Mimmien iso kesämiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Yhdessä Särkänniemi-miitissä olleena, olen sitä mieltä ettei huvipuisto ehkä oo paras mahdollinen miittipaikka, ainakaan mimmeille. Siellä porukka hajaantuu ja menee ehkä pienissä ennestään tutuissa ryhmissä eri laitteisiin. Huvipuistot on ihan kivoja, mutta joku muunlainen miitti olis myös kiva. Jotain yhteistä tekemistä ja höpöttelyä. Turkua en tunne yhtään ja sikäli olis ihan kiva sinnekin tulla tutustumaan. Odotan innolla kesää :D .

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mä oon kans mukana jos vaan suinkin pääsen! Ite äänestäisin Tamperetta kun sinne ois lyhempi matka Jyväskylästä, mutta Turkukin toki käy, no problem. Vierumäki myös loistoidea :) Ja mä tulen luultavasti matkaamaan autolla, oli paikka sitten mikä tahansa, joten kimppakyytiä jo mahdollisesti tarjolla :D

Punttisiskot!

Yhtä#Hauista sanoi:
Sulla on kaksi kainaloa...eli mulle toinen!!:love:

:hyper: Hienoa! Team punttisiskot kokoontuu :). Muita ei sit mahdukaan enää :D. Kivaa koota taas "kolmen kopla".

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
BTW, Tuskaan menevät mimmit, törmätään me siellä!

Se nyt on selvä että mikäli tuonne saa itsensä niin saa sitä myös miittiin. Tonne luulis olevan sellaset opastukset että mizzimkään ei onnistu eksymään. P- paidat tms. tunnukset ja joku selkeä tapaamispaikka vain tai sit hankin opaskoiran..ni johan jytisee.

Ihan :offtopic: , mutta

Onko Saunaan menossa mimmejä???

Ainakin tänäiltana.:D Joojoo. :rolleyes: Ennenkin oltu ja täytyy katsella ketä sielä on, voisi majottautua sukulaisiin...

Turussa järjesttevän KESÄMIITIN ajankohta on nyt varmistunut:
LAUANTAI 9.6.07 alkaen n.klo.13.00
Ohjelma tulee myöhemmin ja samassa yhteydessä ilmoittautumisohjeet ja muuta infoa.
Terveisin: Turun punttimimmit

Mimmit Huomio...kesämiitin Ohjelma!

MIMMIEN KESÄMIITTI LA.9.6.07 TURUSSA

OHJELMA

:D Tapaaminen Turun linja-autoasemalla klo.13.00

:) Tavarat voidaan viedä saunapaikalle säilytykseen koko päiväksi

:D Suomen vahvin mies kisat Forum Marinumilla

:) Turku ”citytour”

:D Jokirannan parhaat nähtävyydet eli Jokilaivat YM. :kippis1:

Saunailta:

:D http://www.ravintolajulinia.fi/ kattosauna Attica

:) A-oikeudet :kippis1:

:D Sauna + kunnon sapuskat kuuluvat hintaan

:) Hinta: n.20€ riippuu osallistujamäärästä

:D Turun yö kutsuu… :rock:

Sitovat ilmoittautumiset PE.25.5 mennessä os. liisa.vanhatalo@netti.fi

Ilmoittautuneille lisäinfot sähköpostilla.

Ilmoitathan myös mahd. erityisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä!

NYT KAIKKI MIMMIT JOUKOLLA MUKAAN NIIN SAADAAN MAHTAVA KESÄMIITTI KASAAN KAUNIISEEN KESÄISEEN TURKUUN :thumbs:

(ps. sori turun tytöt...tein kyllä hienon mainoksen, mut tänne ei pysty liittää muita kun kuvatiedostoja :( )

Ei tosiaan hirveän hyvä idea laittaa tuota miittiä samalle päivälle kuin Fitnessliiton treenileiri. Oon varannu leirille paikan jo ja sinne olen menossa, vaikka mimmimiittiin olisin myös halunnut...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Toi tuli sattuneesta syystä niden voimamieskisojen takia tuo päivä tuohon ajankohtaan :(

Minun mielestäni taas loistava päivä!:thumbs: Ja myös noiden voima(nais)kisojen takia. Kaikkien menoja ja tarpeita ei tietenkään aina voi ottaa huomioon..

Kirjotelkaa kaikki ilmoittautuneet sitten tänne palstallekin, niin kaikki tietää, ketä on tulossa! Miittiä odotellessa...:rock: :kippis1:

Höh, mä oon kans menossa sinne Helsingin treenileirille samaisena päivänä..

Ei porukalla olisi kiinnostusta venyttää miittä osaltaan 2 päiväiseksi?

Osa ei pääse la-su tuon treenileirin vuoksi ja naisten voimakisatkin on perjantaina ELI: tavattaisiinko jo perjantaina Suomen Vahvin Nainen -kisoissa? Sinne voisi tulla kaikki kynnelle kykenevät. Ne joita kiinnostaa. Sitten vaikka syömään. Ei mitään ihmeempää.

Saunat yms. pitemmät ohjelmat voisi pitää lauantailla, jolloin ei tarvitsisi muutella alkuperäistä pläniä. Tällöin kaikki "voittavat". Osa näkee pe ja osa la. Osa molempina päivinä.

Perjantaille la-suunnitelmia ei kannata lähteä siirtämään, kun esim. allekirjoittanut ajelee takaisin Helsinkiin jo pe-iltana (että olen skarppina treenileirillä). Kovin pitkää pe-miittiä ei siis voi pitää. Ettei tule ajettua ojaan keskellä yötä... Sama koskee varmaan kaikkia muitakin treenileirille osallistuvia.

Toki totakin voidaan miettiä että treffais mimmejä siellä naisten voimakisoissa jo pienimuotoisesti perjantaina....

Laittaakaa ihmeessä kaikki jotka ootte tulossa 9pv. niin tännekkin hiukan tietoa. Mukavampi sit seurailla ketä kaikkia on tulossa!!!

MIMMIEN KESÄMIITTI LA.9.6.07 TURUSSA

OHJELMA

Tapaaminen Turun linja-autoasemalla klo.13.00

Tavarat voidaan viedä saunapaikalle säilytykseen koko päiväksi

Suomen vahvin mies kisat Forum Marinumilla

Turku ”citytour”

Jokirannan parhaat nähtävyydet eli Jokilaivat YM.

Saunailta:

http://www.ravintolajulinia.fi/ kattosauna Attica

A-oikeudet

Sauna + kunnon sapuskat kuuluvat hintaan

Hinta: n.20€ riippuu osallistujamäärästä

Turun yö kutsuu…

Sitovat ilmoittautumiset PE.25.5 mennessä os. liisa.vanhatalo@netti.fi

Ilmoittautuneille lisäinfot sähköpostilla.

Ilmoitathan myös mahd. erityisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä!

NYT KAIKKI MIMMIT JOUKOLLA MUKAAN NIIN SAADAAN MAHTAVA KESÄMIITTI KASAAN KAUNIISEEN KESÄISEEN TURKUUN

NYT KAIKKI MIMMIT JOUKOLLA MUKAAN NIIN SAADAAN MAHTAVA KESÄMIITTI KASAAN KAUNIISEEN KESÄISEEN TURKUUN

Pöh. No puedo. Olen taaaas ulkomailla, kun kaikki kiva tapahtuu. :itku: Ja Topokattikin juuri jätti mut lentääkseen johonki kauas... Tupla :itku:

Hei nyt vähän keskustelua kehiin siitä, ketkä sentään olisivat pääsemässä paikalle. Harmittavasti sattui tuo fitnessliiton leiri samalle päivälle, mutta ei kai kaikki ole sinne menossa? :) Tulukeehan ihmeessä voimamiehiä katsomaan (ja voimanaisia perjantaina)!

En vielä osaa yhtään sanoa kesäkuun työvuoroista, mutta kunhan ne selviävät (toivottavasti pian) niin katsellaan sitten. Innostusta olisi lähteä mukaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom