Olisikohan jo minunkin aika laittaa ylös jotain painoja . Olen tuossa joulun jälkeen ruvennut treenaamaan vihdoin kovempaa ja olen lyhentänyt sarjoja ja pyrkinyt kasvattamaan sarjapainoja. Nämä ei nyt vielä ole mitään maksimipainoja siis, vaan 4-6 toiston sarjapainoja.
Kyykky 50kg
SJMV 70kg
Penkkipunnerrus 32,5kg :itku::curs:
Hauiskääntö kp 12,5kg
Pohkeet istuen 60kg
Kulmasoutu kp 17,5kg
Pystypunnerrus kp 9kg
Tuon penkin kanssa oon ollu jumissa kuukausitolkulla ja se ilmeisesti johtuu siitä että oon rasittanut rintaa niin innokkaasti että se ei ole kerennyt oikein palautua. Nyt totaalilepoa rinnalle vähän aikaa ja sitten uudestaan töihin :thumbs:
täällä toinen jonka tissit ei kasva :D eli siis sarjapinot nousee heikosti, pirun heikosti. Pähkäilin että johtunee siitä et oon lähes koko totisen"treeniurani" eli puolisen vuotta treenannu rinnan lähes aina loppuun asti.Minä urpo. Mul vaan loppuu yty rinnasta nii yhtäkkii, jos kesken sarjaa tuntuu et menee ainakin viel kolme, ni 1 ja puol kuvaa enemmän totuutta. :(
Onki nyt alottanu rintatreenit ikäänku alusta, panostan tekniikkaan ja opettelen sitä hengitystä joka mul kans ongelma mm. penkkiä tehessä...ja toistoja varastoon, tai riippuu tietenki kuinka usein rintaa reenaa, mul itel se tulee n. 2kertaa viikkoon tehtyä.