Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy sanoa että en kehtaisi tuossa suprassa istua julkisella paikalla. Sori. :piis:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy sanoa että en kehtaisi tuossa suprassa istua julkisella paikalla. Sori. :piis:

En viitsiny olla ensimmäinen joka sanoo sen ääneen, mutta en minäkään...
Makunsa kullakin.
 
Täytyy sanoa että en kehtaisi tuossa suprassa istua julkisella paikalla. Sori. :piis:

Itse kehtaan istua jopa yariksessa jolla päivittäiset ajoni suoritan. En ehkä ole tarpeeksi ylpeä tai elämääni kyllästynyt vielä - ken tietää.. joskus kehtasin ajaa jopa 200sx:llä, mutta en enää. Tehokkaiden ajokkien ystävä olen kuitenkin aina, oli auto mikä tahansa.

Saat anteeksi.
 
No eihän Yariksessa istumisessa mitään pahaa olekaan.
 
No eihän Yariksessa istumisessa mitään pahaa olekaan.

No, mitäs pahaa sitten Suprassa istumisessa on?
Ainut auto jossa en EHKÄ itse kehtaisi näyttäytyä on Micra.

edit: Tai mitäpäs sitä turhia kyselemään. Eiköhän sitä kaikilla omat inhokkinsa ole.
 
Do the math.
 
Ainut auto jossa en EHKÄ itse kehtaisi näyttäytyä on Micra.

Tuo on niin totta! Mulla oli auto pari päivää huollossa ja sain tilalle tuon saatanan uusikoppaisen Micran. Paskin auto, jolla oon ajanut ja hitto kun hävetti mennä sillä joka paikkaan. Kun tollasella koslolla ajaa niin tekee mieli laittaa lappu ikkunaan "Tämä ei ole oikeasti ole minun, minunkin mielestä tämä on susiruma pieni paska". En ole vastaavaa jälleennäkemisen riemua auton kanssa kokenut kun sai hakea sen pois huollosta ja pääsi heittämään ne Micran avaimet helvettiin.
 
Pienestä teillä on noi jutut kiinni. Mulle ainakin ihan sama, missä kopissa jonku matkan istun, kuhan se ei ole oma(jos joku Micra kyseessä). Ja Suprat on hienoja pelejä.
 
Itse ajelin renault twingolla (kakkosautolla) lähes 2 vuotta melkein päivittäin töihin, se oli mun mielestä siistiä kun ei ollu väliä laittoiko ovet lukkoon vai ei.

Ajaisin varmaan vieläkin muttei se läpäissy katsastusta ja jätin mökille maleksimaan. Joku sen sitten osti 200 eurolla..
 
toyota starlet vm.96 1.3l ecotronik :D
Ei ehkä se isoin ja nopein mutta toimii kuin junan vessa eikä vie paljoa bensaa ja omasta mielestä kaupungissa ihan hyvä ajaa maantiellä alkaa vähän painon puute ja varsinkin talvella rengasmeteli painamaan päälle liian kovaa.
 
toyota starlet vm.96 1.3l ecotronik :D
Ei ehkä se isoin ja nopein mutta toimii kuin junan vessa eikä vie paljoa bensaa ja omasta mielestä kaupungissa ihan hyvä ajaa maantiellä alkaa vähän painon puute ja varsinkin talvella rengasmeteli painamaan päälle liian kovaa.

Sissus! On muillakin tämä laatuauto :D Tosin mulla on hieman uudempi, ja taitaa olla rekkarin mukaan massiiviset 1.4 litraa tilavuus. Mutta on tosiaan hyvä auto.
 
95 civicciä ajan. tuleepa mieleen hauska keskustelu.
Lähin kaverin pihasta, väsytti vähän ja painoin liikaa kaasua lähössä ja suti oikee hienosti.
"Eiks lähteny hienosti?"
"Joo, naapurin setä vaan kyseli että mitä vittua..."
"Näin se mun ruoska sivaltaa.."

Kyseessä 1.3 honda civicci, ei mikään 1.6 doch vtecci jossa 170hv.. Itellä ne 85hv. sormin lasketaan.
 
Hiekalla vai asfaltilla(oliko kuiva vai sadekeli):arvi:
Itte olen edelleenkin tyytyväinen amerikan tuotteisiin. Mahtava auto, toimii kuin junan vessa ja pääsee oikeesti maastossa vaikka citymaasturi vielä onkin(korotus yht 4" +35" mutiaiset)
Fiilis on aina mahtava kun käynnistää koneen aaahh v8. Olen ollut kasiin koukussa jo monen monta vuotta. Huoltoasema reissut on mahtavia, naurattaa kaikki ituhippi pellet jotka joko tulee avautumaan autosta. Haukkumaan sitä tai kyselemään et "paljonko vie`?", "varmasti vie enemmän kuin toi mun volvo":haart: HAHAHAh Auto on Gmc Pick-up vm.1982
 
Tällä hetkellä Mersun C180 kompressor vm.07 automaattivaihteistolla ja avantgarde varustelulla. Ihan hyvin pääsee ohi tarvittaessa ja kulutus pahemmin päätä huimaa.. Tuo c-mallin 320 mistä aikaisemmin on ollut puhetta himottais seuraavaksi mutta katsoo nyt :P
 
Bmw e36 325i coupe, näitähän tulee nykyään joka mutkassa vastaan. Olin tuossa viime viikolla e46 M3:n kyydissä ja kyllä oli :kuola:

Kaksi kertaa on ollut Seat tätä ennen ja ei enää ikinä. niin paska auto että voisi polttaa jokaisen niistä vitun romukopista, hävetkää jos ajat seatil.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom