Mimmien iso kesämiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en kyl uskalla vielä luvata mittee. Koiravauva on sen verran pieni tossa vaiheessa, että käytän luultavasti ne kesän alun ainoat lomapäivät sen pienen kanssa oleiluun. Mutta kattottaan vielä.

Nihkeeltä näyttää vielä...tää osallistujien määrä... mut me TURUN mimmit ollaan menossa enivei...joten rohkeesti vaan innokkaat mukaan!!!! Meitä on täällä noin kymmenkunta lyyliä jo valmiina :)

Muistaakseni jo aiemmin ainakin suuri osa meistä turkulaisista on lupautunut majottamaan ihmisiä luokseen. Siitä voisikin ilmotella, keiltä se onnistuu!

Mun luo mahtuu kaksi, ja Yhtä#Hauista ja ZannaZ ovat etusijalla, jos ovat edelleen tulossa koska he ilmottautuivat ensin, mutta jos he eivät pääse, niin otan tosi mielelläni tänne pari ihmistä! :)

Mun luokse mahtuu myös yöpymään.. 3 on aika optimi:) Mutta 4kin mahtuu.
Eiköhän me kaikille yöpaikat saada kondikseen!:D

Laittakaa tytöt ihan viralliset ilmottautumiset sinne osoitteeseen liisa.vanhatalo@netti.fi jotta saadaan virallinen ilmoittautuja luku ylös ja lisää infoa sitten vaikka sähköpostitse!

Mää oon messissä viä.... X-tavis hei, sun pitää heitellä mua tekstarillla kun toi lähenee etten vaan pääse unohtamaan. Netissä ei tuu ni usein pyörittyä, mut puhelimet keksitty, eiks jeh? Täytyyhän mun hey päästä punttisiskoliinin kaa yöpymään :love: ja muutenkin aikaa viettämään. Kuis muuten treenit? Olis kiva treenata kimpassa? Hanneeeeeeeeeeeeeeeee, tai ees kaksin?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
^ Juu, pitää munkin sitten yrittää muistaa laittaa sulle tekstari ennen miittiä! Ja tosiaan eiköhän kimppatreenitkin järjesty, sillä jos nyt ennustan tulevaa, niin varmasti treenaan paljon kesäkuussakin :D!

Ps. mun reenit menee todella kivasti, mutta ei nyt tässä suurempia tilityksiä viitsi tehdä. :)

Huomio huomio!

tytöt!?:itku:
Käykää ilmoittautumassa isoon Turun mimmimiittiin tonne s.postiin jooko! :whip:

Olis himskatin paljon helpompaa tehdä lukua miittiin osallistujista... :david:
Pliis pliis pliis!! Mekin turkkusessa oleskelevat mukaan tulijat, jotta tiedetään osallistujaluku varmasti.

:hyper: Reippaasti kaikki tytöt mukaan ympäri Suomea! Tulee takuuvarmasti ihan hirmu mukava päivä! ja tiedoksi teille: Turku on aikuisten oikeasti tosi kiva kesäkaupunki!:rock:

oisko kukaan pk-seudulta menossa? jos lähtis matkakaveriks jos saan järjestettyy itelleni ton vkl:n vapaaks :) ? olin just turussa viikonloppuna käymäs ja ihana kaupunkihan tuo on :)

Päivät olisivat siis la-su. Hmmm... miksipä ei. Sosiaalinen elämäni kaivannee piristystä :punttimörkö: Virallisesti en vielä ilmoittaudu kun en ole varma, saattaa olla muuta ohjelmaa, todennäköisesti ei kuitenkaan.

Näin epävirallisesti voin turkulaisena myös lupautua tarjoamaan ankeaa lattiamajoitusta pikkuruisessa yksiössä (yhdelle, ellei sitten löydy erityisesti tiiviistä tunnelmasta nauttivia), ettei se ainakaan majoituksesta jäisi kiinni kenelläkään. Ahdasta, mutta suhteellisen lähellä kisapaikkaa.

4 virallisesti ilmoittautunutta jo! :D eli vielä mahtuu..
Ei kannata jäädä empimään.. kiva päivä tiedossa! Mukaan vaan! ;)

Heippa tytöt!
Nyt meitä on jo 10 mukana! ja mukaan VIELÄ EHTII :whip: mukavaa päivää viettämään! Ne jotka tarvitsevat yöpaikan voitte kysellä vielä, sillä petipaikkoja ON vapaana! :D

:kippis1:
Lisbeth

Ja lähistöltä ja kaukaakin vaan kaikki uudetki mimmit rohkeesti mukaan!!

Lisbeth, laitatko listaa tänne mukaan ilmottautuneista? Silloin vähän näkisi, ketkä EIVÄT ole ilmottauneet. Näin kaikki voisi vielä yrittää patistella mukaan sellaisia, jotka tietää olevan kuitenkin maisemissa. :)

Edit: Mä ainakin henkilökohtasesti odotan innolla elämäni ensimmäisten Suomen vahvin mies -skabojen seuraamista paikan päällä! :rock:

Moikka Ex-Tavis! Muistatkos minua vielä? Mie olen kans sitten siellä Turkkusessa Elviiran tykönä tuolloin. Miittiin ei varmaankaan tulla, mutta törmätään varmaan muuten kisapaikalla ja yössä :) ps. Elviira lupas pitää mua tällä kertaa narussa, niin en eksy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom