Heh, pakko itsekin puuttua, eli tuo malli täällä maksaa 51250e bemaristisivujen mukaan...
seuraavaksi tutustut BMW:n lisävarustehinnastoon... ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, pakko itsekin puuttua, eli tuo malli täällä maksaa 51250e bemaristisivujen mukaan...
seuraavaksi tutustut BMW:n lisävarustehinnastoon... ;)
Siitä lähtien kun olin ex pomon a4 3.0 quattro s-linen kyydissä olen ollut Audimies.:D
Omani saan vasta ensviikon puolivälissä koska sain puskurien maalauksen ja jakoremmin vaihdon samaan hintaan. Koeajanut tietty olen ja hyvältähän tuo vaikuttaa.
Huono puoli on ilmasatoinnin puuttuuminen, mutta kun käytettynä hommaa niin ei oo liiemmälti varaa valita.
Myös ovien helmoissa listojen alla saattaa olla ruostetta, kun pöly ja loska pääsee siellä pyörimään.
Huolellinen pesu auttaa paljon ja kun listat silloin tällöin irrottaa ja vahaa pellit sen alta(tai paikkamaalaa) niin mitään ongelmia ei pitäisi tulla.
Käyppäs tuolla http://www.audiclub.fi saat paljon infoa(myös niiden listojen irrotukseen).
Täytyy myöntää, että kun tuli hommattua samalla sekä volkkari että uusi malli, niin saipahan sitä sitten schaissea oikeen isommassa paketissa. Perhanasti kaikenlaista vikaavikaavikaa..... viimonen volkkari allekirjoittaneella. Onneksi nykyään on listoilla myös Skoda. Tuo uusi Octavia RS farkkuna ja kiisselinä olisi aina napakka paketti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Miten homma meni käytännössä?Varmasti ON! Niin oli mullakin. Sveitsin kansalaisena (eräs rakas sukulainen) sai tuotua 6000 ajetun lelun hintaan xx xxx, joka on lähes 150% vähemmän, kuin täältä ostetun uuden. Selvensikö yhtään? ..ja kärryssä 19'' kromit alla!
Varmasti ON! Niin oli mullakin. Sveitsin kansalaisena (eräs rakas sukulainen) sai tuotua 6000 ajetun lelun hintaan xx xxx, joka on lähes 150% vähemmän, kuin täältä ostetun uuden. Selvensikö yhtään? ..ja kärryssä 19'' kromit alla!
Muuttoautonahan voi tuoda uuden auton verovapaasti, mikäli on oleskellut maassa josta auton tuo vähintään 1 vuoden. Sen jälkeen sitä ei saa myydä pariin vuoteen tai lankeaa verot. Muuttoautolla ei myöskään saa ajaa kuin itse omistaja. -ellei laki ole hiljan muuttunut. -auto ei myöskään saa maksaa uutena suomessa tiettyä (olisko n.50000e) enemmän tai joutuu ylimenevästä osasta maksamaan autoveron.
Maahanmuuton yhteydessä tuotua ajoneuvoa, josta on 25 §:n nojalla myönnetty veronalennus tai verottomuus, ei saa veroa suorittamatta myydä, vuokrata eikä muutoin luovuttaa toiselle eikä antaa vastikkeettakaan muuttajan perheeseen kuulumattoman henkilön käytettäväksi ennen kuin ajoneuvo on ollut muuttajan tai hänen aviopuolisonsa omistuksessa tai omistukseen johtavassa hallinnassa ja muuttajan käytössä vähintään kolme vuotta, josta kuitenkin vähintään yhden vuoden ajan Suomessa.
Hä? VAG tuotteet on vikaista paskaa, mutta VAG tuote on kiinnostavan napakka paketti.
Carina vuosimallia -91. AUTOMAATTI!!!!