Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Työssäkäyvän kotona asuvan nuoren on aika helppo säästää autoon. Omillaan asuessa menee rahaa vuokraan tai lainaan, laskuihin yms. yms. Sitä en kyllä tajua miksi aikuinen ihminen ottaa autolainaa ja pyörii vielä porukoitten nurkissa. Jokanen tyylillään :rolleyes:

Mun perustelut: En seurustele, enkä näe mitään järkeä muuttaa yksin vuokralle meikäläisen palkalla. Se on sitten ihan sama hassata rahat noihin kaikennäkösiin vehkeisiin ja pitää hauskaa niillä ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tänään ostettua Honda Accord 2.2 EXI vuosimallia 1990. Hintaa tolla oli 130e joten ei ollut paha. Tosin se ei ole rekisterissä ja pikkuvikoja löytyy paljon. Varustelutaso on huippu luokkaa. Löytyy sähkökäyttöiset ikkunat, penkinlämmittimet, sähköpeilit, keskuslukitus, lohkolämmitin, ohjaustehostin ja jonkin moinen ilmastointi.

Tarkoituksena olisi laittaa toi kuntoon ja rekkareihin talven aikana ja ottaa käyttöautoksi. Sitten voin hyvillä mielin luopua Hiluxista.
 
Mun perustelut: En seurustele, enkä näe mitään järkeä muuttaa yksin vuokralle meikäläisen palkalla. Se on sitten ihan sama hassata rahat noihin kaikennäkösiin vehkeisiin ja pitää hauskaa niillä ;)
Porukkas on varmaan tosi ylpeitä tuosta ratkaisusta ;)
 
Nooh, säästääpähän rutkasti rahaa, ja ei tarvitse stressatan sitä että lähtisikö se mun 800e corolla käyntiin tänä aamuna.

Tässähän pelataan aika varma päälle nyt, minimisoidaan kulut että voidaan tulevaisuudessa skipata paskat opiskelija roskikset ja siirtyä suoraan ihmisten asuntoihin.
 
Porukkas on varmaan tosi ylpeitä tuosta ratkaisusta ;)

Mikä sä oot sanomaan mistä mun vanhemmat on ylpeitä? No okei oot varmaan ite niin helvetin onnistunu ja upee ihminen et pystyt tosta vaan kommentoimaan toisten elämänvalintoja :worship: Vitsi et mä kunnoitan sua nyt, tästä lähtien tähtään mun elämässä samaan kun sä. Kerro vähän lisää että mustakin tulee joskus jotain :arvi:
 
Ehkä Huppe meinas sitä että noilla autoon menneillä rahoilla olisit voinu jo hyvinkin muuttaa itseksesi asumaan.... mutta niinkuin sanottu, jokainen tekee mitä parhaakseen näkee, vittuakos se meille muille kuuluu :thumbs:
 
Mikä sä oot sanomaan mistä mun vanhemmat on ylpeitä? No okei oot varmaan ite niin helvetin onnistunu ja upee ihminen et pystyt tosta vaan kommentoimaan toisten elämänvalintoja :worship: Vitsi et mä kunnoitan sua nyt, tästä lähtien tähtään mun elämässä samaan kun sä. Kerro vähän lisää että mustakin tulee joskus jotain :arvi:
Lähinnä tarkoitin että on suuri mahdollisuus että sinusta tulee tällainen:
Niih multakin löytyy 1 tuttu kellä on uus Corvette 35 vuotias kaveri asustelee isin ja äiteen kanssa edelleen :rock:
Ei millään pahalla, mutta itse kyllä isänä olisin sekä surullinen että toisaalta ylpeä jos/kun omat lapset itsenäistyvät jossain vaiheessa ja perustavat oman kodin, vaikka sitten ihan yksinäänkin.

Itse synnyin kyllä ihan paskainen hammastikku suussa, himasta lähdettiin silti ja dösällä ajettiin. Tonnikala ja makarooni oli päivän ruokaa. No kun profiilia katsosn niin eihän 19v vielä vanha ole, hyvä aika ainakin suunnitella jo himasta lähtöä. Mulla ei kantti riittäs kyllä yli parikymppisenä enää pyöriä samassa kämpässä porukoiden kanssa ja esim. höylätä naisia aina kun mutsi ja faija ei ole kotona :jahas: Itse kun isäkin olen, kyllä ajattelisin että jos muksu kävis duunissa niin kohta se ilmoittaisi muuttavansa pois, eikä tulisi uuden auton kanssa pihaan ja jatkaisi loisena olemista nurkissa. Vanhemmatkin varmasti salassa tahtovat vielä sitä "omaakin aikaa" vaikka eivät sitä ehkä tunnustakaan. Truth hurts?

Nuoruuteen kuuluu tietyt asiat eikä niiden harrastaminen onnistu jos porukat häärää ympärillä.

Mutta takaisin autoihin, ihan näpsäkkä ensiauto :piis:
 
Ehhh mitä vittua, ei kannata "tolla palkalla" muuttaa muualle mutta kasa kiloeuroja voi kuitenkin autoon laittaa? Onhan se hienoa joo porukoiden nurkissa pyöriä jep.
 
Joo ymmärrän mitä meinaatte, mut hei oon 19-vuotias. En tosiaankaan ole jäämässä himaan kolmekymppiseks asti.

On munkin duunissa varmaan 50-vuotias äijä joka ajaa uudella M3:sella, asuu faijansa kanssa. Ei todellakaan se tulevaisuus mitä mä ajan takaa, mutta ei tää siihen suuntaan onneks oo menossakaan vaikka tällä hetkellä maksan jonkun verran kuluja autoilusta.

Muokataan nyt vielä, kyllähän mä pystyisin silti maksamaan yksin vuokraa jostain kerrostalokämpästä seppo-somalin naapurissa ja elämään kädestä suuhun. En vaan näe siinä mitään järkeä, täysin eri juttu sitten kun on joskus joku jonka kanssa jakaa kulut. Oon puhunut tästä mun vanhempien kanssa ja ne on mun kanssa aivan samaa mieltä, eikä ne pidä mua juurikaan rasitteena jos käyn himassa syömässä ja nukkumassa, ja maksan itse vakuutukset, laskut ja bensat yms.
 
Lähihoitaja?
 
Lemmikkitrimmaaja, no doubt
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom