Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Auto ei sinänsä ole mikään erikoinen eikä ole oma mutta laitan kuitenkin kun tossa pihanurmella makoilee. Ford sierra 3.6l v8
 
Mercedes-Benz CL 600 Automatik vm 04
368kw, juuri ostettu pitäis verot maksaa jotka ovat aika huimat juuri tuotu saksasta :)
no töitä pitää tehdä :D että saa verot maksettuu :D
 
paljonkohan vastaava maksais ? itse hankin cl600(v12) mesekin hinta 80 tonnii + verot jotka tulevat varmaan olemaan samanverrankuin auton hinta :D
eli hinnaksi tulee yhteensä varmaan reilu 150tonnii , tohon vois vaihtaa :D
-EDIT_ vitut vaiha mopoon :D

:kuvia:

Pitäsköhä kans lähtee vielä kokiks opiskelee :)

ravintola kokki,ravintola työntekiä,tämä ammatti on minulle unelma työ ,olen asunut nyt 3v ulkomailla ja työpaikkoja on riittänyt.töissä olen ollut italiassa,teneriffalla ja tällä hetkellä maltalla
 
Näyttikin tutulta, tuo kaasaripari on aina yhtä sykähdyttävä :=)
SD1:stä? Siis se 155 heppanen?

nipotus mode on:
Se on muuten 3,5 litraa
nipotus mode off
 
Viimeksi muokattu:
Näyttikin tutulta, tuo kaasaripari on aina yhtä sykähdyttävä :=)
SD1:stä? Siis se 155 heppanen?

nipotus mode on:
Se on muuten 3,5 litraa
nipotus mode off

Jatketaan kun alotit se on porattu:)
Maailmanlopun zenitit
 
Näyttikin tutulta, tuo kaasaripari on aina yhtä sykähdyttävä :=)
SD1:stä? Siis se 155 heppanen?

nipotus mode on:
Se on muuten 3,5 litraa
nipotus mode off

Oisko ollu joku 120heppanen? Nykysestä tehosta ei ole tietoa mutta tuskin hirveesti alle 180.
 
jos laki antaisi periksi olisi riesaimen keulalla varmaan litraa tai kahta isompi kone kuin nyt:D

Sierraahan valmistettiin Etelä-Afrikassa RS-8 -mallinimellä, eli Mussesta tutulla 5 litran kasilla varustettuna. En sitten tiedä, voiko kyseistä autoa käyttää rakentelussa vertailuautona. Jos se olis niin helppoa, niin varmaan täälläkin pörräis useampi Sierra miesten moottorilla varustettuna. ;) Meni vähän :offtopic: , sori.
 
Sierraahan valmistettiin Etelä-Afrikassa RS-8 -mallinimellä, eli Mussesta tutulla 5 litran kasilla varustettuna. En sitten tiedä, voiko kyseistä autoa käyttää rakentelussa vertailuautona. Jos se olis niin helppoa, niin varmaan täälläkin pörräis useampi Sierra miesten moottorilla varustettuna. ;) Meni vähän :offtopic: , sori.

Uskaltaisin hieman väittää vastaan. Koneen litra tilavuus oli mielestäni 3.5litree??en mene siittä takuusen mutta olen melkein varma että se oli xr8 ei rs8.
Ja uskallan väittää ettei se ollut mussen 5l v8 vaan vaan buickin alulohkolla.
Koska autoja ei ole ikinä tuotu Suomeen ei sitä voida käyttää vertailukohteena.
edit: perun sanani kyllä se olikin 5litrasella mutta tyyppi on xr8
Ja vielä tohon aikaisempaan postiin, strombergit ei zenitit
 
Uskaltaisin hieman väittää vastaan. Koneen litra tilavuus oli mielestäni 3.5litree??en mene siittä takuusen mutta olen melkein varma että se oli xr8 ei rs8.
Ja uskallan väittää ettei se ollut mussen 5l v8 vaan vaan buickin alulohkolla.
Koska autoja ei ole ikinä tuotu Suomeen ei sitä voida käyttää vertailukohteena.
edit: perun sanani kyllä se olikin 5litrasella mutta tyyppi on xr8
Ja vielä tohon aikaisempaan postiin, strombergit ei zenitit

Juu juu, niin niin.. xr8 tarkoitin. En tiedä, mistä toi rs tuli. Onhan voortilla ollu sitäkin kyllä.
 
Muistelisin, että SD1:een quotattiin 155. Rangeen 12? - 132 välille
ja Lantikkaan 91. Näin siis kaasarikoneissa.

Moottori tehot olivat mallissa 2300: 123hp ja 2600:ssa 136hp sekä 3500:ssa 155hp. Tossa riesaimen koneessa taitaapi vakiona olla se 123hp
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom