Ja menee välittömästi mattaharmaaksi äärettömän tavallisen väriseksi.Niin mullaki. Titaaninharmaa, törkiän näköinen ja likaantuu äkkiä vaikkei ajaiskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja menee välittömästi mattaharmaaksi äärettömän tavallisen väriseksi.Niin mullaki. Titaaninharmaa, törkiän näköinen ja likaantuu äkkiä vaikkei ajaiskaan.
Joo, vakkari on aika ehdoton, samoiten kuin sporttipenkit. Niillä tavallisilla Bemmin penkeillä kun ei voi edes istua.
Mun mielestä myös vanhan 7-sarjalaisen kanssa yksi onnistuneimpia autoja koskaan. Komee peli!M-tekki E30 on vaan niin kuvankaunis. Tollanen pitää hommata harrastepeliks kunhan saa tallin hankittua.
no nyt vain retrofit kittiä vakkarinappulat ja piuha
Mustahan sen olla pitää!
Mitähän kaikkee himmeliä siin oli, ainaki:
- puolinahkaurheiluistuimet
- m-sport -alusta
- kesä- ja talvipyörät BMW-aluilla
- ilmastointi
- sähköikkunat
- sumuvalot
- kaksitoiminen takaluukku
- tavaratilan verho
- BMW 10spkr "hifi"
- kyynärnojat edessä ja takana
- isofix-kiinnikkeet kakrun istuimelle
- meikkipeilit
- sähköpeilit
- DTC II
- alumiinrinkulat mittaristossa
- angel eyesit
- hälytin
plus kaikennäköstä muuta mitä nyt ei muista. Hifit menee ainakin uusiksi.
Varusteet mitä itse tarvisi on sähkölasit, k-k-lukko, ohjaustehostin ja ilmastointi. Muut on sitten vain turhaa hifistelyä
Myydäänkö uusia autoja ilman näitä?
ehkä sillä on nimenomaan vanhempi auto jossa ei oo näitä? ;)
Joo DirtyJ pistä kuvia
Varusteet mitä itse tarvisi on sähkölasit, k-k-lukko, ohjaustehostin ja ilmastointi. Muut on sitten vain turhaa hifistelyä
Myyjällä oli aika huonot 20" valikoimat, joten piti tyytyä 19":iin, tosin en täysin tyytyväinen ole noidenkaa ulkonäköön, tollaiset ulkonevat ei vaan täysin iske.