Sama teksti, mutta korjatut(=oikeat) luvut!!Eli unohtakaa aiempi teksti!
Minulla tuntuu nyt päälimmäisenä olevan tärkeää dieetti-ruokavaliossani se juttu, ettei hiukseni kärsi siitä! Koska ole kokenut pariin kertaan, sen, että tukka putoaa(käytännössä paksut hiukseni ohenevat puolella!), niin Ei kiitos ENÄÄN IKINÄ!!
Jos noudatan Zonea oikeaoppisesti blokkejen mukaan, niin saan päivässä sen 12-13blokkia, joka kaloreina on n. 1100-1200kcal päivässä! Mun päivittäinen kulutus ilman liikuntaa on n. 1880kcal..eli kalorivajetta tulee -680 tai -780. Sitten kun siihen lisätään vielä liikuntakalorit, niin mun kalorivaje on helposti sellaset 1080 - 1180kcal/päivä! Eli periaatteessa, kun 12- tai 13blokista vähennetään vielä ainakin n. 400kcal, mikä mulla kuluu keskimäärin liikkuessa päivittäin, niin sehän olisi sama, kuin olisin syönyt vain 700-800 kaloria päivässä! Tuskin tuollaisilla määrillä eläminen olisi tervettä!..varmaan lähtis tukka kokonaan ennenpitkää... Nuo määrät on muuten sellaisia, joilla olen elänyt, silloin, kun tukkani rupesi putoamaan...
Mun tavoitteina olis saada paksut hiukset takaisin, sekä määrällisesti, että rakenteeltaan vahvemmat! Siis sellaiset, niinkuin olen omistanut muutama vuosi taakepäin!... Huomautuksena se, että olen 19 vuotias, joten iän tuomaa hiusten harvenemista, kuten ei myöskään perinnöllistä, eikä minkään sairauden tai muun sellaisen aiheuttamaa hiusten rakenteen ohenemista ja hiusten harvenemista se ei ole!!..vaan kyse on puhtaasti ravinnolliset!!!
Ja toinen tavoite on samaan aikaan polttaa rasvaa sellaiset 8kg!
Olen kertakaikkiaan väsynyt siihen, etten pääse päätökseen siitä, millä ruokavaliolla ensimmäinenkin tavoitteeni täyttyy...Jos noudatan Zonea, niin pelkään, ettei tavoitteeni toteudu, sillä 12-13blokkia eli 1100-1200kcal/päivä on niin vähän!
Kaikki neuvot ja tieto heiltä, jotka oikeasti tietävät asiasta jotakin, olisi enemmän kuin tervetullutta! Olen elänyt tämän asian kanssa niin vaikeita aikoja, että mielellään vaihtaisin ne oikeanlaisen ruokavalion myötä onnellisempaan elämään!