Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Police - Uomo on aivan loistava tuoksu :)

Pitkäaikainen, ehdoton kestosuosikkini: Issey Miyake - I'eau d'Issey. :worship: Välillä vaihtelun ja mielialan mukaan suihkautetaan: Giorgio Armani - Acqua Di Gio, Hugo Boss - Dark Blue tai Clinique - Happy

Daydream sanoi:
Issey Miyake, siitä tytöt tykkää!

Minusta nuo ovat kaikki tuoksuneet tosi vastenmieliselle:jahas: Tosin ainakin erottuu!

Itse sain lahjaksi Armanin City He:ta, sen valinneet neidit piti siitä mutta minusta se tuoksuu hieman ja tukkalakan sekoitukselta:eek:

Chanel Allure Sport, Dior higher energy ja Davidoff echo edelleen imo parhaat

Itse taas olen suuri Issey Miayaken ystävä ja se EDT onkin eniten käytössä. Myös Jean-Paul Gaultierin Le Malea tulee silloin tällöin ruiskuteltua.

P_etri sanoi:
Puma! koska olen sen arvoinen...

Onko tuosta miesten Pumasta mihinkään? Mimmien on jees arkikäyttöön IMO, exälle ostin sitä. Arkeen pitäs saada joku kevyt, olisko toi Puma hyvä... Leidiis, mielipiteitä?

edit: onko niitä muita ku perus ja flow? Niih, ja jos on hyviä niin mikä niistä?

Pitkästä aikaa muuten Bossin tuoksu käytössä, Soul. Toimii.

L'eau par Kenzo.
Tosi hyvä tuoksu, ei liian voimakas vaan sopiva.

Liitteet

• 1.jpg
    1.jpg
    8,1 KB · Katsottu: 218
Nyt on taas ollut enemmän käytössä seuraava yhdistelmä:
dödönä Chanelin Homme Sport ja tuoksuna Carolina Herreran Chic

Suuri haju-& parfyymitredi.

Nyt tuoksun Gaultierin Le Malelle. Yksi suihkaus. "Tuoksu on yhtä aikaa macho ja feminiininen. Sen käyttäjä ei kärsi sisäisistä ristiriidoista ja voi olla epäsovinnainen."
Ei kaikkein persoonallisin valinta, mutta sentään Marika Fingerroosin toiseks lemppari.

Edit, Saa myös suositella tuoksuja!
Sitä samaa sitä samaa;)
Ja dödönä CK:ta:nolo: :rock:

Deodorantille tai hielle :jahas:. Deodoranttia antiperspirantin lisäks hugon vihree. Edt:tä/aftershavea en käytä, koska omasta mielestäni ne haisee aivan liikaa/liian voimakas tuoksu.

Tuli vähän uusittua tuota hajustekaappia kun vanhat tuoksut alkoivat kyllästyttämään. Tällä hetkellä käytössä Armanin Black Code ja Acqua di Gio. Näihin löytyy tottakai mätsäävät dödöt :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom