Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyggis sanoi:Harkinnassa ostaa 328 E36 vuosimallia 97. Nahat, ilmastointi, ESP, parkkitutka, manuaali, ajotietokone, yms... Kokemuksia tai mielipiteitä?
Onkos ihan aito cossu??Korsto sanoi:Ford Sierra "koosvoorth" -89 ;)
Hei! Onko millasia kokemuksia Almerasta? Mä oon hankkimassa autoo, ja yks vaihtoehto olis just 1,5 Almera, tosin -00 vuosimallia. Kannattasko hankkia?Clayman sanoi:Kohta tulis ensimmäinen oma auto, Nissan Almera vm 2004, 21tkm ajettu, 1,5l koneella.
Amelie sanoi:Hei! Onko millasia kokemuksia Almerasta? Mä oon hankkimassa autoo, ja yks vaihtoehto olis just 1,5 Almera, tosin -00 vuosimallia. Kannattasko hankkia?
Mikä saa mihen kääntämään kelkkansa noin totaalisesti itselläkin vielä ässän lisäksi m3,tosin 96.Bensaa saa asemilta,ei lopu ainakaan vielä kesken:thumbs:nCh sanoi:vw vento 96. Aikasemmin oli vm 03 m3 josta postasin kuviakin tänne. Ei niin taloudellinen.
tubbi sanoi:Mikä saa mihen kääntämään kelkkansa noin totaalisesti itselläkin vielä ässän lisäksi m3,tosin 96.Bensaa saa asemilta,ei lopu ainakaan vielä kesken:thumbs:
tubbi sanoi:Mikä saa mihen kääntämään kelkkansa noin totaalisesti itselläkin vielä ässän lisäksi m3,tosin 96.Bensaa saa asemilta,ei lopu ainakaan vielä kesken:thumbs:
nCh sanoi:no lähinnäse että tällä hetkellä ajan täydellätankilla 600km (50l) tankki ja ämmällä sen 350-400km :D
edit. mutta ei hätää.. hankinnassa jo STi, Evo 8, S4.. joku näistä löytyy pian tallista ja eukko saa ajaa ventolla. Itseasiassa ventosta kosahti eile vesipumppukin :D