Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Peugeot 406 on ollu omistuksissa sen puolisen vuotta. Paljon puhutaan ranskalaisista että ne on sitä ja tätä ja niissä on sellasia ja tällasia vikoja. Jotkut sanovat vieläpä huonolaatuisiksi. Itse voisin sanoa että tuossa autossa on laatu kohdallaan. Miellyttävä ja kiva matkakumppani hyvän alustan ja ajo-ominaisuuksien takia. Tosi hiljainen auto, ei nitise, natise tai kolise sisältä toisin kuin useimmat japanilaiset ja osa saksalaisista autoista. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime perjantaina oli todella huono päivä ja purin v-mäistä olotilaa täällä moto ja tekniikka palstalla.
Se oli virhe, suutuspäissään kannattaisi jättää Pakkotoisto aukaisematta ja purkaa agressiot muulla tavalla.

Sen verran kova jätkä olen että uskallan pyytää anteeksi idiottimaisia viestejäni.
Ei tule toistumaan - Pysytään frendeinä.

Tarkemo

Hatunnosto siitä:worship:.
 
Viime perjantaina oli todella huono päivä ja purin v-mäistä olotilaa täällä moto ja tekniikka palstalla.
Se oli virhe, suutuspäissään kannattaisi jättää Pakkotoisto aukaisematta ja purkaa agressiot muulla tavalla.

Sen verran kova jätkä olen että uskallan pyytää anteeksi idiottimaisia viestejäni.
Ei tule toistumaan - Pysytään frendeinä.

Tarkemo
Näitä ei kovin usein tule, joten kiitoksia tästä viestistä, tämä taitaa olla Pakkotoiston historian ainoa tämmöinen tunnustus.
 
Kuukausi on menty -97 vuoden Opel Vectralla ja ihan tyytyväinen olen. Ok ajoltaan, tilaa on tarvittaessa (farkku) ja kulkee suht vähällä bensalla. Ennen tota oli 190- mallin bensamersu ja voin sanoa ettei toista tule.
 
Tänään sain vihdoinkin myytyä Hiluxin pois. Tallista löytyy enää Honda Accord 2.3i SR Turbo -95 ja Honda Accord 2.2 EXI -90. Käyttöautoksi tulee nyt EXI. Huomenna menen katsomaan TypeR accordin raatoa. Jospa siinä olisi sopiva projekti aihio.
 
V70 TDI "kaikilla varusteilla" paitsi kattoluukku löytynee. Viime viikonloppuna oli reissussa 750km matkalla kulutus 5,2l/100km, auto täynnä tavaraa. Arkikulutus (paljon kylmäkäynnistyksiä) 6-6,5l/100km. Ihan mukava ison miehen auto =)
 
V70 TDI "kaikilla varusteilla" paitsi kattoluukku löytynee. Viime viikonloppuna oli reissussa 750km matkalla kulutus 5,2l/100km, auto täynnä tavaraa. Arkikulutus (paljon kylmäkäynnistyksiä) 6-6,5l/100km. Ihan mukava ison miehen auto =)

Et kai vaan katso kulutuksia volvon ajotietokoneelta? Itsellä s80 tdi keskikulutus siinä 7,3-8litran väliin siis laskettuna. ajotietokonehan sanoo että 6,4l/100km
 
En usko hetkeäkään että mikään volvo menee alle 7.

Edellinen tankkaus 44litraa ja 660kilsaa = 6.66l/100km. 400kilsaa maantietä ja loput kaupunkihinkkausta. Bensakone kyseessä.
 
Mitenköhän paljon meikäläisen käytössä oleva vuokravolvo (V50) todellisuudessa vie, ajotietokone näyttää keskikulutuksena sellaista 11,7 litraa about satasella. Mahtava moottori, 2.4 litrainen mosa ja automaattivaihteisto. Mihinkään ei kulje, mutta kulutus on sitäkin reteämpää. :P
 
Mitenköhän paljon meikäläisen käytössä oleva vuokravolvo (V50) todellisuudessa vie, ajotietokone näyttää keskikulutuksena sellaista 11,7 litraa about satasella. Mahtava moottori, 2.4 litrainen mosa ja automaattivaihteisto. Mihinkään ei kulje, mutta kulutus on sitäkin reteämpää. :P
Jotain vikaa täytyy olla, joko moottorissa tai ajotietokoneessa. Mulla T5 ja kunnon kenkimisellä kulutus ton 11,5 litraa, joskus 12 jotain.
 
Mulla heittää v50 ajotietokone 0,4l alaspäin satasella, oma t5 vie tasaisesti 12l turun ympäristössä. Kunnon kenkimisellä pystyy oikeasti näkemään miten bensamittari vajoaa, 15l/100km ei ole mitenkään vaikeaa. Autossa on softa että vähän enemmän syö kuin vakio.

Automaatti kasvattaa hieman kulutusta, mutta kyllä se iso kulutus on ihan moottorista lähtöisin. Volvollahan on 2.0 moottori jossa on 5 hp vähemmän kuin tuossa laimeammassa 2.4 koneessa, jolla varmaan pääsisi maltimmisempiin kulutuslukemiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom