Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Onko toi GTI, niin kuin joku tossa arveli vai R? R:llä varmaan menis talvikin ihan mukavasti, vaikka matalahko onkin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko toi GTI, niin kuin joku tossa arveli vai R? R:llä varmaan menis talvikin ihan mukavasti, vaikka matalahko onkin.
Tais olla että R:n toimitusaika oli liian pitkä.
 
Mun mielestä toi on Golffi, en mä susta tiiä. Hybridi Touareggia ei vielä saa, eikä taida posseekaan saada. Mut nyt selvis, että noi mun kamathan menee heittämällä pienempäänkin autoon, niin voipi olla, että tässä mennään tovi nyt pienemmällä kun kolme maasturia ollut jo.
 
Toi on hyvä valinta. :thumbs: Ilman muksuja olisin päätynyt mielelläni samanlaiseen.

Tommoset ruutukangaspenkit on aika :kuola: (siis oikeesti)

Muista pitää sitä burberryhattua jonka ostin sulle aina kun ajat tolla. ;)

Taitaa hörppiä yli 20 litraa vähemmän kuin entinen volkkari? :D
 
Mun mielestä toi on Golffi, en mä susta tiiä. Hybridi Touareggia ei vielä saa, eikä taida posseekaan saada. Mut nyt selvis, että noi mun kamathan menee heittämällä pienempäänkin autoon, niin voipi olla, että tässä mennään tovi nyt pienemmällä kun kolme maasturia ollut jo.

Oon mä tässä jo vajaan vuoden golffilla ajellut, joten siltä se munkin silmään näyttää. Ihmetytti vain näin radikaali "suunnanmuutos". Tuo nelivetoisuus kiinnostaa, kun en löydä pikagooglauksella muutakuin että 1.6- ja 2.0-litran dieselien yhteyteen? Aiemmin kun kirjoitit että seuraava auto tulee olemaan neliveto niin onko bensa GTI tullut 4Motionilla?
 
Hybridi Touareggia ei vielä saa, eikä taida posseekaan saada.
Porsche?

Kelasin kun pitkään näkynyt Panameraa hybridinä niin eikö muka Cayenne, joten piti tsekkaa. Onhan sellainen.

Porsche Cayenne S HYBRID 3.0 Tiptronic 333hv Takuu 12kk/20000km. Farmari 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Porsche Cayenne Hybrid 3.0 Supercharged 333Hv Huippuvarusteilla Aut. Maastoauto 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
AutoCarrera - Cayenne S Hybrid

Porsche Macan on kyllä myös hieno, mut sitä ei näemmä hybridinä tarjota. Sen sijaan ensi vuonna tulee täysin sähköinen malli.

Anyway on se vaan :kuola: :
Uudet Porsche Macan autot - Autotalli.com
The new Porsche Macan. Life, intensified.
 
Ruutupenkit on ihan vitun hirveitä. En tajuu mikä ihmeen idea se on?

Retrokierrätystä vanhoille äijille, jotka 80-luvulla olisivat juuri kortin saaneena halunneet GTI:n, mutta homma jäi vain lehtien kuolaamisen tasolle.

P1010012small.jpg
 
Älkääs nyt. GTI:n skottiruutupenkit on ehdottoman tyylikkäät ja täynnä nostalgiaa. Kyllä niistä nuoretkin klopit (siis vasta 80-luvulla syntyneetkin) tykkää. :D

Tässä oman mk5:n penkki. On se vaan nätti. :kuola:


Tuli viikonloppuna vähän pestyä ja myllyteltyä tuota omaa kippoa.


Ei vain oikein varjossa otetuissa kännykkäkamerakuvissa erotu edukseen. :'(
 
Taitaapi olla vain etuveto. Aikamoinen downgreidaus kyllä.

Downgreidaukset voi olla erittäin hyviä. Itselläkin jos työnkuva muuttuisi siihen, että ajaisin vähemmän tai tarvitsisin vaikka vähemmän tilaa tms., niin hankkisin kyllä varmaan aika nopeasti erilaisen auton. Ainakin vähäksi aikaa. Käyttökuluiltaan ja hinnaltaan edullisempi auto voi olla myös ihan ok vaihe kerätä rahaa säästöön sitä seuraavaa hinnakkaampaa autoa varten, jos tuntuu siltä, että sellainen tulee saada uudestaan alle.
 
Downgreidaukset voi olla erittäin hyviä. Itselläkin jos työnkuva muuttuisi siihen, että ajaisin vähemmän tai tarvitsisin vaikka vähemmän tilaa tms., niin hankkisin kyllä varmaan aika nopeasti erilaisen auton. Ainakin vähäksi aikaa. Käyttökuluiltaan ja hinnaltaan edullisempi auto voi olla myös ihan ok vaihe kerätä rahaa säästöön sitä seuraavaa hinnakkaampaa autoa varten, jos tuntuu siltä, että sellainen tulee saada uudestaan alle.

Harvemmin sitä kuitenkaan ilman välirahaa tulee autoa vaihdettua. Että harvemmin voi perustella auton vaihtoa säästämisellä :D
 
Eilen Rs:llä 250 km reissu, 4 aikuista ja kaikilla treenikassit matkassa. Reipasta ajoa ja siinä noin 100km motaria. Priima tiellä ja ohi pääsee niin et heilahtaa. Bonuksena kulutus, 7,1 L/100 ja mukana pikkusen kaupunki ajoa.
Ei paha ollenkaan...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom