Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Käyttöautona MB Vito 115CDI4x4 A/T vm.2006, vaimolla MB C 200CDI A/T Avantgarde STW, vm.2005 ja kesällä ajellaan sitten jenkillä; Dodge Monaco 2D HT Brougham 440cid, 7,2l. vm.1977.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Audi coupe 2.3E 90 -89 tuli laitettua. Vielä kun tietäisi paljon verot tulee olemaan tuohon. Ei kuulemma ollut tuota mallia tuotuna niin veropäätökseen menee yli kuukausi. :)
 
Lycanth sanoi:
Audi coupe 2.3E 90 -89 tuli laitettua. Vielä kun tietäisi paljon verot tulee olemaan tuohon. Ei kuulemma ollut tuota mallia tuotuna niin veropäätökseen menee yli kuukausi. :)

Kai otit kardaanilla varustetun version.
 
Jos oikein käsitin niin ei ole quattro. :itku:
 
Nyt ois tiedossa BMW 325,tehua löytyy ja silimäki lepää kun sitä kahtelee.Onko minkälaisia kokemuksia moisista mulukunjatkeista?
 
Potsie sanoi:
Nyt ois tiedossa BMW 325,tehua löytyy ja silimäki lepää kun sitä kahtelee.Onko minkälaisia kokemuksia moisista mulukunjatkeista?
http://www.btcf.fi/ Tuolta löytyy enemmän tietoa. Tarkoitatko E36:sta?
 
Potsie sanoi:
Nyt ois tiedossa BMW 325,tehua löytyy ja silimäki lepää kun sitä kahtelee.Onko minkälaisia kokemuksia moisista mulukunjatkeista?
Kyllä on kokemusta, itse olen tykänny aivan mielettömästi kyseisestä mallista! (coupesta, avosta ja sedanista, automaatista ja manuaalista) Vaikka tuo 192 pollea alkaa jo tuntumaankin liian pliisulta.. Mut kannattaa pitää mielessä se, että nuo on yleensä aika reippaasti poljettuja, että kannattaa olla tarkka siinä et ottaa vaan hyvä kuntosen yksilön. Huonompi kuntoisissa alkaa löytymään kaikenlaista vikaa, joita on kallista korjata.. Niinkun bemuja yleensä:jahas:
Mut silti, huippu auto, suosittelen! (vähintään sillä 2,5 koneella..)
 
Sinttu sanoi:
Kyllä on kokemusta, itse olen tykänny aivan mielettömästi kyseisestä mallista! (coupesta, avosta ja sedanista, automaatista ja manuaalista) Vaikka tuo 192 pollea alkaa jo tuntumaankin liian pliisulta.. Mut kannattaa pitää mielessä se, että nuo on yleensä aika reippaasti poljettuja, että kannattaa olla tarkka siinä et ottaa vaan hyvä kuntosen yksilön. Huonompi kuntoisissa alkaa löytymään kaikenlaista vikaa, joita on kallista korjata.. Niinkun bemuja yleensä:jahas:
Mut silti, huippu auto, suosittelen! (vähintään sillä 2,5 koneella..)
Teho tuntu kyllä hurjalta siihen ennestään tottumattomalle.2,5 litrasella myllyllä ja se 192 hv vakiona.Tosiaan rupesi hirvittämään nuo koneiden kestot.Sitten ku se lasahtaa niin on kallis korjattava.Pitää vaan koittaa sumplia tarkkaan ettei heti leviäis käsiin.
 
Mulla on Volvo 240 farkku vm. 83..... hyvin oon pärjännyt viimeisen vuoden sillä, kun tuo Pajero on telakalla. Joskos sen ensi syksyksi sais kuntoon.

Ens viikolla tulee tähän työvälinkulkuun vm. 91 Clio, joten bensakulut vähenee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom