- Liittynyt
- 12.10.2006
- Viestejä
- 1 022
Eli kiinnostais lukea kokemuksia, kun RHD auton omistaneita täällä kuitenkin on.
No itse pidän näitä kahta miinusta vähäpätöisinä. Eli tuota ohittamisen "vaikeutta" ja sitten pientä vaivaa pysäköintihalleissa ja drive-ineissä.
Ohituksissa auttaa kun kattoo paikkaa vähän kauempana eikä siinä puskurissa kiinni. Mahdollinen apukuski voi myös jeesata. Ja kuten Christian totesi, ohi pääsee lopulta turvallisemmin kun sitä voimaakin on vähän takana. Parkkihalleissa mitään ongelmaa ei ole, pieni vaiva vain.
Itse ajamisen oppii tunnissa ja päivän ajon jälkeen se sujuu jo luonnostaan, silloin tällöin saattaa mennä viikset sekasin mutta se ei ole vaarallista.
Harrasteautoilijat erikseen... Mun utelu oli suunnattu lähinnä tavallisille autoilijoille joita kuitenkin kiinnostais vähän erikoisempi auto. Perheenisätkin sais sen ykskutosen farkku-Avensiksen tilalle saman auton mut ~300 hevosvoimaisella GT-Four Celican tekniikalla, automaattivaihteistolla, automaatti-ilmastoinnilla jne jne. Sama hinta, ainoa ero et pitää ajaa oikeelta. Sama homma vaikka sen Galantin farkun kanssa. Pannaan siihen 2,5 litrainen tuplaturbotekniikka ja kaikki varusteet, sama hinta. Esimerkkejä riittää, malleja löytyy varmasti jokaiseen makuun, rata-autoista todellisiin luksusautoihin... Mut tuntuu vaan et monella se oikealta ajaminen on niin iso kynnys ettei sitä edes kokeilla. Onko tosiaan näin?
Hupen jutut ei ihan uponnu.. Tähän vedettiin nyt jostain mukaan 90-luvun takatuupparit, siideripissikset, amisbassot, lippikset,sun muut. Mikään edellisistä ei ainakaan omaan elämääni eikä keskustelunavaukseen kuulunut. Ei valitettavasti edes siideripissikset.