Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
X6M tilattu, muutaman kuukauden päästä pitäis tulla. Laittelen kuvia kun saadan auto.

Piti oikein tarkistaa hintaero Suomi vs. jenkkilä - hinnat alkaen 220000 euroa ja 100000 taalaa. Lisävarusteiden kanssa hintaero repeää vieläkin rumemmaksi.
Kasataankos noi kaikki M-mallit Euroopassa, vai tuleeko tuo jostain lähempää?
 
Piti oikein tarkistaa hintaero Suomi vs. jenkkilä - hinnat alkaen 220000 euroa ja 100000 taalaa. Lisävarusteiden kanssa hintaero repeää vieläkin rumemmaksi.
Kasataankos noi kaikki M-mallit Euroopassa, vai tuleeko tuo jostain lähempää?

X5 ja X6 kasataan käsittääkseni täällä jenkeissä.
 
Tein "elämäni" virheen ja vaihdoin CLK:n Japanilaiseen riisikippoon (ASX). Naisena voinen tunnustaa että melkein itkua väänsin kun jouduin sen autokaupan pihaan jättämään.
Positiivisena asiana voinen todeta, etten tiennyt autoilun olevan näin halpaa. Ihka ensimmäinen ei Saksalainen autoni, Ei se mihinkään liiku, eikä ole automaattia eikä nahkoja, mutta ihan ok auto näin 7kk ajokokemuksella.
 
Tällä hetkellä alla sinnittelee porrasperä Ford Mondeo vuosimallia 2003.

-1.8 bensakoneella
-manuaali
-Ei ole (vielä) tien poskeen jättänyt.
-Laiska ku mikä
 
Täällä Ranskanmaalla on käytössä Toyota Auris Hybrid

Ihan yllättävän positiivinen auto. Näppärä kaupungissa ja kehätiellä, motarilla sit ei taas olekkaan. Sähkömoottorilla rantaa ajaessa pyöräilijät eivät tajua että auto tulee takana.
 
Täällä Ranskanmaalla on käytössä Toyota Auris Hybrid

Ihan yllättävän positiivinen auto. Näppärä kaupungissa ja kehätiellä, motarilla sit ei taas olekkaan. Sähkömoottorilla rantaa ajaessa pyöräilijät eivät tajua että auto tulee takana.

Vaikka se pieni auto onki, nii en välttämättä pyöeätielle lähtis.
 
^niin... täällä ei niin tunneta pyöräteitä kuin suomessa...

Mutta, tajusit varmaan mitä tarkoitin, vai haenko tuolta työmaalta vähän terästä ja alan vääntämään?
 
Mites avoautot sopii talvikäyttöön (katto kiinni tietysti :jahas: ) ? Varmaan kovakattonen tarveis olla. Onko kellään kokemuksia/tietoa? Vois luulla, että kovakattoset toimii aikastas siinä missä umpikattoset, mut mikä on totuus... Jos joskus ostais avoauton ja käyttäs sitä ympärivuotisesti, kun ei tässä miljonäärejä olla kuitenkaan.
 
Mites avoautot sopii talvikäyttöön (katto kiinni tietysti :jahas: ) ? Varmaan kovakattonen tarveis olla. Onko kellään kokemuksia/tietoa? Vois luulla, että kovakattoset toimii aikastas siinä missä umpikattoset, mut mikä on totuus... Jos joskus ostais avoauton ja käyttäs sitä ympärivuotisesti, kun ei tässä miljonäärejä olla kuitenkaan.

Itellä 2-paikkanen kangaskatolla. Hyvin toimii talvellakin ja lämmintä on hytissä. Nykyään noissa on niin monta kerrosta kangasta yms. niin ei se lämpö mihinkään karkaa.
 
Mites avoautot sopii talvikäyttöön (katto kiinni tietysti :jahas: ) ? Varmaan kovakattonen tarveis olla. Onko kellään kokemuksia/tietoa? Vois luulla, että kovakattoset toimii aikastas siinä missä umpikattoset, mut mikä on totuus... Jos joskus ostais avoauton ja käyttäs sitä ympärivuotisesti, kun ei tässä miljonäärejä olla kuitenkaan.

mulla on kovakattoinen avo, ja talviautona ei mitään ongelmia. Lämpeää nopeasti sisällä kovallakin pakkasella kun pieni tila kakspaikkaisena. eli talvikäyttö ei ole syy olla hankkimatta
 
Mx5 sai myös muistaakseni kovan katon? Niinkun varmaan aika moneen myös.
 
Kokemusta sekä kova- että rättikattoisesta talvikäytössä, vuosien ajalta. Kova tietysti paljon parempi, mutta ei vastaa normaalia "kiinteää" kattoa.
Autot 90-luvun 300-sarjan BMW ja 2010-luvun Volga C70.
Molemmilla pärjäsi ihan ok silti. Etelämmässä avo olis ihan hyväkin vaihtoehto.
 
Meillä on nyt toisena autona ollut viime kesästä asti Toyota Auriksen farkku, uusi auto joo mutta kyllähän vituttaa sillä körötellä. Edellinen auto oli oli F30 koppainen bimmeri ja seuraavakin auto on joku muu kun tuollainen eläkeläispurkki. Perkele.
 
Puolitahattomasti vaihtui edellinen menopeli maanantaina ja nyt siis tämä viikko jo ollut alla 07 vuoden Volvo V50 2.0d Summum varusteluilla ja softattuna 175hv/400nm. Aivan loistava peli, en ole vielä mitään pahaa sanottavaa keksinyt. Ohituskiihtyvyyttä ja vääntöä isoilla vaihteilla löytyy riittävästi.
 
Viimein tuli valkattua bodykitti faceliftiä varten, monta kuukautta sai arpoa ja suht edukkaaseen & sopivan maltilliseen tuli päädyttyä (RDX racedesign). Maavara varsinkin keulassa jäi kyllä yllättävän pieneksi :D

11204991_1098169983530291_5835103136276426907_n.jpg


Lower-your-car-they-said-550x577.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom