millasta ruokaa?

eli homman nimi ois painon pudotus..oon nyt noin 72 ja tarkotus ois saada noin 65 kg kesäks..
lenkkiä vaan aamusin ennen aamupalaa ? ja sitten kysymys rasvoista ja muista "lihottavista" aineista..
eli karkit, limut, yms herkut pois ja vaalea leipä? en kyl oo varmaan vuoteen syöny karkkia ja limu jäi pois kuukaus sitte, ja mitä muita pitäis yrittää välttää ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeilitkos Searchia? Katoitko f.a.q? niistä taitaapi löytyä diettailusta juttuu loputtomii.

Joo kannattaa tota faq lukea ja serachia käyttää. Punttimimmien palstalla on ainakin ollu noista dieteistä paljon juttua.

Mullakin dietti menossa nyt, muista juoda paljon nestettä! Eli puhdasta kraanavettä, aamulla ainakin 0.5l et saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin. 4-5l sitte päivän mittaa mätät menee. :thumbs:

Älkää nyt hyvät ihmiset juoko sitä vettä litratolkulla... Tai siis pitäähän sitä juoda, mutta 4-5 litraa taitaa olla jo vähän liian paljon. Ei kuulemma ole terveellistä nauttia sitä liikaa, ettei tule aivoihin nestepöhö.
Ja sitä paitti se veden aineenvaihduntaa lisäävä vaikutus on nykyisin todistettu paskapuheeksi.

Kun juo tolkuttomasti vettä niin tulee humalankaltainen tila. Nyt kaikki kokeilemaan :D No ehkä ei kuitenkaan. Taisipa olla hengenvaarallista ja tosiaan vaatii tolkutonta määrää.

Olut sisältää muistaakseni yli 90%vettä ja sitä tulee juotua yleensä kerralla n. 3-4 litraa. Kas siinä selitys oluen humaloivalle vaikutukselle.:kippis1:

Mut kyl sitä vettä ainaki dietil kannattaa, ei siin kaloreit oo ja pitää näläntunteen poissa. Kusel tosin joutuu juoksee mut se on niit sivuvaikutuksii mitä oluelki on :D

Tuskinpa kukaan sitä vettä juo liikaa, kyllä sitä ennen tulee ajoissa paha olo. Jotkut kovemman tason äijäthän juo dieetillä jopa 15litraa vettä päivässä sanojensa mukaan!

Kyllä 5L on aika vähän päivän mittaan jaettuna, mulla ainakin jo luontainen jano saa juomaan 3-4L päivässä, ja lisä ei oo pahasta, lähtee finnit ja näpyt, rasvat ja muut kuonat ja pysyy virkeempänä. :)

Originally posted by turre101
Tuskinpa kukaan sitä vettä juo liikaa, kyllä sitä ennen tulee ajoissa paha olo. Jotkut kovemman tason äijäthän juo dieetillä jopa 15litraa vettä päivässä sanojensa mukaan!

Laskeskelin tuossa, että nautiskelen itsekin päälle 4 litraa nesteitä (maitoa ja vettä) päivässä. Mutta todellakaan ei kannata yli kymmentä litraa juoda. Se ei ole terveellistä.

Tämä on ehkä vain huhupuhetta: Parivuotta sitten useita ulkmaalaisia trendilaihduttajia lopetti yllättäen vedenjuonnin kokonaan ja siirtyivät syömään multaa. 10-20 litran päiväannokset olivat aiheuttaneet nestepöhön aivoihin ja ajatus virtasi kuin vettä vaan. Huonosti kävi ketkujen.

Kannattaa pitää huoli, ettei tule nestehukka, mutta laihduttaminen kannattaa edelleen suorittaa vanhoilla tutuilla metodeilla, eli esim syömistä vähentämällä tai vaikka lisäämällä aerobisen liikunnan harrasteloa.

Eli juodaan ku janottaa ja vähän päälle.

Palataanpa vielä asiaan.

Lueskelin tuossa Mentulan haastattelua, jossa se kertoi nauttivansa offseasonilla 10 litraa vettä päivässä ja onseasonilla 20 litraa.
Voisiko joku selittää mikä tämmöselle vedenjuonnille on motiivina? I don't get it.

Onko tosiaan nyt niin, että minä olen väärässä ( se ei kyllä olisi mitään uutta)

Toisaalta Greg Valentino kertoo käyvänsä paskalla viidesti päivässä. Pitäisiköhän minunkin? :D

Originally posted by o_virta
Palataanpa vielä asiaan.

Lueskelin tuossa Mentulan haastattelua, jossa se kertoi nauttivansa offseasonilla 10 litraa vettä päivässä ja onseasonilla 20 litraa.
Voisiko joku selittää mikä tämmöselle vedenjuonnille on motiivina? I don't get it.

Onko tosiaan nyt niin, että minä olen väärässä ( se ei kyllä olisi mitään uutta)

Toisaalta Greg Valentino kertoo käyvänsä paskalla viidesti päivässä. Pitäisiköhän minunkin? :D

Kyllä mulla normaalirytmillä menee noin 10-15 kusellakäyntiä ja 2-4 paskallakäyntiä päivässä. :)

Itse en ole kyllä ikinä laskenut, että montako kertaa käyn paskalla, eikä ne kyllä ole niin ikimuistoisia hetkiä, että suoraltakäjeltä muistaisin. Tuskinpa ny 4 kertaa kuitenkaan.
No ei kai tässä muu auta ku ruveta kirjaamaan käynnit.

Originally posted by VahvaJussi
:confused: mitä vittuu sä jätkä syöt?

Vettä menee varmaan jotain 5-10 litraa päivässä näin dieetillä, ja käsittääkseni kuitupitoinen ravinto lisää selvästi tota paskaamistahtia :) No ehkä kuitenkin enemmän toi 2 kuin 4 kertaa päiväs.

Originally posted by tappara
Vettä menee varmaan jotain 5-10 litraa päivässä näin dieetillä, ja käsittääkseni kuitupitoinen ravinto lisää selvästi tota paskaamistahtia :) No ehkä kuitenkin enemmän toi 2 kuin 4 kertaa päiväs.

Selvä homma. Toi kerran tunnissa kuselle meno vaan hieman pisti silmään;)

1-2 litraa vettä menee päiväs,eihän sitä jaksa syödä ruokaa jos on koko ajan maha täynnä vettä!! Kuulemma 10 lasia vettä päivässä on tarpeeksi.

Eikö se oo nyt aivan sama juoko 3 tai 4l päivässä kun munuaiset pystyy käsitteleen paljon tuotakin enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom