Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Mul on perus Volkswagen polo 2004 versio ja ajettu 134000km kohta siis vaihto uuteen :)
Nyt on vaa tämmönen Koistinen, että autoon on reilu 900€ huolto tulossa.
Perus kilasahulto ja katsastus yms.
En viitsinyt vaihtaa autoa kun paljon tossa on viel kilsoja ja rahoitustaki jäljellä. No kaikki aikanaan.

image.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi saatana!

:rolleyes:
 
Ihan ok tuo vajaavetoinen vaparikin kulkee, kun latua riittää.
 

Liitteet

  • 20151009_015303~01.jpg
    20151009_015303~01.jpg
    101,8 KB · Katsottu: 646
Eilen taloon saapui VW Transporter -96 1.9 TDi, ajettu 350 tkm. Täydellinen peli metsään, ei tarvii varoa eikä sisällä mitään hienoja vimpaimia. Talossa ennestään Volvo V70 -02 332 tkm ja VW Transporter -10 9 hlö bussi 330 tkm. Eli sisäänajettuja pelejä tällä kulmalla.
 
Kai possut hyviä on talvellakin, en itse ainakaan sitä epäile. Mulla oli useita syitä siihen, miksi en aja tuolla talvella, mutta talvikelpoisuutta en todellakaan epäilisi.
 
Tällä hetkellä mennään VW Passat 1.6tdi vm 2010.

Haaveissa ois ostaa uusi Chevy Suburban. Tuossa autossa ei ole mitään järkeä, käyttökulut korkeat ja bensaa palaa se 15-30l/100km mutta on vaan niin helvetin kiva auto. Moottoritienopeuksissa ei kuulu sisälle mitään ja menee kuin kiskoilla.

Aikaisemmin on kiinnostanut aina pienet urheiluautot mutta nykyään on mentaliteetti että isompi on parempi :)
 
Tällä hetkellä on ensimmäinen auto alla. Se on Audi A4 1.8t quattro ja vuosimallia 2003. Täytyy sanoa että tyytyväinen olen kaikin puolin autoon vaikka hirveästi vertailukohteita ei ole tai kokemusta eri autoista :) Tällä hetkellä olen vielä sitä mieltä että kyllä se seuraavakin auto saa olla Audi ja Quattro, saa nähä muuttuuko mieli matkan varrella
 
Kai possut hyviä on talvellakin, en itse ainakaan sitä epäile. Mulla oli useita syitä siihen, miksi en aja tuolla talvella, mutta talvikelpoisuutta en todellakaan epäilisi.
Aivan mainioitahan talvella(kin) nää vesijäähyt ainakin. Nelivetokin on kovin hauska ja vahvasti takavedon oloinen liukkaalla. Pari talvea ajellut itse, nyt tällä kertaa auto huilailee kevääseen asti.

WP_20141122_001 1.jpg
 

Suositut

Back
Ylös Bottom