Mimmien iso kesämiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Heips :haart:,

mulle käy ihan mikä vaan suunnitelma. Hyvä seura on pääasia, mutta ruokaa olisi tietty kiva ainakin jossain vaiheessa saada. Itse tosian pääsen vasta klo 14 jälkeen paikalle, joten kannattanee kääntyä Ex:n puoleen MillaMagia, mikäli olet ajoissa liikkeellä. Harmi, jollet pääse muihin menoihin :(
Yeps ihana nähdä teitä kaikkia lauantaina. Olen jo nyt ihan fiilksissä...

Maaru, pahoillani etten laittanut spostia niinkuin olit odotellut.. Itse odotin muitakin ilmoittautumaan ettei olisi tarvinnut tarvitse kaikille erikseen lähetellä kun tuo aika on muutenkin aikalailla kortilla... Mutta kaippa mää tässä ehkä vielä ehdin laittaa teille jotain postia, heh. Vaikea vaan laittaa kun mitään suunnitelmia ei ole lukossa.. :(

Ilmoitatko mulle mistraali miten nää suunnitelmat etenee niin tiedän varautua siihen lauantai päivään. Voin tulla sun mukana sinne "maailmanvahvin nalle" kisoihin jos vaikka ehtisin :D Olen huomisen ja perjantain lennossa enkä pääse lukemaan näitä rupatteluja.

Niin ja jos täällä innostutaan grillaan niin ruokailu nyyttäri meinigillä, ei aivan oma kukkaro riitä... Ja sorry saunavuorot taitaa kans olla aika "kortilla".

Mutta jos ei haluta koko iltaa olla tuolla kaupungilla niin kyllä täällä omien juomien kanssa varmasti hyvin pärjää. oon kyllä mukana raflaan menossa! nam!

Kyllä toi grillaaminen vois olla hyvä veto. Ja piffit pystyy ostaa matkan varrelta.:kuola:
Kyllä nää säät nyt vissiin jatkuu tällasina, jee!
Millamagia, harmi kun et pääse iltamenoihin.

Mä oon turussa varmaan jo 12 maissa..joten EX soitellaan!!! Myös millamagialla on vissiin mun numero ja jos joku sitä kaipailee niin voin laittaa privalla...

Ei oteta ressiä ja suunnitella liikaa. mennään fiiliksen mukaan. Mä pakkaan kassiin niin rennot hengailukuteet kun bilevaatteetkin niin sit oon varautunut kaikkeen ;)

Joo, soitellaan Kanhan! :) Ja Millamagia, voit tosiaan soitella mulle heti kun oot itse paikalla! Muut sitten vaan heti paikalle kun kerkeätte. :)

Ja nimenomaan; Bilevaatteet kaikille vaan mukaan koska päivästä tulee pitkä ja yöstä vielä pidempi ;)!!! Taitaa muuten olla järkevää laittaa jotain aurinkorasvaa, jos ja kun auringossa tulee oltua pitkään.

Nimimerkillä Jo toissa päivänä hieman auringossa kärtsähtänyt

Hello! Olen myös tulossa katsomaan kisoja viimeistään finaaliksi paikalle. Eli siellä nähdään! Mielelläni myös illilla samaan baariin teidän kanssa suuntaan jos vaan sinne asti kykenen. Laitoin Kanhan sulle privaa että josko sen sun nron saisi niin löydän teidät sitten...Ompa kiva nähdä pitkästä aikaa

Kysellääs sitten tässä samassa ketjussa, että onko ketään mimmejä tulossa tänään katsastaan naisten kisoja? Seura kelpais katsomoon tänäänkin. :) Mulla ois tarkoitus ehtiä paikalle finaalin alkuun mennessä eli klo 17.

Mä en ole ihan varma mihin aikaan ehdin paikalle, mutta soittelen sitten vaikka Exälle, että löydän porukan. Mullekin käy mikä vaan suunnitelma; pääasiahan on hyvä seura ja rento meininki. :) Ja oikein hyvää säätäkin taitaa olla luvassa. :hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Meikäläinenkin tulee kisoihin paikalle jossain vaiheessa täältä murheen alhosta. Koska en tunne teistä ketään, niin joku voisi vaikka tulla nykäseen hihasta tms. Mun naama löytyy punttimimmien kuvista ja mukana hyvin tuntomerkiksi sopiva pieni valkoinen koira (parsonrusselinterrieri) ja päässä pakkislippis! Sitten jos :kippis1:, niin vien vaan koiran kaverille hoitoon..

No niin, pääsen vihdoin kirjottelemaan tänne, että mulle todellakin saa soitella ne, joilla numeroni löytyy. Harmittaa vähän se, että tänään en millään päässyt paikalle, kun istuin koko päivän junassa. Mutta huomenna yritetään siis bongata Uwish sinutkin joukosta :)! Huomiseen!

Oli tosi hauskaa nähdä ja tavata uusia ja vanhoja tuttavuuksia ;).
Ikävä kyllä oli pakko lähteä heti kun iltapäivä alkoi lähteä käyntiin, olo oli sairastelun jäljeltä vähän heikko. :(

Jatkuiko meno yhtä letkeänä, inquiring minds want to know... :D

Ikävä kyllä oli pakko lähteä heti kun iltapäivä alkoi lähteä käyntiin, olo oli sairastelun jäljeltä vähän heikko. :(

Oli kyllä todellakin kiva nähdä punttimmejä. Kanasalaatti oli hyvää. :kuola: Letkeänä jatkui meininki jokilaivalla ja börssissä. :D Hävitin tosin osan porukasta jossain vaiheessa iltaa, mutta kivaa oli. :) Toivottavasti näitä punttimimimiittejä tehdään vielä joskus myöhemminkin. :)

... Tai vielä letkeämpänä;) Kyllä oli kivaa loppuun saakka, eikä tänään ole yhtään niin huono olo kuin etukäteen pelkäsin. Viisastuukohan vanhana, vai onkohan uudella tupakkalailla jotain tekemistä asian kanssa?:rolleyes:

Anyway, tällaisia lisää!:D

... Tai vielä letkeämpänä;) Kyllä oli kivaa loppuun saakka, eikä tänään ole yhtään niin huono olo kuin etukäteen pelkäsin. Viisastuukohan vanhana?
Anyway, tällaisia lisää!:D

Komppaan!

Oli muuten tosi hauska tutustua suhun Uwish! :) Meille kahdelle syntyi TOSI mielenkiintosia keskusteluja Börsissä ja oli hauskaa oppia myös kädenvääntötekniikkaa, vaikka en siinä lajissa todistetusti pärjääkään. :D

Komppaan!

Oli muuten tosi hauska tutustua suhun Uwish! :) Meille kahdelle syntyi TOSI mielenkiintosia keskusteluja Börsissä ja oli hauskaa oppia myös kädenvääntötekniikkaa, vaikka en siinä lajissa todistetusti pärjääkään. :D

Kiitos samoin!:) Ja juu, oli kyllä mielenkiintoista:D Sulla oli vissiin niin loistavia kysymyksiä, että vastauksetkin oli väistämättä mielenkiintoisia:lol2: Kaikin puolin mukava ilta! Eihän tullu kädet kipeeks?

Kiitos samoin!:) Ja juu, oli kyllä mielenkiintoista:D Sulla oli vissiin niin loistavia kysymyksiä, että vastauksetkin oli väistämättä mielenkiintoisia:lol2: Kaikin puolin mukava ilta! Eihän tullu kädet kipeeks?

Heh, keskustelun aihe oli kyllä tosi mielenkiintonen!

Ei tullu. Jos sitä kädenvääntöä ajattelee vaan lyhyenä maksimivoimasuorituksena ja siten vaan lisätreeninä, niin siitä oli vaan ja ainoastaan hyötyä! :D

Muelettömän mukavaa oli :worship: Lisää vain näitä yhteismiittejä. Toivottavasti seuraavan kerran ei olisi vain niin paljon univelkoja takana...

Kaikki (jotka siis oli messissä) jotka haluu valokuvia illasta niin laittakaa mulle mailiosoitteet privalla ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom