Mille tuoksut? (lue ohjeet threadin 1. viestistä)

Suuri haju-& parfyymitredi.

Nyt tuoksun Gaultierin Le Malelle. Yksi suihkaus. "Tuoksu on yhtä aikaa macho ja feminiininen. Sen käyttäjä ei kärsi sisäisistä ristiriidoista ja voi olla epäsovinnainen."
Ei kaikkein persoonallisin valinta, mutta sentään Marika Fingerroosin toiseks lemppari.

Edit, Saa myös suositella tuoksuja!

[mod]Palstalaisille tiedoksi että tässä threadissa ei suvaita pissa-, kakka-, tai mitään muitakaan yhtä älyttömiä jutuja. Edellä mainitut asiat eivät ole hauskoja. Kyseisiä viestejä on poistettu kymmenittäin ja tällaisten viestien laittamisesta on varoitettu usein ja toistuvasti. Ei kiitos yhtään enempää enää. Threadin pääasiallinen sisältö on käsitellä tuoksuja, partavesiä ja muita vastaavia juttuja ja judansseja. - Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Belmondo sanoi:
Nyt tuoksun Gaultierin Le Malelle.

Toi on niin "klassikko", nykyäänkin melkein joka toisella miehellä baarissa on tota... Ja miksi tiedän...? Siksi, että olin siihen tuoksuun koukussa 2 vuotta ja jos mies jolla oli Le Malea tuli tekemään tuttavuutta, olin melkein valmis... :D

Tyttösarjaa: Thierry Mugler: Angel Innocent. Ja ajattelin nyt ostaa Victor& Rolfin FlowerBomb -tuoksun. Niiin ja joo, baarissa Lancomen VANHA kausi tuoksu: Rouge: Now or Never. Sepä on niiiiiiin mua... :rock:

Yksi pappa joskus uimahallissa sano, että mitä te pojjaat tollasia pistätte se on hienhaju, mikä saa naiset sekasin. Mutta sorruinpa ostaan Ralph Laurenin Polo blackia.

After Shavena tykkään legendaarisesta Old Spicesta sekä Maximuksesta. Dödönä
menee kaikki hyvältä tuoksuvat Axesta aina ranskalaisen rakastajan miestentuoksuihin (yves rocher).

No nythän päästiin aiheeseen. Tuoksuja löytyy täältä aikas runsaasti. Jos jollain on intohimo noihin kelloihin ja vaatteisiin niin mulla se on tuoksut. Aina kun reissussa käy niin muutama pitää ostaa ja kyllä joskus tulee ihan paikalliselta Sokokselta jotain ostettua. Toivotaan, että pukki taas muistaisi jollain kivalla uudella.
Tässä tällä hetkellä kaapista löytyviä suosikkeja(ei missään suosikki järjestyksessä).
-Jean Paul Gaultier: Le Male
-Emporio Armani: He
-Tommy Hilfiger: Tommy Men
-Puma For Men
-Calvin Klein Eternity For Men

Aivan sama mitä sitä käyttää, kunhan tuoksuu hyvältä, puhtaalta ja ei tuoksu liian kauas :)
Bossin Energise on itselle sopiva ja suihkugeeli tuoksuu iholla vielä tunteja suihkun jälkeen. Toisin kuin joku Axen suihkugeeli esim.

Mieheni käyttää "arkituoksuna" jotain Bossin tuoksua, mutta sitten joskus laittaa tuota Gaultierin Le Male-tuoksua ja tuolloin tämä nainen on myyty:love:

Itse käytän Dolce&Gabbanan Feminine-tuoksua
Muita mitä vaihtelen tuon kanssa on Guccin Envy tai Calvin Kleinin Eternity

Givenchy - Simply Irrisistible
Escada - Rockin' Rio
Lancôme - Calypso

En käytä hirveästi tuoksuja, mutta sillon (harvoin :rolleyes: ) kun lähtee jonnekin niin vähän tulee suihkaistua. Oon hirveän tarkka hajuvesistä, suurin osa aiheuttaa päänsärkyä :(

Inska sanoi:
Aivan sama mitä sitä käyttää, kunhan tuoksuu hyvältä, puhtaalta ja ei tuoksu liian kauas :)

Tää on todella tärkeää. Mikään ei oo kamalampaa kun se et joku tulee tiskille asioimaan mun kanssa ja se partaveden löyhkä tulvahtaa useiden metrien päästä naamaan. Sit se haju jää vielä riippumaan ja saastuttamaan hengitysilmaa kun itse ihminen on mennyt jo ajat sitten. Usein varsinkin latinosyntyperäiset miehet ei oikein osaa hillitä sitä tuoksunsuihkutinsormea :jahas:

Armani - Black Code tällä hetkellä.

Lancome - Miracle
Laura Biagiotti - Laura
Kenzon Flower ja sitten se perus "vesituoksu"
Yves Saint Laurent - In love again

Belmondo sanoi:
Nyt tuoksun Gaultierin Le Malelle. Yksi suihkaus.

Belmondoa kompaten. Yksi suihkaus tosiaan riittää, kunhan osuu.
Ei olisi Le Male varmaan ollut oma valintani, mutta naiseltani se kuulemma vie jalat alta. Kai sitäkin jotenkin täytyy miellyttää.

Arkituoksuna on Ralph Laurenin Polo Sport niin kauan kuin hajua riittää. Seuraavaksi siirryn Hugo Bossin Bossiin.

Hugo Boss - Deep Red
Lancóme - Miracle
Escada - Island Kiss

Lisäksi tuolta kaapista löytyy vaikka miten paljon tuoksuja, joita käytän tosi harvoin. Eli mulla on hajuvesiä satojen eurojen edestä, mutta käyttämättä on suurin osa jäänyt. :rolleyes: Toi Deep Red on kyllä mun ehdoton kestosuosikki.
Ja nyt sit ilmeisesti saan avolta joululahjaksi Lacosten tuoksun.. Mikähän se nyt oli nimeltään.. Ei nyt tule mieleen, mutta sellainen beigen värinen pullo. Saan noiden kolmen suosikkini jatkoksi hieman erilaisen tuoksun, josta olen jo pidemmän aikaa haaveillut. :) Tuoksut on ihana juttu ja joka päivä on joku tuoksu käytössä.

Christian Dior: Higher energy ja Dior Homme (viimeksimainitussa tosin dödö on paremmanhajuista kuin partavesi, vaikka samaa pitäisi olla).

Lisäksi, kuulemma: puulle, nahkalle, koneille ja hyvälle (5-vuotiaan arvio).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom