Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Mansikalle tai papayalle. :)

Hajuvettä en käytä, kun en ole yksinkertaisesti hyvää löytänyt. Mielestäni miehille tehdään paljon paremman tuoksuisia hajusteita kuin naisille. :haart: Usein jäänkin nuuhkimaan ilmaa, kun joku hyvältä tuoksuva kolmijalka kulkee ohi. :nolo: Itse käytän kaikkia hyvältä tuoksuvia kosteusvoiteita, lähinnä Body Shopin, tuleepa kosteutettua iho hyvin, kun kaiken aikaa sitä lisäilee. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti tuoksun puhtaalle. En pysty käyttämään mitään hajusteita, koska olen hieman yliherkkä niille (kaikenlaisille: hajuvesille, dödöille, partavesille, voiteille...). Toivoisinpa siis että te jotka niitä sitten käytätte ottaisitte meidät allergiset huomioon! Siinä menee helposti päivä pilalle kun jonkun "tuoksut" tarttuvat kitalakeen koko päiväksi ja ahdistaa ja päässä sumenee.

Mä tuoksun toivattavati kanssa puhtaalle. Mitään (melkein) hajustettuja tuotteita en voi astman takia käyttää, eli hajustamattomalla deolla mennään. Hajuvesiä en käytä ollenkaan, koskaan missään.

Missukan kanssa toivisin samaa, että niitä hajusteita käytettäisiin kohtuullisesti, ajatellen myös meitä allergikoita!

Kaapista löytyy mm.

-Armanin Acqua di Gio.
-Kenzo (paria eri laatua)
-Emporio Armanin He

Käytän tuoksuja erittäin varovaisella kädellä. Mikään ei ole niin kamalaa kuin se että huoneessa leijuu hajustepilvi. Mut haistaa vain läheltä.

Tuoksuna tällä hetkellä YSL:n In love again. Muita suosikkeja ovat Gucci II ja Body Shopin kookoksen tuoksuinen parfyymiöljy ja suklaatuoksu.

Missukka sanoi:
Toivoisinpa siis että te jotka niitä sitten käytätte ottaisitte meidät allergiset huomioon! Siinä menee helposti päivä pilalle kun jonkun "tuoksut" tarttuvat kitalakeen koko päiväksi ja ahdistaa ja päässä sumenee.

Missukka, haluaisin tietää miten tavallinen ihminen voisi toteuttaa tätä huomioonottamista? Se nyt on selvä että ei kaada päälleen puolta ämpäriä hajuvettä, mutta muuten....? Maailmahan on täynnä ihmisiä jotka tuoksuvat kuka millekin eau de x, miten näiden kanssa pärjää?

Voitko antaa joitakin yksinkertaisia vinkkejä, miten tehdä muiden elämästä helpompaa jos ei haluaisi välttämättä luopua siitä omasta tuoksusta?

Käsittääkseni tämä tuoksuallergia on yleistymässä... sen vuoksi kai teattereissakin on "tuoksu-vapaita" näytäntöjä. Onko pahin painajaispaikka Stockmannin alakerran hajuvesiosasto? Se nimittäin aiheuttaa ei-allergisellekin aikamoisen elämyksen.... :hyper:

dear_a sanoi:
Onko pahin painajaispaikka Stockmannin alakerran hajuvesiosasto?

VAikka en Missukka olekaan niin vastaan silti :D
Ehdottomasti painajaismainen paikka! Kierrän kaukaa!

Mut mun mielestä se toisten huomioon ottaminen on juuri sitä, että ei lotrata sitä hajuvettä/hajsutetta niin että sen haistaa puoli kilometriä ennen kun ihminen saapuu ja vielä tunnin sen jälkeen kun se lähtee.

Tuo Killen kirjoittama malli on hyvä, ei aínakaan mulla ahdista henkeä kun sitä tuoksu ei joudu haistelemaan kauaa.

Tuota käytän nyt, ja dödönä Rexonan sensitive men:iä
03.jpg

Arkisin riittää dödö (merkki vaihtelee, nyt ACOn snabbtorkande), kun en itsekään kauheasti välitä noista hajuvesistä. Juhlavammassa käytössä on sitten Hugo Bossin Intense ja Tommy Hilfigerin freedomin jämät :)

Tällä hetkellä käytössä Puman Flowing.

Vanhoja "ihastuksia":
-Cliniquen Happy Heart (Toi on kyllä mun all time favourite, täytyy saada ostettua taas uudestaankin. Yleensä kyllä on vaikea joskus vuosien jälkeen ostaa vanhaa lempparihajuvettä kun siitä tuoksusta tulee niin nostalginen olo. Tulee niin vahvasti "ne ajat" mieleen että tuntuu väärältä enää käyttää ko. tuoksua. En tiedä olenko ihan hölmö vai onko jollain muullakin tuollainen "outous"?)
-Ralph Laurenin Glamorous ja Romance
-Sergio Tacchinin Donna
-Elizabeth Ardenin Sunflowers

Hugo Boss: Woman, Deep Red
Calvin Klein: One
Tommy Hilfiger: Tommy Girl
Gaultier: Le Male

Pidän hedelmien ja marjojen tuoksusta, tällä hetkellä tuoksun Calvin Kleinin Euphorialta:haart:

Liitteet

• EUPHORIA.jpg
    EUPHORIA.jpg
    3,8 KB · Katsottu: 572

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom