Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tais olla että R:n toimitusaika oli liian pitkä.Onko toi GTI, niin kuin joku tossa arveli vai R? R:llä varmaan menis talvikin ihan mukavasti, vaikka matalahko onkin.
Okei, oon ostamassa seuraavaksi joko Hybrid Touareggia tai Porsche Macania....
Mun mielestä toi on Golffi, en mä susta tiiä. Hybridi Touareggia ei vielä saa, eikä taida posseekaan saada. Mut nyt selvis, että noi mun kamathan menee heittämällä pienempäänkin autoon, niin voipi olla, että tässä mennään tovi nyt pienemmällä kun kolme maasturia ollut jo.
No mun 1.4 skoda makso enemmän. :jahas:
?
Kai toi nyt sentään neliveto on?
Porsche?Hybridi Touareggia ei vielä saa, eikä taida posseekaan saada.
Ruutupenkit on ihan vitun hirveitä. En tajuu mikä ihmeen idea se on?
Taitaapi olla vain etuveto. Aikamoinen downgreidaus kyllä.
Downgreidaukset voi olla erittäin hyviä. Itselläkin jos työnkuva muuttuisi siihen, että ajaisin vähemmän tai tarvitsisin vaikka vähemmän tilaa tms., niin hankkisin kyllä varmaan aika nopeasti erilaisen auton. Ainakin vähäksi aikaa. Käyttökuluiltaan ja hinnaltaan edullisempi auto voi olla myös ihan ok vaihe kerätä rahaa säästöön sitä seuraavaa hinnakkaampaa autoa varten, jos tuntuu siltä, että sellainen tulee saada uudestaan alle.
Late_h:n penkkien kuosi kelpaa kyllä ysärilapsellekin, mutta noista torahampaista voi olla kahta mieltä :D