Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Hieno on musse ei siinä, muttä tosiaan noi vanteet oisin kyllä jättäny jonkun ritsan alle missä niitä muutenkin tuntuu näkevän(jos nyt merkiltään tomasonit ovat edes)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mustang on kyllä hieno peli, yhdellä hesalaisella finnbodylla käyskentelee vähän samanlainen joskin muistaakseni valkoinen vai oliko se tuo sittenkin?

DirtyJ vei kyllä nyt voiton pitkäksi aikaa mun silmissä autovertailuissa, muilla on vaan kämäsiä bemareita ja volvoja :lol2:
 
Joo, onhan tuo "naapurin" Musse kyllä omaa luokkaansa. Upee peli :thumbs:
Meidän talon maastossa muuten on tommonen mutta Shelby-versio. Se on kans aika retee peli :D

Tohon tartteis vanteiksi tosiaan semmoset missä on paljon offsettiä(?) eli se vanne on siellä renkaan "sisällä". Sitten semmoiset 3-lapaiset koristeet siihen keskiöön vielä päälle. :thumbs:
 
Helvetti miten siisti musse!
Vanteet löytäisin siistimmätkin mutta pakko sanoa että kaikipuolin hieno vehje!
Eikä mitään tuning paskaa tuohon autoon, auto on hyvä sellaisenaan mutta jos auto on paska sitä pitää alkaa tuunata. Näinhän se menee:D
 
Hieno on musse ei siinä, muttä tosiaan noi vanteet oisin kyllä jättäny jonkun ritsan alle missä niitä muutenkin tuntuu näkevän(jos nyt merkiltään tomasonit ovat edes)

Ne originaalit ei sovi mun mielestä yhtään tuohon tyyliin. Tai siis ainakin huonommin ku nykyiset. Edit: jep, juurikin ne...

koni_orig.jpg


Tohon tartteis vanteiksi tosiaan semmoset missä on paljon offsettiä(?) eli se vanne on siellä renkaan "sisällä". Sitten semmoiset 3-lapaiset koristeet siihen keskiöön vielä päälle. :thumbs:

Jos nyt yhtään ymmärsin mitä tarkoitit, niin juurikin sen tyylisiä koitin katsoa, mut jobbarilla oli aika suppea valikoima. Oston yhteydessä ne olis saanu hyvään pakettihintaan, saa nähdä jaksaako vaihdella enää.
 
Huppe varmaan tarkoittaa huulivanteita? Keskiö siellä vanteen sisällä. Offsetti taas sitten että kummi/vanne tuloo korista ulospäin.

"Vittumaiset" nuo ulkonevilla puolilla varustetut vanteet, tahtoo joka ikinen kivi paukahtaa niihin, tosin tuollaisella tuskin sellaisille teille eksytä missä kiviä olisi enemmän kuin asvalttia.

Kai sulla on Musses kunnon ~300 läskit takana ;-)

Itse pitkän Audismin jälkeen kokeilin miltä tuntuu tollainen pikkuinen 2-paikkainen sportti, MR2:n niäs. Köyhän miehen Verraari.
 
Mussemies voisi joku kerta tossa keväällä ajella stadiin autonsa kanssa ja käyttäisin komeeta kiesiä joissain kuvauksissa rekvisiittana.

Ilman muuta mulle käy jos aikataulut sopii sillon ku ajelen siitä ohi... Valokuvauksen kannalta kiinnostaisi myös jos pääsis samalla seuraamaan valmistelua ja toimintaa...
 
Ilman muuta mulle käy jos aikataulut sopii sillon ku ajelen siitä ohi... Valokuvauksen kannalta kiinnostaisi myös jos pääsis samalla seuraamaan valmistelua ja toimintaa...
Luonnollisesti pääset osallistumaan koko kuvauksiin ja zekkailemaan miten nää kuvat aina rakentuvat. Ja sitten toki otetaan pelkästä autosta sulle komea kuva.
 
Tallista löytyy tällä hetkellä H2, A-mese, AMG C-mese, C3 Vette, RX-8, turbo Suzuki ja vapari Suzuki. Kaikennäköistä romua sitä kertyykin vuosien saatossa..
 
Golf hatchpac-02.V5 4 motion automaatti. Vähän ajettu, lisävarusteissa löytyy.
Jos tolla tän talven rutkuttaisi menemään ja keväällä se autokuume taas iskee, niin lähteepi volkkari vaihtoon.
 
Harvinaisen pitkän ja välillä vaikeankin valintaprosessin jälkeen lopulta tuli sitten pihaan eilen tuommoinen teinispoilerihärpätys Prodriven moottori- ja alustapaketilla kutiteltuna.

Yhtä hymyähän tuolla ajaminen tuntuu nyt olevan, bensakin on "halpaa" ainakin hetkisen. :lol2:

subi.jpg
 
Viime perjantaina oli todella huono päivä ja purin v-mäistä olotilaa täällä moto ja tekniikka palstalla.
Se oli virhe, suutuspäissään kannattaisi jättää Pakkotoisto aukaisematta ja purkaa agressiot muulla tavalla.

Sen verran kova jätkä olen että uskallan pyytää anteeksi idiottimaisia viestejäni.
Ei tule toistumaan - Pysytään frendeinä.

Tarkemo
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom