Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harkinnassa ostaa 328 E36 vuosimallia 97. Nahat, ilmastointi, ESP, parkkitutka, manuaali, ajotietokone, yms... Kokemuksia tai mielipiteitä?
 
Tyggis sanoi:
Harkinnassa ostaa 328 E36 vuosimallia 97. Nahat, ilmastointi, ESP, parkkitutka, manuaali, ajotietokone, yms... Kokemuksia tai mielipiteitä?

suosittelen 325 tai tuo 328. Eipä noi kyseisen vuosimallin/korimallin M3:stkaan enää kalliita ole. Ite ajattelin parkkeeraa kakkosautoksi E36 3.2L M3;sen kakkosautoksi kesän jälkeen..
 
Clayman sanoi:
Kohta tulis ensimmäinen oma auto, Nissan Almera vm 2004, 21tkm ajettu, 1,5l koneella. :)
Hei! Onko millasia kokemuksia Almerasta? Mä oon hankkimassa autoo, ja yks vaihtoehto olis just 1,5 Almera, tosin -00 vuosimallia. Kannattasko hankkia?
 
Just ostin Suzuki Alton vuosimallia -89. 0,8 litran kone. Vaihdelaatikko melko huono, mutta kyllä sillä töihin pääsee. :)
 
Olin luvannu itelleni etten osta autoo ennenkun opiskelujen jälkeen jonkun suht uuden.

No ilmaseksi sattu saamaan niin ajellaa tää kesä -92 Toyota Carina 2. Paremmin se vettä pitää ku mun Helkama..
 
Amelie sanoi:
Hei! Onko millasia kokemuksia Almerasta? Mä oon hankkimassa autoo, ja yks vaihtoehto olis just 1,5 Almera, tosin -00 vuosimallia. Kannattasko hankkia?

Ainkaan vielä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Tosin eipä mulla ole tuo auto ollut kuin jotain 3 viikkoa vasta. Viime sunnuntaina tuli ensimmäinen vika koskien turvatyynyjä, mutta huolto jo varattu ja takuun piikkiinhän tuo menee, eli no hätä.

Tyttöystävä on myös ylistänyt tota autoa :) . Ensi viikolla popit menee vaihtoon, sitten onkin vähäksi aikaa kaikki kunnossa, ensi kesäksi kunnon vanteet alle :kuola:
 
vw vento 96. Aikasemmin oli vm 03 m3 josta postasin kuviakin tänne. Ei niin taloudellinen.
 
nCh sanoi:
vw vento 96. Aikasemmin oli vm 03 m3 josta postasin kuviakin tänne. Ei niin taloudellinen.
Mikä saa mihen kääntämään kelkkansa noin totaalisesti:hyper: itselläkin vielä ässän lisäksi m3,tosin 96.Bensaa saa asemilta,ei lopu ainakaan vielä kesken:thumbs:
 
Nyt olis tulossa BMW 328 farkkua vuosimallia 97 ja ajettu 135 tkm. Varusteina mm. ilmastointi, kattoluukku, ajotietokone, alustasarja, m-paket yms...
 
tubbi sanoi:
Mikä saa mihen kääntämään kelkkansa noin totaalisesti:hyper: itselläkin vielä ässän lisäksi m3,tosin 96.Bensaa saa asemilta,ei lopu ainakaan vielä kesken:thumbs:

no lähinnäse että tällä hetkellä ajan täydellätankilla 600km (50l) tankki ja ämmällä sen 350-400km :D

edit. mutta ei hätää.. hankinnassa jo STi, Evo 8, S4.. joku näistä löytyy pian tallista ja eukko saa ajaa ventolla. Itseasiassa ventosta kosahti eile vesipumppukin :D
 
nCh sanoi:
no lähinnäse että tällä hetkellä ajan täydellätankilla 600km (50l) tankki ja ämmällä sen 350-400km :D

edit. mutta ei hätää.. hankinnassa jo STi, Evo 8, S4.. joku näistä löytyy pian tallista ja eukko saa ajaa ventolla. Itseasiassa ventosta kosahti eile vesipumppukin :D

Pakko kysäistä tällaisena köyhänä ihmisinä, että mitenkä sulla on varaa tollasiin autoihin(en puhu ventosta :D) ? Ootko saanut perintöä tjsp?
Siis kysyn ihan mielenkiinnosta, koska profiilin mukaan oot 18 vuotias. Mulla ainakaan tossa iässä(tai tässäkään iässä) ole ikinä ollut niin paljoa rahaa, että jotakin noista autoista olisi voinut edes miettiä.
En siis millään pahalla tätä utele :) :kippis1:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom