Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opel signum -04 käyttö auto.:4:
MB 280ce -73 "pystäri" aurinkoisten päivien kesä auto.:5:
Mazda 626 -86 seisonnassa oleva kakkos auto.:1:
 
Minulla on sellanen neuvostoliiton aikainen MatsaLaatikko.

Se on ollu ihan passeli ekaksi autoksi. 88-vuosimalli, Mazda 323, 1.5
 
Mitsubishi Lancer EXE vm. 1992 ja vielä automaattivaihteinen. Jättää auton kuin auton liikennevaloihin (porukka ei osaa lähettää). Oikean jalan launch control toimii aina.
 
no eipä tossa linkissä muuta näy kun keltainen sammakko :jahas: kai mä sit oon niin vitun tyhmä kun en ymmärrä sammakkoa autoks.
 
erkjetter sanoi:
no eipä tossa linkissä muuta näy kun keltainen sammakko :jahas: kai mä sit oon niin vitun tyhmä kun en ymmärrä sammakkoa autoks.

et vaan osaa.
ilmeisesti käytät firefoxia.
 
Pantera sanoi:
et vaan osaa.
ilmeisesti käytät firefoxia.

Kyllä tuo ao. sammakko myös IE:llä on saldona. Kannattanee laittaa kuvat jostain muualta jakoon... :rolleyes:

img19268mm.jpg
 
Jee, ekaa kertaa pääsen selittämään jotain. Kopioikaa kuvan url ja laittakaa kysymysmerkki perään.

Ps. Ihan makee toi auto.
 
Nissan Sunny 1.6SLX -87 (300tkm lasissa),ajettu 30tkm ilman öljynvaihtoja,jäähdytysnesteistä ollut tietoa moneen sataan kilometriin.Käsijarrukäännös tehty stop-merkkiä päin-->perä solmussa,tanssittu katolla-->katto sisällä ja ajettu päin lämmitystolppaa-->puskuri irtos. Ratti sahattu poikki kun rattilukon avain katos,kuskin puolen lukko roikkuu ovessa kun autoon muutaman kerran murtauduttu. Katsastuksista mennyt läpi heittämällä,tosin silloin viimeksi ei tuo ratti ollut vielä poikki...slickeseillä kesäpalloilla vedetty talven läpi. Hyvä auto,aina lähtee käyntiin ja halpoja kilometrejä.
 
Kohta tulis ensimmäinen oma auto, Nissan Almera vm 2004, 21tkm ajettu, 1,5l koneella. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom