Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näyttäs audi olevan aika suosittu, ei siinä mitään, hyvä autohan se on. itellä kans haaveena 1.8t quattro....ehkä joskus :)
 
BMW 325 coupe -06:rock:

Verovapaa Sveitsin Bemu. Hinta uskokaa tai älkää 150% vähemmän kuin täällä!
 
Hmmm... toi ON aika paha näin äkkiseltään uskoa! :D

Varmasti ON! Niin oli mullakin. Sveitsin kansalaisena (eräs rakas sukulainen) sai tuotua 6000 ajetun lelun hintaan xx xxx, joka on lähes 150% vähemmän, kuin täältä ostetun uuden. Selvensikö yhtään? ..ja kärryssä 19'' kromit alla!
 
100%:n alennus on 0€ oli alkuhinta mikä tahansa.

Hinta voi nousta 100000000%, mutta se ei voi laskea kuin 100%.

anteeksi:offtopic:

OK, no mun pointti taisi sitten olla 75%:jahas: no anyways, auton ostohinta oli alle 20K. EN ENÄÄ IKINÄ OSTA AUTOA SUOMESTA.
 
Mä ostin juuri Audi a3:sen 1.6 vm. 2000 ja tietty musta. Isompi kone ois ollu toiveissa mutta eipä löytyny sopivaan hintaan.
Eiköhän tuolla kaupungissa pärjää.
 
OK, no mun pointti taisi sitten olla 75%:jahas: no anyways, auton ostohinta oli alle 20K. EN ENÄÄ IKINÄ OSTA AUTOA SUOMESTA.

Heh, pakko itsekin puuttua, eli tuo malli täällä maksaa 51250e bemaristisivujen mukaan...

Täytyy olla sveitsissä kyllä halpaa jos tuo auto maksoi siellä ~12500e... tosin ne vanteet taitoivat sitten maksaa 7000e että päästään tuohon vähän alle 20 kiloon :D

Mites muuten tuo että tämä toinen henkilö toi auton tänne, mites ne verot. Kaveripiiristä vaan tiedossa kun auto tuotiin japanista tänne, piti pitää ensiksi japanissa vuoden ajossa ennen kuin sai tuoda tänne, muuten olisi verot napsahtaneet. Muitakin ongelmia taisi vielä tulla mutta niistä en sen enempää tiedä, vaikeaa se oli kumminkin.
 
Just samanlainen hakusessa. Miksi päädyit tähän, ja miltä vaikuttaa? :D

Siitä lähtien kun olin ex pomon a4 3.0 quattro s-linen kyydissä olen ollut Audimies.:D
Omani saan vasta ensviikon puolivälissä koska sain puskurien maalauksen ja jakoremmin vaihdon samaan hintaan. Koeajanut tietty olen ja hyvältähän tuo vaikuttaa.
Huono puoli on ilmasatoinnin puuttuuminen, mutta kun käytettynä hommaa niin ei oo liiemmälti varaa valita.

Myös ovien helmoissa listojen alla saattaa olla ruostetta, kun pöly ja loska pääsee siellä pyörimään.
Huolellinen pesu auttaa paljon ja kun listat silloin tällöin irrottaa ja vahaa pellit sen alta(tai paikkamaalaa) niin mitään ongelmia ei pitäisi tulla.

Käyppäs tuolla http://www.audiclub.fi saat paljon infoa(myös niiden listojen irrotukseen).:)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom