Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lycanth sanoi:Audi coupe 2.3E 90 -89 tuli laitettua. Vielä kun tietäisi paljon verot tulee olemaan tuohon. Ei kuulemma ollut tuota mallia tuotuna niin veropäätökseen menee yli kuukausi.
http://www.btcf.fi/ Tuolta löytyy enemmän tietoa. Tarkoitatko E36:sta?Potsie sanoi:Nyt ois tiedossa BMW 325,tehua löytyy ja silimäki lepää kun sitä kahtelee.Onko minkälaisia kokemuksia moisista mulukunjatkeista?
Tarkalleen en tierä,-91 vuosimalli oli kyseessä.Onko se nyt sitten tuo e36...Lycanth sanoi:http://www.btcf.fi/ Tuolta löytyy enemmän tietoa. Tarkoitatko E36:sta?
Kyllä on kokemusta, itse olen tykänny aivan mielettömästi kyseisestä mallista! (coupesta, avosta ja sedanista, automaatista ja manuaalista) Vaikka tuo 192 pollea alkaa jo tuntumaankin liian pliisulta.. Mut kannattaa pitää mielessä se, että nuo on yleensä aika reippaasti poljettuja, että kannattaa olla tarkka siinä et ottaa vaan hyvä kuntosen yksilön. Huonompi kuntoisissa alkaa löytymään kaikenlaista vikaa, joita on kallista korjata.. Niinkun bemuja yleensä:jahas:Potsie sanoi:Nyt ois tiedossa BMW 325,tehua löytyy ja silimäki lepää kun sitä kahtelee.Onko minkälaisia kokemuksia moisista mulukunjatkeista?
Teho tuntu kyllä hurjalta siihen ennestään tottumattomalle.2,5 litrasella myllyllä ja se 192 hv vakiona.Tosiaan rupesi hirvittämään nuo koneiden kestot.Sitten ku se lasahtaa niin on kallis korjattava.Pitää vaan koittaa sumplia tarkkaan ettei heti leviäis käsiin.Sinttu sanoi:Kyllä on kokemusta, itse olen tykänny aivan mielettömästi kyseisestä mallista! (coupesta, avosta ja sedanista, automaatista ja manuaalista) Vaikka tuo 192 pollea alkaa jo tuntumaankin liian pliisulta.. Mut kannattaa pitää mielessä se, että nuo on yleensä aika reippaasti poljettuja, että kannattaa olla tarkka siinä et ottaa vaan hyvä kuntosen yksilön. Huonompi kuntoisissa alkaa löytymään kaikenlaista vikaa, joita on kallista korjata.. Niinkun bemuja yleensä:jahas:
Mut silti, huippu auto, suosittelen! (vähintään sillä 2,5 koneella..)
neutraali sanoi:seat leon 1.9Tdi
en oo. helppohan tuota ois kyllä viritelläMik99 sanoi:Joko se Neutris on suunnitellut virittelyä?