Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on sellainen maailmanloppu Bluebird jossa pitäisi olla jonkin sortin turbo ja siihen vielä tehoa se muutama sataa hp:tä. Saas nähdä miten kauan ks. viritelmä kestää. Onneksi olen hyvin maltillinen kuski ja takaluukussa on ruuvimeisseli ja sytytysvehkeet jos on tarvis. Ostakaa pois niin voin alkaa kulkee bussilla. Liikkuu, pihisee ja paukkuu enemmän kuin venäläinen nainen, ainoa huono puoli on, että se on nissani ja helvetin ruma (kuten omistajakin). Mutta hyvä puoli on, että sillä pääsee kovaa ja ohituksissa ei tarvi miettiä kauaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niimpä! asiaa teet omat tiesi, sinä et muitten armoilla kulje!

ja jos laita suppareita niin tottakai teet sen pimp my ride standartien mukaisesti, 30 widescreen takapaksin luukkuun, savukone ja amme on kanssa ehdoton ja tuon solid rispektiä kaduilla.

hai suksipoksiin ja kymmenen 18 tuumaista subwooferia alustassa.

Äläkä unohda niitä 7' screenejä etu ja takapuskurissa. pistä pari sinne pohjaan niin se onneton paniikkijarruttaja saa katsella samaa ohjelmaa kuin sinä.
 
Huomenna saa sitten sen uuden auton. Kyllä mä sitä jo olen vähän odotellutkin, vaikka se onkin vaan A-sarjalainen ;)
 
Huomenna saa sitten sen uuden auton. Kyllä mä sitä jo olen vähän odotellutkin, vaikka se onkin vaan A-sarjalainen ;)
Heh, aika nopsaan menee aika, vasta mussutin sulle siitä...

Onneksi olkoon, toivotaan ettei ole maanantaikappale. :)
 
Heh, aika nopsaan menee aika, vasta mussutin sulle siitä...

Onneksi olkoon, toivotaan ettei ole maanantaikappale. :)

Jep, nopeasti tosiaan kuluu aika, elokuun alussa tuosta viimeksi "väännettiin" :)

Pitää tosiaan toivoa, että ei ole maanantai edition, mulla on nimittäin yksi sellainen ollut (oma vika, mitäs ostin Fordin) ja siinä meinasi kyllä hermot mennä, kun 10k ajettu auto seisoo joka toinen viikko korjaamolla milloin minkäkin hämärän vian takia.
 
Jep, nopeasti tosiaan kuluu aika, elokuun alussa tuosta viimeksi "väännettiin" :)

Pitää tosiaan toivoa, että ei ole maanantai edition, mulla on nimittäin yksi sellainen ollut (oma vika, mitäs ostin Fordin) ja siinä meinasi kyllä hermot mennä, kun 10k ajettu auto seisoo joka toinen viikko korjaamolla milloin minkäkin hämärän vian takia.

A mersu? Onkos B mersu paljo A:ta tilavampi? No toisaalta onhan A-oikeudet paremmat kuin B-oikeudet ;)
 
A mersu? Onkos B mersu paljo A:ta tilavampi? No toisaalta onhan A-oikeudet paremmat kuin B-oikeudet ;)

Juu, A mersu. Itseasiassa A ja B sarjalaisilla on todella vähän kokoeroa. Silmämääräisesti sitä on vaikea edes havaita.

Auto tuli haettua pari tuntia sitten, hyvältä vaikuttaa, kaikki on niinkuin tilattiin :) En tosin montaa kilometriä vielä ole ehtinyt ajamaan.
 
Juu, A mersu. Itseasiassa A ja B sarjalaisilla on todella vähän kokoeroa. Silmämääräisesti sitä on vaikea edes havaita.

Auto tuli haettua pari tuntia sitten, hyvältä vaikuttaa, kaikki on niinkuin tilattiin :) En tosin montaa kilometriä vielä ole ehtinyt ajamaan.
Laita se kuva nyt sitten kun tuo värivalinta tuntui aika oudolta syksyllä...
 
Jätkällä on uus auto ja mies hengaa vain pakkiksella.

Pakkohan se oli töihin tulla ;) Illalla pitää ajella sitten enemmän :)

Laitellaan kuvia, kunhan ehditään ottamaan.
 
päivitelläänpäs taas.

Taas AUTO alla.. Bmw 535 ia
tuos kuva lahnasta :jahas:
voimaa sais olla enemmä:david:

http://s284.photobucket.com/albums/ll21/Henu_Photos/?action=view&current=27092008.jpg


Henu_Photos
 
samantien se ämfemma niin ei tarvii pohtia :D

tai tämä

ei jää tollakaan jalkoihin ;)
27 vitun tonnia vanhaan bemariin..itse hakisin samalla rahalla r33 GTR skylinen japanista ja ottaisin siitä sen 600-700hp irti ja ylijäämärahat pankkiin ;) ja katu-uskottavuutta paljon enemmän mitä näillä baijerilaisilla mulkun wenyttimillä..

ja tämähän on vain minun mielipiteeni :)
 
27 vitun tonnia vanhaan bemariin..itse hakisin samalla rahalla r33 GTR skylinen japanista ja ottaisin siitä sen 600-700hp irti ja ylijäämärahat pankkiin ;) ja katu-uskottavuutta paljon enemmän mitä näillä baijerilaisilla mulkun wenyttimillä..

varmaan kaikki tekis jotain tollasta, paitsi truebemaristit :lol2:
eihän nissan oo auto :piis:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom