Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Tällä hetkellä ehdoton suosikkituoksu on Lacosten Pour Femme.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olenko ainut...Joskus oli myynnissä Suomessakin Rochas Man, ei löydy enää. Sitä käytin, nyt tyydyn kakkosvaihtoehtoon eli vanha kunnon Kouros...:jahas: Ei ole kyllä tarvettakaan testata toimintaa eli vetovoimaa joten käyttö hyvin vähäistä. Loppukevennyksenä impotenssin tieteellinen tulkinta: maan vetovoima on suurempi kuin naisen vetovoima ......heh heh.....olikohan lievästi:wanha:

Hugo Boss women-hajuvedelle, Diesel-hajuvedelle tai vaniljalle..;)

tai ihan muuten vaan kukkasille:D

Itse vetelen vaan Axen tai muun halppisdödön voimalla, niin olen hajusteista aika pihalla.

Te (miehet) jotka käytätte näitä tuoksuja, vetelettekö sitten kainaloihin jotain lähes hajutonta kamaa? Mites partaveden käyttö? Ja sitten vielä lyhyet selvitykset näille eri aineille kuten eau de toilette ja eau de cologne, jos saan pyytää.

Calvin Klein Eternity ja Eternity Summer
Tommy Hilfiger TrueStar
Le Male

Ja joku ikivanha (ja paras)mitä ei enää saa mistään Bond james Bond :D

köyhän on käytettävä axea,pulsea taitaa olla,rollonia,suihkeista ei oo mihinkään.

tunnustan etten ole hirveästi panostanut tähän osastoon :D kunhan ei haise paskalle,that's the whole point,ehkä joskus on varaa tämmöttiinkin,mutta tällä hetkellä jokainen euro mikä tulee se myöskin nopsaan myös menee

EDIT vaatteet on enempi mun juttu,diggaan ostella uusia vaatteita.tai siis,diggaisin jos ois varaa.mutta thank god for alennusmyynnit :D vasta kevväällä ostin 160 eken nahkatakin kahdeksallakympillä.

menikö vähän ohi aiheen? :D

Calvin Klein Crave
CK One
JPG Le Male
Armani black code
Armanin He
ja Kenzoa on tällä hetkellä käytössä .. ja sit ihan perus Hilfiger löytyy kans..

Hugo Boss-Edition
Hugo Boss-Dark Blue (Pelkkä stick)
Tommy Hilfiger se perusmalli (Tommy kaiketi..)
Kouros
Adidaksen halpisdödöä.

Tuota vihreää Bossia tulee käytettyä eniten, suunnitelmissa olisi kaiketi ostaa Lacostea tai Poloa, kattoopi nyt

Hyvälle tietenkin !!!

Niin, jos hajuista puhutaan, niin onhan niitä ollu kaikenlaisia. Nyt ollu pitkään kaksi vanhaa, hivenen harvineisempaa suomen kaupoissa jo nykyisin:

Davidoff: Cool Water
Joop: Nightflight

Noh, maailma on hyviä tuoksuja täynnä, tykkään itsellä ja tykkään vastakkaisella sukupuolella.

Naisten hajuista Givenchy Amarige on jäänyt positiivisessa mielessä päähän ja vieläkin jos sen jossain haistan, tulee hyvä mieli :)

Meah sanoi:
tai ihan muuten vaan kukkasille:D

No tuohan nyt on sanomattakin selvää !!!

Giorgio Armani: Armani Mania on tullut hyväksi todettua. Armani Mania stick ja leukatuoksua tulee käytettyä.

Stickki on sopivan mieto peittää mahdolliset hajuhaitat hyvin ja aftershavesta saa sen hyvän tuoksun ;)

Tällä hetkellä käytössä näyttäisi olevan Bossia sekä Ferraria.

[mod]Paska, hiki, sperma, vittu ym. vastaukset voi jättää postittamatta. Ainostaan asiallisia vastauksia, ei voi olla niin vaikeata.

Seuraava asiaton vastaus johtaa toimenpiteisiin. -JohnnyB[/mod]

Kotoota löytyy kaikki naisten Bossin tuoksut,kiitos veljen Kosovo-aikojen :)
ne on ihan hyviä tuoksuja,joskin kaikki muut paitsi hugo woman,on liian voimakkaita "arkeen".
Laura Biagottin Laura kuuluu suosikkeihin,ehdottomasti :)
Toinen,kesällä hankittu,Givenchy very irresistible on ihana tuoksu.

Jos miesten tuoksuista pitäis valita "suosikit".....
Issey Miyake ja Diorin Fahrenheit.... mmmm,hyvääääää ;)

Alec sanoi:
köyhän on käytettävä axea,pulsea taitaa olla,rollonia,suihkeista ei oo mihinkään.

tunnustan etten ole hirveästi panostanut tähän osastoon :D kunhan ei haise paskalle,that's the whole point,ehkä joskus on varaa tämmöttiinkin,mutta tällä hetkellä jokainen euro mikä tulee se myöskin nopsaan myös menee
Enpä näkisi tuota hajusteen hintaa mitenkään itseisarvona, kyllä noissa markettituotteissakin on hyviä vaihtoehtoja.

On monta eri tuoksua kaapissa. Lagerfield,Boss,Armani,Kouros,Jazz,Dali,Aztec ja muutama muu viellä.
Aika vähän tulee normaali päivänä käytettyä jotain noista mutta sitten juhliin jne tulee laitettua. Arkena ihan joku halpis miedosti hajustettu dödö vaan käytössä.

Emporio Armanin She on ollut mun tuoksu jo monta vuotta. Olen yrittänyt välillä käyttää jotain muuta tuoksua, mutta ei, olen aina pian palannut takaisin omaan tuoksuuni Armaniin... Pehmeä ja supernaisellinen...Se vaan on niin minä! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom