Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carina vuosimallia -91. AUTOMAATTI!!!!
 

Liitteet

  • tojotakapieni.jpg
    tojotakapieni.jpg
    82,8 KB · Katsottu: 199
joo oon kaupungilta kysyny auraushommia, mutta en oo saanu vielä =)

270 horsen tietämillä mennään eteenpäin, tiedä sitten kuinka paljon on polleja kesälaitumelle lähtenyt vuoden 2002 jälkeen =)

Esittely autoksi toi on rakennettu, niin ei tohon teho puoleen ole oikein panostettu.
 
Mazda 323 vm. 88. Sentään vuoden nuorempi mitä auton omistaja :D

Totta puhuen vaihtaisin auton heti rahatilanteen antaessa myöden.
 
MB E320 -99, Automaatti ja seitsemän istuinta (lisäpenkit takaluukussa). Ihan jees.
 
joo oon kaupungilta kysyny auraushommia, mutta en oo saanu vielä =)

270 horsen tietämillä mennään eteenpäin, tiedä sitten kuinka paljon on polleja kesälaitumelle lähtenyt vuoden 2002 jälkeen =)

Esittely autoksi toi on rakennettu, niin ei tohon teho puoleen ole oikein panostettu.

no onhan tuossa tehoa jo ihan riittävästi:rock:
 
Mulla on -98 T4 automaatti, metallin sininen, alut, ajettukaan ei oo kun 85000 km.

Vaihtu kesällä tähän:
http://www.minunauto.com/?page=showcar&id=6281

Harrastaako kukaan pakkislainen ratapäiviä? Lauantaina tuli oltua ahvenistolla ja ensikokemus oli hieno. Ens kesänä sitten ruvetaan ahkerammin kiertää, vielä kun autoon tod. näk. laittaa prodriven performance packin.
 
vw passat -98 metskun sininen 1.8,maalasin kaikki listat ja helmat korinväriseksi,pikku broileri takana ja xenonit asensin huvikseen(joutuu vaihtaa tavis lamput aina katsastukseen)...aijai meinas unohtuu tärkein "hainevä" antenna...että semmonen vessa:D
 
Harrastaako kukaan pakkislainen ratapäiviä? Lauantaina tuli oltua ahvenistolla ja ensikokemus oli hieno. Ens kesänä sitten ruvetaan ahkerammin kiertää, vielä kun autoon tod. näk. laittaa prodriven performance packin.

myö ollaa ukon kaa käyty aikas paljon, viime viikonloppu jäi käymättä sen töiden takia. Kummankaan auto ei kyl oikee radalle sovellu ku on aika surkiat alustat rata-ajoon ja toinen onkii sellane näyttelyvempele enempi...
 
Mä 'päivitin' autoni Cliosta vm 87 16v GTi Golffiin.
Hievenen viriviri-putkea ja vapaavirtaussuodinta yms siinä on, mutta pitää se tässä laitella vähän hiljaisemmaksi.
 
Saab 900i 16V, vm. 1991 :haart:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom