenkin sen verta pienen kysynnän takia.
Yhtä#Hauista sanoi:Niinpä... Varmaan hartiat ja vyötärö on sillein että ei kiristä ylhäältä ja lerpata ainakaan hirmusesti alhaalta:D Ettei oo sellaista H&M tyyppistä designia...? :lol2:
Oon tietty kiinnostunut, siitä lyhyestä se on varmaan coolin näköinen ;)