Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
En uskalla ja vielä reilusti lisää on näillä näkymin menossa, ettei Mölliskö pääse ihan helpolla :kippis1:


Hieno mazda iteltä löytyy 323F ja olen ollu enenmmän kuin tyytyväinen, tuommonen ois kyllä pakkohankinta sitten kun saa hilloa enemmän.
Pakko kysyä että ootko omilla rahoilla ostanu vai oliko PappaBetalar Liisinki :D ?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isä on kuollut n. 10 vuotta sitten :jahas:

Ok, Arvostan kyllä suuresti jos oot itse tuossa iässä saanut tienattua noinkin arvokkaan pelin autoksi. Paljon noilla muuten nykyään on hintaa suomenkilvissä?
Ei muuten kannata pilata tuota millään yliampuvilla tuning korisarjoilla sillä niillä tämän kaunottaren saa näyttämään vaan halvalta. Nuo nykyiset on kyllä ihan hienot. Vakionakin tuo menis hyvin. hienot vanteet vaan alle ja hieman lasketaan kenttään niin avot!.

edittiä:
Eikö äijää yhtään pelota tuo wankel kone jos se joskus kosahtaa niin kuka sen korjaa?, vai oletko itse perehtynyt noihin, melko harvinaisia myllyjä kun Suomessa ovat niin remppa paikkaa voi olla vaikea löytää?, mutta kyllähän tuohon luulis japseista saavan tehashuolletun koneen pariin tonniin?. Paljon noilla Wankkeleilla yleensä ajelee ennen koneremppaa?
 
Uhhuh, aivan turhan ja tuhottoman kalliiksi osoittautuneen "järkiauton" vikaostoksen jälkeen nyt on taas ok peli alla ja "VTEC kick y0!" takaisin kuvioissa. '97 2.2VTi Prelude, 5v manuaali, vain 47tkm ajettu.

Kuvat kaverin autosta, oma on vastaava.
 

Liitteet

  • sivu.jpg
    sivu.jpg
    105,3 KB · Katsottu: 302
  • etu2.jpg
    etu2.jpg
    102,4 KB · Katsottu: 303
Paljon noilla muuten nykyään on hintaa suomenkilvissä?

Nettiautosta voi tsekata suuntaa, eipä siellä kyl tosin ole montaa kilvitettyä näkynyt.



Eikö äijää yhtään pelota tuo wankel kone jos se joskus kosahtaa niin kuka sen korjaa?, vai oletko itse perehtynyt noihin, melko harvinaisia myllyjä kun Suomessa ovat niin remppa paikkaa voi olla vaikea löytää?, mutta kyllähän tuohon luulis japseista saavan tehashuolletun koneen pariin tonniin?. Paljon noilla Wankkeleilla yleensä ajelee ennen koneremppaa?

Ei juuri, olen itse perehtynyt jonnin verran ja todennäköisesti purkaisin itse
tuon koneen, jos/kun se lasahtaa. Kyllä Suomesta löytyy kuitenkin osaavia
korjaajia ja Ruotsin puolella niitä on moninverroin.

Koneita on hajonnut ihan 30tkm:stä lähtien, riippuu niin paljon kuinka hyvin niitä on huollettu ja mikä on viritysaste. Ehkäpä semmoinen 120-150tkm on sellainen ajomäärä vakiokoneella, jonka aikana kandee alkaa säästämään rahaa koneremppaan.
 
Uhhuh, aivan turhan ja tuhottoman kalliiksi osoittautuneen "järkiauton" vikaostoksen jälkeen nyt on taas ok peli alla ja "VTEC kick y0!" takaisin kuvioissa. '97 2.2VTi Prelude, 5v manuaali, vain 47tkm ajettu.

Kuvat kaverin autosta, oma on vastaava.

Oliko se Suzukin joku nelipyörämopo, minkä sä silloin ostit?
 
:rolleyes:
Niin ja siis tuohan ei ole mikään NOS vaan antilag/flat shift.....mutta sen nää jo tiesitkin vai... Vai vielä oikoteitä, köyhät käyttää oikoteitä.

Nöyrimmät anteeksipyyntöni Mölliskölle kun epäilin sinua! Se oli todella köyhästi tehty, eikä ollenkaan imagoon sopivaa. Tarjoan sinulle
sovintona aterian ( = hampparin) valitsemassasi hienossa ravintolassa (= mäkkärissä). Tietenkin juomme sen kanssa pullollisen shampanjaa (= lämmintä kokista) ja nauramme samalla köyhille :love: :haart:
 
Nöyrimmät anteeksipyyntöni Mölliskölle kun epäilin sinua! Se oli todella köyhästi tehty, eikä ollenkaan imagoon sopivaa. Tarjoan sinulle
sovintona aterian ( = hampparin) valitsemassasi hienossa ravintolassa (= mäkkärissä). Tietenkin juomme sen kanssa pullollisen shampanjaa (= lämmintä kokista) ja nauramme samalla köyhille :love: :haart:

Anteeksipyyntö hyväksytty! :D

Kiitti ettet ruennu tässä julkisesti mainitsemaan siitä mun perjantain kännipuhelusta ja "leikkimielisistä" uhkailuista koskien tämän tredin aijempia viestejä...:rolleyes: Mäkki passaa hyvin (heseen mulla ei ookkaan enää mitään asiaa-mää kerron sitten, aivan kauheeta), pitää vissiin mennä mun autolla kun sun ei pysy talvella tiellä? ...Onneksi muut ei näitä vinoon kirjotettuja viestejä! Love you, moimoi :haart:


Joo, katsellaanhan sitä mäkkiä. Hei.


:thumbs:
 
Mites kävi niille EVO-haaveille :(
Ei pystyny, oli niin hapokasta... joo siis suunnitelmat muuttuu ja katsellaan tästä eteenpäin hissukseen. Tolla nykyisellä pystyy kuitenkin ehkä palauttaa kikulin ees takaisin normimittaan, Sukisukilla oli paha paha vaikutus. :D
 
Kai sä alat myös Preludea kiristelemään?
Heheh, no sormet vähän syyhyäis tietenkin, mutta toi VTEC H22 on ihan pirun kiva ja pirteä käyttömosa vakionakin (185hp), ja varsinkin nyt kun tulee kilsoja aika paljon ni ei mitään tärykalvoja hajottavia pakopuolibassoja kertakaikkiaan jaksa kuunnella. Maltillista alustasettiä ehkä, pientä imupuolifiksausta ja... ja... ja...
:hyper:
 
Preludesta

Mulla oli samanlainen kiesi alla joskus 99-00. Oli aivan perkeleen hyvä auto ajaa, käyttää ja räntäntättää. Paras auto mikä mulla on koskaan ollut alla. Harmi, että taisivat lopettaa valmituksen juuri tuohon vuosimalliin, tai ainakin maahantuonnin.
 
Mulla oli samanlainen kiesi alla joskus 99-00. Oli aivan perkeleen hyvä auto ajaa, käyttää ja räntäntättää. Paras auto mikä mulla on koskaan ollut alla. Harmi, että taisivat lopettaa valmituksen juuri tuohon vuosimalliin, tai ainakin maahantuonnin.
No siis mulla on nyt vasta ~500km tolla alla, mut oon kyllä jokaisesta tykänny tosi paljon. Tolla kaaralla on ihan hassu oma "luonne" josta ei oikein voi olla tykkäämättä, ainakin omaan käteen istuu kuin tiivis hansikas. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom