Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Vuoden 1992 E34-korinen BMW löytyy itseltä. Mustana ja oldschool-henkeen laiteltuna tietenkin.

300000 kilometriä ajettu, mutta hyvän pidon vuoksi silmäteräni on lähes kuin uusi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WATAFAK?
laitoit alle tonniin välirahaa ja sait uudemman melkein 200 000km vähemmän ajetun ja isomman auton :D
Onnea!

Jep. Erona vain kone, 1.6 bensa. Sama suorituskyky, keskikulutus mulla 6.5, dieselissä oli 5.7. Kaikkineen verojen ja vakuutusten jälkeen laskin että 25e kuukaudessa tulee takkiin dieseliin verraten. Mutta tuolla rahalla en olisi saanut 48tkm ajettua dieseliä.. :)

Joo, kerrankin hyvä kauppa. (selvennetään sen verran että edellinen auto oli jonkin verran tuunattu ja meni nuorelle jampalle, joka sellaista halusi. Ja Toyota on ollut lievässä nokkakolarissa, bagit ei lauenneet, mutta korjattu ihan hyvin.)
 
Hyundai Accent vm-95. Ja hyvin pelaa, vaikka helvetin ruma onkin :lol2:
 
Toyota CarinaII vuodelta 1988 vaihtui Toyota Celicaan 2000. Mittarissa 39K:wtf: Hinta alle 20K

Hauskaa sillä olen aina haaveillu Celicasta, pikkupojasta asti. Olen koeajanut tässä 2 vuoden aikana n.20 automallia mutta mikään ei iskenyt. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa Celicaa ja rakastuin heti ja nyt se nukkuu jo omassa autotallissa.

Viikonloppuna otan sen esiin ja käyn kaikki paikat läpi ajan kanssa.
 
Kun tässä nyt on näitä Mazdoja tullut, niin pistetään oma jatkoksi. Eli juuri sisäänajettu (328500km) Mazda 323f GT vuosimallia -90 :D. Muuten jees mutta kun ruostuu...
 
Tällä hetkellä Peugeot 406 2.0 ST, ilmastoinnilla, helvetisti ajettu ja vanhankin (250tkm+/96). Toiminu hyvin ja velaton kun on niin ajellaan nyt "loppuun". Autot on huono investointi. Vaimolla Punto -97, tiukka peli =)
 
Itsellä ollut Toyota carina e 2.0 gli -98 hieman laitettuna kuten myös corolla 1.6 sport -98. Nykyään pihasta löytyy -01 Saab 93 2.0T piristettynä. Kaikista autoista jäänyt hyvä maku :)
 
Eka auto oli -89 vuoden corolla. Nykyään ajelen -89 vuoden Mitsubishi galantilla. Vasta 317tkm mittarissa.
 
Mä ajelen ´86 Accordilla :hyper: Muuten tosi hyvä mut pellit alkaa jäämään jo vähän matkalle. Tekniikka kestää japanilaisten tavoin vaikka mitä mutta 375tkm alkaa jo pikkasen näkyä ulkokuoressa. Jos sen vielä kerran ajaisi leimalle..
 
Fiat Bravo 1.4 '98 (160tkm). Mun pikku-polkuauto:haart:. Automakukin on muuttunut ton Fiiun myötä aika paljon, olen alkanut kuolata noita uudempia Seateja... Ehkä sitten parin vuoden päästä;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom