Mimmien iso kesämiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu
Ei pysty päättää vielä! :D Siis tätä::kippis1:

Toisaalta juuri viime viikonloppuna päätin, etten juo enää koskaan, kun tuli hieman juhlittua valmistumista ja minkä seurauksena oksensin seuraavana päivänä vähintään 15 krt. :urjo:

Toisaalta.. mulla saattas olla kaveri kuskina tai vähintään yöpaikka keskustan tuntumassa, joten katsotaan vielä..:rolleyes: jos ihan vähän vaan..:D

Ei pysty päättää vielä! :D Siis tätä::kippis1:

Toisaalta juuri viime viikonloppuna päätin, etten juo enää koskaan, kun tuli hieman juhlittua valmistumista ja minkä seurauksena oksensin seuraavana päivänä vähintään 15 krt. :urjo:

Toisaalta.. mulla saattas olla kaveri kuskina tai vähintään yöpaikka keskustan tuntumassa, joten katsotaan vielä..:rolleyes: jos ihan vähän vaan..:D

:kippis1::kippis1::evil::kippis1::kippis1: aamulla sitten :urjo: ja vaanotaan taas ettei enää ikinä :hyper:

:kippis1::kippis1::evil::kippis1::kippis1: aamulla sitten :urjo: ja vaanotaan taas ettei enää ikinä :hyper:

Voi olla:lol2: Oli nimittäin jo kolmas kerta tänä vuonna tuo edellinenkin vannominen;)

Mä oon oppinu työelämään siirryttyäni ottaa sillai sopivasti, niin et on kiva olo mut ei järkyttävää oloa ja morkkista seuraavana aamuna. Tota ajattelin soveltaa lauantainakin. Kovat on suunnitelmat.
:kippis1:

Mites lisbeth se paikka???

just olin kirjottanu mistraalille postia sähköisesti että tilan peruminen ei onnistu.. Mutta se herttainen mies henkilö soitti mulle takaisin ja antoi perua tilat kuluitta!! jeeeeeeeee :hyper::rock::rock:

Olipas se symppis.. aim in lööv!:haart:

Mutta missäs nyt sitten :kippis1: any ideas??

Mää ilmoitan kaikille jotka on virallisesti ilmoittaneet että juttu peruuntuu.. Eli siellä olette kaikki te :D Mutta ihan vaan varmistukseksi.. Olsiko meillä mitään plan biitä!??

Lisbe

MAHTAVAA! Ihana kiltti mies! Miten olis sitten se mistraalin lukaali? Tai sit vaan voimakisat, jokilaivat, chillailua, baariin....what ever. Im upp 4 everything!

Tua noi... (ex-porilainen miettii)
Tervetulleita ootte toki, mut näillä ilmoilla ei siinä 30 neliön kämpässä välttämättä hirveen hyvin viihdy.:jahas: Kivampi ehkä hengailla ulkona, JOS on näin hyvä ilma. Lisbethin kans oli puhetta, että vois ravintolaankin mennä syömään. Mitä muut on mieltä?
Koska ne voimamieskisat alkaa?
Kuinka monta tyttöä on nyt ilmottautunut ja ketä? Ilmotelkaa itsestänne!

Voitais mennä syömään johonki...ideoita?? Varataanko pöytä vai syödäänkö vaan jossain mikä tulee vastaan??

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tua noi... (ex-porilainen miettii)
Tervetulleita ootte toki, mut näillä ilmoilla ei siinä 30 neliön kämpässä välttämättä hirveen hyvin viihdy.:jahas: Kivampi ehkä hengailla ulkona, JOS on näin hyvä ilma. Lisbethin kans oli puhetta, että vois ravintolaankin mennä syömään. Mitä muut on mieltä?
Koska ne voimamieskisat alkaa?
Kuinka monta tyttöä on nyt ilmottautunut ja ketä? Ilmotelkaa itsestänne!

Meille kyllä mahtuu.. ja meidän pihamaalla on grilli :rolleyes:
että sellanen vaihtoehto on.. ! oman pullon sais tuoda mukaan. Asun ihan caribian lähellä.. :rock:

En viittis oikeita nimi pistää mutta mulle on ilmoittautunut yht.8 ja lisäksi siihen mistraali ja mie!:piis:

Vois varata pöyrän. Olisko se sitten siinä alkuillasta, viiden kuuden maissa? Blanko on mun henkilökohtanen suosikki. Tulee kyllä rentouttava päivä, mukavaa oleskelua vaan koko päivä!:rock:

HÄ! Nopeeta toimintaa täällä!! Käy grillaaminen toki. Sinänsäkin sopii, että taas meillä ei ole grilliä ja parvekekin on aivan onneton. Pihvit vaan tirisemään!

Tää ei ehkä pysty viel kahdeltatoista raahautuu, pitää salillä käydä aamupäivästä. Kahden mais olis mulle sopiva. On siinä sit voimamiehii viel pari tuntii.

Mä tuunkin vaan kisapaikalle, ja skippaan noi muut osuudet. Löytänen teikäläiset sieltä varmaan Ex-taviksen tai Marttuulin puhelinnumeron avulla.

Oho. Täällähän on käyny kova vilinä sitten viime näkemäni!

Hieno juttu että peruutus järjestyi! Nyt mulle käy mikä tahansa, missä vaan pääsee hengailemaan ja ottamaan rennosti, eli se ravintolapöydän varauskin sopii mainiosti. Aikana on varmaankin ihan sopiva tuo klo 18. Ja tosiaan, kisapaikalle voisin ainakin ite tulla klo 12 ja sieltä mut pitääkin ihmisten onkia mukaansa jos pyörin siellä yksinäisen ja avuttoman näköisenä ympäriinsä. :D Siellä kyllä varmasti törmää tuttuihin kun alue ei tietenkään ole mikään valtava...

Enää 3 päivää lauantaihin! :rock:

Lisbeth,onkohan mun ilmottautuminen alunperin tullut sulle edes perille,laitoin sen tossa pari viikkoa sitten?!
(kun ei ollut mitään postia mulle tullut :rolleyes:)
Ja anteeksi kovasti että olen ollut hiljaisuudessa,päivät on menneet sormien välistä mutta nyt tuntuu jotenkin rauhoittuneen :) kesä ja kärpäset.

Eli mitä mä täältä nyt sitten olen lukenut NIIN
paikka on peruttu,kisoja katsotaan,grillausta ja höpötystä.
Lauantai on tämän naisen osalta varsin sekava,siis ihan sekava mutta kyllä se viimeistään lauantaiseen mennessä suttaantuu ja selkenee.
Niin ja yöksi töihin eli en ainakaan voi :kippis1:
Ehkä sekin jokin päivä tai vuosi sitten onnistuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom