Pontiac Trans Am GTA -88
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auto ei sinänsä ole mikään erikoinen eikä ole oma mutta laitan kuitenkin kun tossa pihanurmella makoilee. Ford sierra 3.6l v8
No johas on sierraan iso kone laitettu keulalle.
No niin, tolla selvisi auto, eli tuo kaupungilla pyörii:
http://www.rsportscars.com/eng/cars/carlsson_clk-rs.asp
No johas on sierraan iso kone laitettu keulalle.
paljonkohan vastaava maksais ? itse hankin cl600(v12) mesekin hinta 80 tonnii + verot jotka tulevat varmaan olemaan samanverrankuin auton hinta :D
eli hinnaksi tulee yhteensä varmaan reilu 150tonnii , tohon vois vaihtaa :D
-EDIT_ vitut vaiha mopoon :D
ravintola kokki,ravintola työntekiä,tämä ammatti on minulle unelma työ ,olen asunut nyt 3v ulkomailla ja työpaikkoja on riittänyt.töissä olen ollut italiassa,teneriffalla ja tällä hetkellä maltalla
Auto ei sinänsä ole mikään erikoinen eikä ole oma mutta laitan kuitenkin kun tossa pihanurmella makoilee. Ford sierra 3.6l v8
Onko tuo Roverin V8?
Näyttikin tutulta, tuo kaasaripari on aina yhtä sykähdyttävä :=)
SD1:stä? Siis se 155 heppanen?
nipotus mode on:
Se on muuten 3,5 litraa
nipotus mode off
Pitäsköhä kans lähtee vielä kokiks opiskelee
Näyttikin tutulta, tuo kaasaripari on aina yhtä sykähdyttävä :=)
SD1:stä? Siis se 155 heppanen?
nipotus mode on:
Se on muuten 3,5 litraa
nipotus mode off
jos laki antaisi periksi olisi riesaimen keulalla varmaan litraa tai kahta isompi kone kuin nyt:D
Sierraahan valmistettiin Etelä-Afrikassa RS-8 -mallinimellä, eli Mussesta tutulla 5 litran kasilla varustettuna. En sitten tiedä, voiko kyseistä autoa käyttää rakentelussa vertailuautona. Jos se olis niin helppoa, niin varmaan täälläkin pörräis useampi Sierra miesten moottorilla varustettuna. ;) Meni vähän , sori.
Uskaltaisin hieman väittää vastaan. Koneen litra tilavuus oli mielestäni 3.5litree??en mene siittä takuusen mutta olen melkein varma että se oli xr8 ei rs8.
Ja uskallan väittää ettei se ollut mussen 5l v8 vaan vaan buickin alulohkolla.
Koska autoja ei ole ikinä tuotu Suomeen ei sitä voida käyttää vertailukohteena.
edit: perun sanani kyllä se olikin 5litrasella mutta tyyppi on xr8
Ja vielä tohon aikaisempaan postiin, strombergit ei zenitit
Oisko ollu joku 120heppanen? Nykysestä tehosta ei ole tietoa mutta tuskin hirveesti alle 180.
Muistelisin, että SD1:een quotattiin 155. Rangeen 12? - 132 välille
ja Lantikkaan 91. Näin siis kaasarikoneissa.