Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emäntä kantoi jostain CK:n Euphoria Men näytepullon ja on muuten erittäin kiihottava tuoksu. Pakko ostaa sitä seuraavaksi..

sama, ja se naisten euphoria on kanssa sairaan hyvä.(lahjavinkki...)

:eek: Nää on tietty makuasioita, mut toi on jotenkin raskaan ja tunkkaisen oloinen tuoksu. Ennemmin Ralph Laurenin Polo Sport, Tommy Hilfigerin Tommy Girl jne.

Armani - Black Code. Diggaako naiset noin yleensä tästä miesten tuoksusta..?

Edit. Luulin ensin että tässä threadissa kysellään ihmisten ominaistuoksuja, ja sitten olis vastauksia kuten "kesäkeitto" ja "kaalilaatikko"... :nolo:

Christian Dior- Higher dior
Polosport
Hugo Boss- en muista hajun nimeä
CK- One
Clinique- Happy (ei ollutkaan niin hyvä ostos)
Sit on vielä kolme jotain hajua mut en muista nimiä (yks oli ainakin Diorin ja yks Boss)

Hugo Boss loppui sinä päivänä, jona minulle selvisi, että ko. firma valmisti natsiuniformut.

Ja Maybach valmisti niille tankkien moottorit, mutta saattaisi kyseinen überlimo vielä allekirjoittaneelle kelvata :kuola:
- Armania & Givenchya pöllyää turvassani

Nyt löyty pitkästä aikaa uusi suosikki.

Boss - Selection

Liitteet

• 04945134305.jpg
    04945134305.jpg
    35,2 KB · Katsottu: 255
Adidaksen halpista.

Kiva tuoksu, vaikkakin käytän äärimmäisen harvoin äärimmäisen vähän. Sain 14-vuotislahjaksi ja pullosta ei ole vielä edes 1/3 mennyt.

Yleensä haisen miehelle.

Päivästä riippuen jokin seuraavista:
Armani - Black Code
Ralph Lauren - Polo Black
Ralph Lauren - Polo Blue
Hugo Boss - Soul
Gaultier - Le Male

Hugo Boss : Boss
Monia kokeiltu ja aina tähän takaisin päädytty. On niitä muitakin hyviä, tuo nyt yleisimmin käytössä.

Mites mää oon tällasen tredin missannu :eek:

Laura Biagiotti: Laura
Puma: Woman sekä Flowing

Seuraava ostos tulee varmaankin olemaan:
Ralph Lauren: Ralph

Toiset tuoksut on enemmän arkikäyttöön ja toiset (yleensä siis ne joista joutuu pulittaan hiukan liikaa :)) on käytössä sit hiukan fiiliksen mukaan. Varmaankin liian usein kun se "hyvä" pullo on taas loppu..
Miehillä kyllä puree sellaset aika "homotuoksut" :D.. eli mikään ÄIJÄhaju ei kyllä aiheuta muuta kuin oksureaktion. Eli Bossit ja Calvin Kleinit kyl rokkaa. Pitääpäs hiukan käydä taas tutustumassa eri tuoksuihin.. tuli kummasti taas mieliteko ostaa jotain.. ja ehkä myös vastakkaiselle sukupuolellekin...:kuola:

Calvin Kleinin be on just sopivan mieto päivä käyttöön ja le male on myös hyvä tuoksu, noita olen viime aikoina päivisin käyttänyt. Ilta käyttöön on sit Ferrari blackia tai Dieselin Zero Plus Masculine.

Tällä hetkellä löytyy:

Biotherm Eau de'énergie
CK One Summer
Tommy Hilfiger True Star Gold
Oscar de la Renta Oscar Bamboo

Polo Ralph Lauren Blue

Sama.

:offtopic: Oltiin avokin kanssa ekoja kertoja yhdessä kiertelemässä kauppoja ja mentiin sokoksen kosmetiikkaosastolle, ja otin käteeni Polo Ralph Lauren Bluen Mega ison pullon ja esittelin avokille johon hän sanoi
"Toi on varmaan just sellanen vanhojen ukkojen tuoksu"
johon vastasin
"Joo-o, mulla on tätä just päällä." :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom